Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 5,5k
  • Weergaven 206,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Zometeen een wedstrijd dat gewonnen moet worden, Maja de bal is rond. Valencia niet in vorm maar tegen Barca vinden ze het wel leuk om te spelen. Hopelijk weten we te scoren want ze hebben wel een kee

• Laat maar, hier valt niks te zien. 

• Het is momenteel gewoon een ordinaire kutclub met stinkend (wan)beleid. Kan er niet veel anders van maken. De charme die het vroeger had ontbreekt momenteel volledig voor mij.

Geplaatst

Wat een teringklungel die Ter Stegen. Heeft elk seizoen minstens 3 blunders die Barça de kop kosten.

Geplaatst
[quote name='Cerebral']Wel de 1e fatsoenlijke aanstelling in 10 jaar [/QUOTE] Dat durf ik te betwijfelen, maar oke.. Ik vind het echt een te grote gok. @Ragazzo Dat is vrij identiek aan wat ik vorige week zei. Als zijn reputatie niets meer waard is in de kleedkamer, houdt het op. Ik denk dat hij aan het einde van het jaar weg is.
Geplaatst

Dat durf ik te betwijfelen, maar oke.. Ik vind het echt een te grote gok

Een gok is het altijd, maar het werd wel een keer tijd dat ze een coach haalden met ervaring op dit niveau. Als je kijkt wie er na het vertrek van QQ in 2007 voor de groep hebben gestaan....

Het spel zal er waarschijnlijk niet mooier op worden met Prandelli, maar het was ook wel duidelijk dat ze een wat defensievere coach zochten en het nu weer op de oude Valencia manier willen gaan proberen i.p.v Barça/Pep te kopiëren.

Geplaatst

Prandelli heeft altijd wel redelijk voetbal laten zien toch. Bij Fiorentina een van de eersten in Italië die het puur op de verdediging gerichte spel achter zich liet.

Geplaatst
Wat een teringklungel die Ter Stegen. Heeft elk seizoen minstens 3 blunders die Barça de kop kosten.
Verbaas me sowieso over de keepers bij Barcelona. In plaats van dat ze nou echt een wereldtopper halen, halen ze Cillessen ;c
Geplaatst

Toch wel opvallend dat de leider 'slechts' 15 punten heeft na zeven speeldagen.

Geplaatst

Leuke middag gehad bij Valencia-Atletico. Bij momenten toch onder de indruk van Atleti. Bij VCF staat er toch wel wat veel rommel op het veld (Santos, Cancelo als RM, Munir, Rodrigo,...). Werden ook pas echt gevaarlijk toen Bakkali erin kwam, vreemd dat die dan maar 15' mee mag doen. Akkoord dat zijn motor te klein is voor 90', maar een halfuur of een helft moet toch lukken?

Diego Alves natuurlijk wel fenomenaal, wat een ontladingen bij die saves ook.

Geplaatst

Zieke redding van Diego Alves en dan knalt Suarez m nog binnen via Abdennour 2-2. Man man man. Wedstrijdje hoor idd.

Geplaatst
João Cancelo speelt weer heerlijk. Die moet echt naar Barca. Of desnoods als opvolger van Juanfran bij Atletico.

Atleti heeft Vrsaljko al gehaald voor rechtsback

Geplaatst

Cancelo is defensief veel te zwak om Juanfran op te volgen. Hij speelt trouwens ook eerder rechtsbuiten dan als rechtsback.