Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Ronaldo zou ook niet hoeven zitten bij deze straf, zo werkt het rechtssysteem in Spanje nou eenmaal. Lekker huilen jongen.

Tja maar het is wel heel toevallig dat beiden een straf hebben gekregen die net onder die 2 jaar grens zit.

Zou wel eens willen weten wat anderen mensen voor een straf voor eenzelfde vergrijp hebben gekregen.

• Antwoorden 5,5k
  • Weergaven 206,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Zometeen een wedstrijd dat gewonnen moet worden, Maja de bal is rond. Valencia niet in vorm maar tegen Barca vinden ze het wel leuk om te spelen. Hopelijk weten we te scoren want ze hebben wel een kee

• Laat maar, hier valt niks te zien. 

• Het is momenteel gewoon een ordinaire kutclub met stinkend (wan)beleid. Kan er niet veel anders van maken. De charme die het vroeger had ontbreekt momenteel volledig voor mij.

Geplaatst

Zou jou wel gewoon staan.

Vreemd trouwens dat het OM vrijspraak eiste voor Messi en dat dan de rechter op eigen houtje zo een hoge straf oplegt. Zal wel wat toegestopt zijn door een bepaald persoon.

Geplaatst
Zou jou wel gewoon staan.

Als je zo aantrekkelijk bent als ik, staat alles.

Geplaatst
En het lelijkste shirt van 2016/17 gaat naar...

[twitter]750645368858222592[/twitter]

Gelukkig wel fake
Geplaatst

Goh, verbaast me ook niets dat de cules zich niet over de situatie van Messi uitlaten, huhu.

Geplaatst
Nou, na het zien van deze foto:

[tweet]750646300400648193[/tweet]

[tweet]750661092184059904[/tweet]

Maar we zullen vrijdag wel zien hoe het echte shirt eruit komt te zien. De ''officiele'' afbeelding die je eerder poste is overigens gemaakt door een Hagenees;c

En ik doe ergens iets fout met codes...

bewerkt door Satioz

Geplaatst

[MENTION=9557]Cerebral[/MENTION]; denk dat je het niet verkeerd doet, heb Satioz ff op de hoogte gebracht van deze twitterposts. Gebeurt ook bij anderen.

Geplaatst

Wat ik niet begrijp is waarom mensen die zo (overdreven) veel geld verdienen, honderduizenden euro's per week, belastingen gaan ontduiken. Van mij mag ie 21 maanden een taakstraf gaan doen hoor onze Messi...

Geplaatst
Lionel Messi en zijn vader Jorge Messi zijn veroordeeld tot 21 maanden gevangenisstraf wegens belastingontduiking, zo melden diverse Spaanse media.

wat een kansloos competitie :-D

Je weet dat het niets te maken heeft met de competitie maar met het rechtssysteem?

Datzelfde rechtssysteem dat mensen die nog niets op hun strafblad hebben staan een voorwaardelijke straf geeft als de strafmaat onder 24 maanden is. Dat soort straffen komen wel vaker voor in Zuid-Europa, daar waar bijvoorbeeld Italië Berlusconi een straf heeft gegeven, maar omdat hij boven een bepaalde leeftijd zit, hij deze niet in de gevangenis zelf hoeft uit te zitten.

Overigens, als het Cristiano was geweest, had hij zeker de gevangenis in gemoeten. En terecht ook. De beste voetballer ter wereld komt er gelukkig goed van af.

Geplaatst

Huhu guur, excessief, uitermate, willekeurig ander woordje waar ik de betekenis niet van weet maar die ik Sebas ook wel eens zie gebruiken.

Maar zonder dollen, wat een achterlijk systeem zeg. Heel apart.

Geplaatst
Wat ik niet begrijp is waarom mensen die zo (overdreven) veel geld verdienen, honderduizenden euro's per week, belastingen gaan ontduiken. Van mij mag ie 21 maanden een taakstraf gaan doen hoor onze Messi...

Wat ik gek vind is dat hij zegt onschuldig te zijn maar ondertussen wel eerder eens 5 miljoen heeft betaald als 'correctie'. Dan lijk je wel bewust van je fouten. Maja, 2,1 miljoen is een 'fooi' voor Messi.

Geplaatst
Lionel Messi en zijn vader Jorge Horacio hebben woensdag beroep aangetekend tegen het zware vonnis van een rechter in Barcelona wegens belastingfraude. Beiden kregen eerder op de dag een gevangenisstraf van 21 maanden en boetes van 2 en 1,5 miljoen euro opgelegd. Voor celstraffen lager dan twee jaar hoeft in Spanje iemand die niet eerder is veroordeeld normaal gesproken niet de gevangenis in.

,,Deze uitspraak is niet correct'', lieten Messi en zijn vader via hun advocatenteam weten. De raadslieden benadrukten dat alle door de Spaanse fiscus gevorderde bedragen inmiddels zijn terugbetaald en dat daardoor vrijspraak het enige juiste oordeel moet zijn. ,,Beiden zijn voorbeeldige burgers. De voetballer bewijst dat steeds weer als publiek figuur, zowel op het veld als daarbuiten.''

Messi (29) zou met hulp van zijn vader de Spaanse fiscus tussen 2007 en 2009 voor een bedrag van 4,1 miljoen euro hebben benadeeld met verzwegen inkomsten uit portretrechten. De Argentijnse sterspeler van FC Barcelona heeft altijd ontkend op de hoogte te zijn geweest van de fiscale fraude. Hij zei dat zijn vader zich bezighield met zijn boekhouding.

De rechter oordeelde dat dit geen reden was de voetballer niet te straffen. Messi en zijn vader betaalden eerder al 5 miljoen als een ,,correctie'' nadat een onderzoek tegen het tweetal was geopend.

De uitspraak is een volgende klap voor de voetballer, die anderhalve week geleden de finale van de Copa América verloor van Chili. Het was de derde nederlaag op rij met zijn land in de finale van een groot toernooi. Messi miste ook nog een strafschop. Hij liet na het duel zijn tranen de vrije loop en verklaarde niet meer voor het Argentijnse elftal te zullen uitkomen.

Goede stap (y)

Geplaatst

Prima, is ook helemaal niet nodig. Laat die maar lekker geld gaan harken in Engeland, spelen bij United niet eens CL huhu. Al kan ik verder wel begrijpen dat het onder Mourinho, en met spelers zoals Zlatan, een interessant project is.

Geplaatst

Toch wel fijn dat het artikel begint met "Guillem Balague gives us the latest on the future of Paul Pogba" dan weet je direct al dat het niet de moeite is om door te nemen.