Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Land: Schotland

Artiest: Twin Atlantic

Nummer: What is Light? Where is Laughter?

bewerkt door Chimpa

• Antwoorden 359
  • Weergaven 16k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Land: Nieuw-Zeeland

Artiest: Princess Chelsea

Nummer: The Cigarette Duet

Geplaatst

Wat me trouwens wel opvalt [MENTION=17205]Viva La Vida[/MENTION]; is dat je exact dezelfde artiest inschrijft als waarmee je twee edities geleden hebt gewonnen...

Geplaatst

Nou ja, of ik het ken of niet is weer een ander verhaal. Echter een nummer insturen van een artiest die twee edities geleden deze competitie al heeft gewonnen en die bovendien toen ook al je eigen inzending was, vind ik wel opvallend

Geplaatst

Kennen hoeft geen probleem te zijn, maar Pearl Jam met Black insturen zou iets te ver gaan.

Geplaatst
Nou ja, of ik het ken of niet is weer een ander verhaal. Echter een nummer insturen van een artiest die twee edities geleden deze competitie al heeft gewonnen en die bovendien toen ook al je eigen inzending was, vind ik wel opvallend

Dat betekent dat hij dan vind dat Walking Cars goede muziek maakt. Ieder zo zijn eigen reden om een nummer in te zenden. Ik werd ook een keer tweede met een band die al eerder de revue was gepasseerd.

Geplaatst

Kan iemand eens zeggen welke landen eigenlijk al gedebuteerd hebben. Ik heb al muziek gevonden voor Guatemala, Nicaragua, Ecuador, Pakistan, Swaziland (hardcore :-D ) en Myanmar voor de volgende edities :p

Geplaatst

Best een treurige bedoeling als men op basis van de artiest al sowieso geen punten toekent.

Het gaat toch om het nummer? Al zou iemand een heel album van een bepaalde artiest gebruiken, dat zou geen ruk uit moeten maken in mijn optiek.

Geplaatst

Het belangrijkste motief waarom ik meedoe aan dit muziekfestival is dat ik er nieuwe leuke muziek door leer kennen.

Als iedereen steeds weer dezelfde artiesten zou insturen, dan zou het een saaie en voorspelbare bedoeling hier worden.

Geplaatst
Kan iemand eens zeggen welke landen eigenlijk al gedebuteerd hebben. Ik heb al muziek gevonden voor Guatemala, Nicaragua, Ecuador, Pakistan, Swaziland (hardcore :-D ) en Myanmar voor de volgende edities :p

Uit mijn hoofd hebben zowel Pakistan als Myanmar al eens meegedaan. Maar pin me er niet op vast :*)

Geplaatst

Pakistan kan je schrappen, heb ik al eens laten debuteren. Verder doet geen land meteen een belletje rinkelen, maar er zijn er dan ook al zoveel gepasseerd.

Geplaatst
  • Auteur

Zie spoiler!

[spoiler=Landen]Algerije Argentinië Armenië Australië Bahamas Bahrein België Bhutan Bosnië-Herzegovina Brazilië Bulgarije Canada Chili Colombia Dem. Rep. Congo Denemarken Dominicaanse Rep. Duitsland Engeland Estland Faeröer Filipijnen Finland Frankrijk Griekenland Guatemala Hong Kong Hongarije Ierland Ijsland India Indonesië Iran Israël Italië Ivoorkust Japan Kazachstan Kroatië Letland Luxemburg Macau Malawi Maleisië Mali Malta Marokko Mauritanië Mexico Mongolië Montenegro Nederland Nieuw-Zeeland Nigeria Noord-Ierland Noorwegen Oekraïne Oostenrijk Pakistan Polen Portugal Puerto Rico Roemenië Rusland Schotland Servië Slowakije Spanje St. Vin. & De Grenadines Syrië Taiwan Tsjechië Tunesië Turkije Uruguay Venezuela Verenigde Staten Wales Zambia Zuid-Afrika Zuid-Korea Zweden Zwitserland

Geplaatst
Het belangrijkste motief waarom ik meedoe aan dit muziekfestival is dat ik er nieuwe leuke muziek door leer kennen.

Als iedereen steeds weer dezelfde artiesten zou insturen, dan zou het een saaie en voorspelbare bedoeling hier worden.

Het lijkt me toch wel dat het nummer de doorslag moet geven. Maargoed. Dit gaat een eindeloze discussie worden.

Wellicht is het verstandiger om de inzending volledig terug te trekken gezien de weerstand.

Geplaatst

Nou, je hoeft van mij hem niet terug te trekken. Ik vond het opvallend dat je precies dezelfde artiest opnieuw inzendt en vroeg me af of daar meer achter zat dan alleen een (volgens jou) goed nummer. Het creëert iig een bepaald verwachtingspatroom

Geplaatst

Kijk, als meerdere deelnemers al alleen op basis van de artiest al zeggen dat de kans op punten daarmee wel aanzienlijk slinkt, dan bedenk ik me nog wel een keer.

Geplaatst

Och neuj. Als er maar niet 2 keer hetzelfde nummer wordt ingestuurd zal het mij verder niets uitmaken waar men de muziek vandaan haalt. In alle eerlijkheid ken ik het waarschijnlijk toch niet.

Geplaatst

Land: Servie

Artiest: NEMANJA STEVANOVIC

Nummer: MORTUS DIBIDUS

bewerkt door Lazvic

Geplaatst
Zie spoiler!

[spoiler=Landen]Algerije Argentinië Armenië Australië Bahamas Bahrein België Bhutan Bosnië-Herzegovina Brazilië Bulgarije Canada Chili Colombia Dem. Rep. Congo Denemarken Dominicaanse Rep. Duitsland Engeland Estland Faeröer Filipijnen Finland Frankrijk Griekenland Guatemala Hong Kong Hongarije Ierland Ijsland India Indonesië Iran Israël Italië Ivoorkust Japan Kazachstan Kroatië Letland Luxemburg Macau Malawi Maleisië Mali Malta Marokko Mauritanië Mexico Mongolië Montenegro Nederland Nieuw-Zeeland Nigeria Noord-Ierland Noorwegen Oekraïne Oostenrijk Pakistan Polen Portugal Puerto Rico Roemenië Rusland Schotland Servië Slowakije Spanje St. Vin. & De Grenadines Syrië Taiwan Tsjechië Tunesië Turkije Uruguay Venezuela Verenigde Staten Wales Zambia Zuid-Afrika Zuid-Korea Zweden Zwitserland

Toch al een indrukwekkend lijstje!

Geplaatst

Land Denemarken

Artiest Benji Sedoc

Nummer I Byen

[YOUTUBE]2m2ekAhuWO8[/YOUTUBE]

Geplaatst
  • Auteur

Als ik goed heb geteld, volgt hier inzending #25 alweer!

Land: Oostenrijk

Artiest: Visions of Atlantis

Nummer: New Dawn

[YOUTUBE]HbUIB-anUBw[/YOUTUBE]