Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 5,5k
  • Weergaven 206,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Zometeen een wedstrijd dat gewonnen moet worden, Maja de bal is rond. Valencia niet in vorm maar tegen Barca vinden ze het wel leuk om te spelen. Hopelijk weten we te scoren want ze hebben wel een kee

• Laat maar, hier valt niks te zien. 

• Het is momenteel gewoon een ordinaire kutclub met stinkend (wan)beleid. Kan er niet veel anders van maken. De charme die het vroeger had ontbreekt momenteel volledig voor mij.

Geplaatst

Kiyotake ook naar Sevilla ja? :love: Geweldige 10.

Iborra zal wel naar achteren gaan en dan roulerend Kiyotake/Vasquez op 10.

Geplaatst

Maakt dat kut Real toch weer de 2-2...

Wat een fijne speler is die Franco Vazquez van Sevilla overigens!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Huhu, ja hij weet er álles van hoor, en waag het eens niet met hem eens te zijn dan krijg je me toch een sneer om de oren.

Maar bon, match even terug zitten zien, prima overwinning hoor zonder wat sterkhouders. Maar dat Real nu zoveel beter zou functioneren zonder Ronaldo en/of Bale (wat vaak wordt gezegd) ... ik heb het niet gezien. Natuurlijk wat geluk met de tijden van de goals, maar Sevilla pakt het ook wel erg dom aan bij die corner in laatste minuten van de reguliere speeltijd zeg, man man man. En dan Ramos zo vrij laten voor de goal. Ook dat Carvajal zo kan doorlopen en scoren vind ik opmerkelijk.

Verder uiteraard supertof dat Asensio zich zo laat gelden, fantastische speler maar dat hebben de mensen de op reguliere basis La Liga zien vorig seizoen al kunnen constateren.

Geplaatst

Leuke wedstrijd gezien gisteren, toch zonde dat ze zo staan te slapen bij die 2-2. Wel knap dat het weer Ramos is die het moet doen.

Geplaatst
Huhu, ja hij weet er álles van hoor, en waag het eens niet met hem eens te zijn dan krijg je me toch een sneer om de oren.

Maar bon, match even terug zitten zien, prima overwinning hoor zonder wat sterkhouders. Maar dat Real nu zoveel beter zou functioneren zonder Ronaldo en/of Bale (wat vaak wordt gezegd) ... ik heb het niet gezien. Natuurlijk wat geluk met de tijden van de goals, maar Sevilla pakt het ook wel erg dom aan bij die corner in laatste minuten van de reguliere speeltijd zeg, man man man. En dan Ramos zo vrij laten voor de goal. Ook dat Carvajal zo kan doorlopen en scoren vind ik opmerkelijk.

Verder uiteraard supertof dat Asensio zich zo laat gelden, fantastische speler maar dat hebben de mensen de op reguliere basis La Liga zien vorig seizoen al kunnen constateren.

Is toch logisch als je nog meer basisspelers mist..

Geplaatst
Sampaoli is liefde, Sampaoli is leven. :love: 3-4-3 in je eerste wedstrijd. Wat een beest.

Jammer alleen dat het op het veld een 4-2-3-1 bleek te zijn en geen 3-4-3 ;c

Geplaatst
[tweet]754670131280809985[/tweet]

Oh boy. Dit wordt interessant.

Heb je ook interessante videos hiervan? :p