Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 5,5k
  • Weergaven 206,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Zometeen een wedstrijd dat gewonnen moet worden, Maja de bal is rond. Valencia niet in vorm maar tegen Barca vinden ze het wel leuk om te spelen. Hopelijk weten we te scoren want ze hebben wel een kee

• Laat maar, hier valt niks te zien. 

• Het is momenteel gewoon een ordinaire kutclub met stinkend (wan)beleid. Kan er niet veel anders van maken. De charme die het vroeger had ontbreekt momenteel volledig voor mij.

Geplaatst

Wie?

Jeugd Dinamo, speelde 3 jaar Serie A, kostte ze ongeveer 10 á 13 miljoen. Was in FM altijd groot talent.

Geplaatst
Cancelo is defensief veel te zwak om Juanfran op te volgen. Hij speelt trouwens ook eerder rechtsbuiten dan als rechtsback.

Valt wel mee. Kan best verdedigen. Maar voetballend gewoon zo goed dat ze hem ook dieper op het veld gebruiken.

Vrsaljko vind ik een twijfelgeval. Maar ging me overigens vooral om het beeld. Heerlijke voetballer toch.

Geplaatst

Laten we hopen dat Messi nog word geschorst vanwege zijn hijo de puta uitspraken richting t publiek

Geplaatst

Mwah, wat Messi doet snap ik nog wel. Had ik ook gedaan. Lekker provoceren. Neymar is dan wel weer typisch. Eerst een grote waffel en dan naar de grond.

Geplaatst

Valencia heeft dit aan zichzelf te danken hoor. Die kans voor Nani, Santi Mina die twee geweldige counterkansen zomaar verprutst met slechte keuzes. Verdienden wel altijd een punt natuurlijk, speelden echt een goeie tweede helft.

Geplaatst

Ik wijs niet graag naar de scheidsrechter(zeker omdat Valencia het zelf had moeten afmaken), maar wat heeft Undiano deze wedstrijd ontzettend hard lopen beïnvloeden. De 0-1 was natuurlijk overduidelijk buitenspel. Busquets die met geel opzak een counter eruit haalt en geen rood krijgt, de penalty fout van Umtiti op Rodrigo en de penalty fout van Mascherano op Mangala...

Wel weer heel typisch dat Abdennour direct betrokken is bij de 2-2 en 2-3:r

Geplaatst

Nee want is temperament en dan mag ineens alles

mensen die zich verschuilen achter het woord temperament zijn echt laagste van het laagste

Geplaatst
Een voetballer krijgt een fles tegen z'n hoofd en de voetballer krijgt de kritiek.

Typisch.

Iedereen is het over iets eens en Hansje gaat er tegenin.

Typisch.

Does the pope shits in the woods?

Geplaatst
Nee want is temperament en dan mag ineens alles

mensen die zich verschuilen achter het woord temperament zijn echt laagste van het laagste

Ik zie eigenlijk niemand hier zoiets posten of las je wat in die trant op de vorige pagina? Dat heb ik allemaal niet gevolgd.

Geplaatst

Iedereen is het over iets eens en Hansje gaat er tegenin.

Typisch.

Does the pope shits in the woods?

Why you keep askin' me that, Pieter? I told you, I dunno. Where the holiness does his business, is his business. #gta

Geplaatst

Ik zie eigenlijk niemand hier zoiets posten of las je wat in die trant op de vorige pagina? Dat heb ik allemaal niet gevolgd.

Is gewoon mijn visie, niet per se een reactie op iemand ;)