Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Als de desbetreffende mensen dat mooi vinden, is het toch prima. Eigen keuze.

Ja en Tomasson mag dat toch gaar vinden?

• Antwoorden 5,5k
  • Weergaven 206,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Zometeen een wedstrijd dat gewonnen moet worden, Maja de bal is rond. Valencia niet in vorm maar tegen Barca vinden ze het wel leuk om te spelen. Hopelijk weten we te scoren want ze hebben wel een kee

• Laat maar, hier valt niks te zien. 

• Het is momenteel gewoon een ordinaire kutclub met stinkend (wan)beleid. Kan er niet veel anders van maken. De charme die het vroeger had ontbreekt momenteel volledig voor mij.

Geplaatst
Hij is zo lekker normaal gebleven.

Ja, ook wat ik dacht. Gelukkig qua gedrag op het veld wel normaal, maar met je naïeve hoofd hoop je toch dat iemand als Messi gewoon die slungelige haren houdt en bespaard blijft van die hipstertattoo's. Ik vind het ook totaal niet bij hem passen, maar ach.

Geplaatst

Goh, huhu, Messi's gedrag op 't veld normaal vinden. Verbaast me vrij weinig eigenlijk, maar goed, heilig boontje hè :r

Geplaatst
Goh, huhu, Messi's gedrag op 't veld normaal vinden. Verbaast me vrij weinig eigenlijk, maar goed, heilig boontje hè :r

Leg uit, wat is er zo abnormaal aan Messi's gedrag?

Geplaatst

Huhuhu, bij elke overtreding een kaart vragen bij de scheids. Kom op, hoort toch niet bij een speler van zijn klasse?

Geplaatst
Huhuhu, bij elke overtreding een kaart vragen bij de scheids. Kom op, hoort toch niet bij een speler van zijn klasse?

Hoort niet, maar dat is onderhand routine geworden in het voetbal (tuurlijk, de een veel meer dan de ander). Vind niet dat Messi zo'n grote zeiker is, zeker als je ziet hoeveel vegen hij per wedstrijd ontvangt.

Geplaatst
Hoort niet, maar dat is onderhand routine geworden in het voetbal (tuurlijk, de een veel meer dan de ander). Vind niet dat Messi zo'n grote zeiker is, zeker als je ziet hoeveel vegen hij per wedstrijd ontvangt.

Tegenwoordig wel hoor, weet niet hoevaak je La Liga kijkt maar hij naait wel veel spelers

Geplaatst

Vind dat altijd zo overdreven ''spelers naaien'' als iemand je een trap geeft verdient die gene gewoon geel. Als de scheidsrechter dat niet doet is er imo niks mis mee om hem erop te wijzen dat het wel geel moest zijn.

Geplaatst
Tegenwoordig wel hoor, weet niet hoevaak je La Liga kijkt maar hij naait wel veel spelers

Eerlijk, ik heb niet heel veel Liga gezien. Vooral de topwedstrijden. Daarin en in CL vond ik hem geen zuiger in elk geval, al kan dat ook komen door Busquets en Alba op het veld. Copa vergrotende trap wat dat betreft.

Geplaatst

Busquets is lang niet meer de zuiger van een aantal jaar terug. Alba, Piqué en Messi zijn daar de enige zuigers, voor de rest vrij normale spelers i.t.t. de voorgaande jaren.

Geplaatst
Huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Ik vraag me serieus af waarom hij dat steeds blijft na imiteren van Sebas.

Geplaatst
Ik vraag me serieus af waarom hij dat steeds blijft na imiteren van Sebas.

Vraag me ook serieus af of hij de betekenis erachter weet, die zijn oorsprong op het The Dugout-forum vond.

Geplaatst
Vraag me ook serieus af of hij de betekenis erachter weet, die zijn oorsprong op het The Dugout-forum vond.

Toen lag hij nog in de luiers.

Geplaatst

Ben nu wel benieuwd wat dat huhuhu dan betekent. Huhuhu ;c

Nee, dat zou je toch ook van Ronaldo mogen verwachten. Kennelijk heeft niemand de klasse tegenwoordig om dat kaartenvragen achterwege te laten.

Geplaatst

Haha heeft huhuhu een betekenis?

Geplaatst
https://www.google.nl/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=het+ontstaan+van+de+huhu-smiley

Helaas werkt de link niet meer. Wellicht kan [MENTION=19989]Nom de Guerre[/MENTION]; of [MENTION=2395]Pino[/MENTION]; tekst en uitleg geven.

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:ztnGg2kZ974J:www.thedugout.net/community/showthread.php%3Fp%3D260179+&cd=1&hl=nl&ct=clnk&gl=nl&lr=lang_en%7Clang_nl

Cache lijkt ook keitraag te zijn. Kort samengevat... Gebbetje van een toenmalige TD-user, i-lusix. Geen idee of Pino destijds al rondhing op TD. Voor mijn gevoel niet.

Geplaatst
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:ztnGg2kZ974J:www.thedugout.net/community/showthread.php%3Fp%3D260179+&cd=1&hl=nl&ct=clnk&gl=nl&lr=lang_en%7Clang_nl

Cache lijkt ook keitraag te zijn. Kort samengevat... Gebbetje van een toenmalige TD-user, i-lusix. Geen idee of Pino destijds al rondhing op TD. Voor mijn gevoel niet.

(y)

Grappig om die usernames te zien, trouwens.

Geplaatst
(y)

Grappig om die usernames te zien, trouwens.

Nostalgie... Volgens mij is vrijwel iedereen uit die tijd inmiddels weg uit dit wereldje... Geen idee wat dat over mij zegt eigenlijk, niks goed waarschijnlijk :cab:

Geplaatst
Nostalgie... Volgens mij is vrijwel iedereen uit die tijd inmiddels weg uit dit wereldje... Geen idee wat dat over mij zegt eigenlijk, niks goed waarschijnlijk :cab:

(d)

Bas Maes is laatst getrouwd, die stuurt me nog wel eens een verdwaald Facebook berichtje. Verder is dan hier alleen nog Simonsav denk ik? Pieter (toen nog Marc-Fivien Foë) zie ik hier nog sporadisch. Voor de rest geen idee. Wellicht zijn Bramvinos (Kavinos), Östlund (frietsaus), Arsene (Wouter) en Gert ook nog van die tijd.

Geplaatst
(d)

Bas Maes is laatst getrouwd, die stuurt me nog wel eens een verdwaald Facebook berichtje. Verder is dan hier alleen nog Simonsav denk ik? Pieter (toen nog Marc-Fivien Foë) zie ik hier nog sporadisch. Voor de rest geen idee. Wellicht zijn Bramvinos (Kavinos), Östlund (frietsaus), Arsene (Wouter) en Gert ook nog van die tijd.

Dat zijn geen TD'ers... Champman volgens mij, geldt in ieder geval voor Pieter, Kevin, Peter en Gert. Wouter durf ik niet te zeggen, maar ook dat was geen TD'er. Simon kwam volgens mij van CMDutch nog, samen met El Conéjito en Blue @ngel.

Geplaatst
Dat zijn geen TD'ers... Champman volgens mij, geldt in ieder geval voor Pieter, Kevin, Peter en Gert. Wouter durf ik niet te zeggen, maar ook dat was geen TD'er. Simon kwam volgens mij van CMDutch nog, samen met El Conéjito en Blue @ngel.

Idem, ook nog van champman; niet m'n beste tijd :D