Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Aangezien ik zelf video editor ben miste ik dit topic nog een beetje in multimedia. Bij deze.

Drop hier alle videos die je tof vindt, vertel waarom en geef kijktips voor Youtube vloggers/short films op internet of whatever!

Misschien ben je zelf ook video editor, en wil je hier wat van je After Effects / Cinema / Premiere / etc. creaties laten zien voor feedback.. ook lekker hier doen.

Ik moet natuurlijk zelf het goede voorbeeld geven, dus bij deze.

[YOUTUBE]WxfZkMm3wcg[/YOUTUBE]

Casey is zo'n kerel waar ik als editor tegenop kijk. Zijn manier van editen is niet eens zo bijzonder, verre van zelfs. Maar de manier waarop hij nieuwe opdrachten/ideeën benaderd is soms bijna geniaal. Deze video vind ik een perfect voorbeeld daarvan.

[YOUTUBE]HMcPZb_dbIE[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]7AAzlFGjCaA[/YOUTUBE]

En dit zijn wat voorbeelden van dingen die ik heb gedaan.

Geplaatst
  • Auteur

Aangezien ik zelf video editor ben miste ik dit topic nog een beetje in multimedia. Bij deze.

Drop hier alle videos die je tof vindt, vertel waarom en geef kijktips voor Youtube vloggers/short films op internet of whatever!

Misschien ben je zelf ook video editor, en wil je hier wat van je After Effects / Cinema / Premiere / etc. creaties laten zien voor feedback.. ook lekker hier doen.

Ik moet natuurlijk zelf het goede voorbeeld geven, dus bij deze.

[YOUTUBE]WxfZkMm3wcg[/YOUTUBE]

Casey is zo'n kerel waar ik als editor tegenop kijk. Zijn manier van editen is niet eens zo bijzonder, verre van zelfs. Maar de manier waarop hij nieuwe opdrachten/ideeën benaderd is soms bijna geniaal. Deze video vind ik een perfect voorbeeld daarvan.

[YOUTUBE]HMcPZb_dbIE[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]7AAzlFGjCaA[/YOUTUBE]

En dit zijn wat voorbeelden van dingen die ik heb gedaan.

Geplaatst
  • Auteur

[video=youtube;Fxa3j8bK-c4]

Uit de film Contact. Bizar goed gedaan dit shot.

Geplaatst

ik ben opzoek naar geweldenaar die videoclips in elkaar kan zetten voor een promofilmpje.. heb jij interesse, stuur me dan even een prive bericht. Het is voor een jong bedrijf dat glass protectors verkoopt. Naam van de site mag ik volgens mij niet noemen.

gr sven

Geplaatst

Kan zelf ook wel wat qua edititing met Premiere en After Effects. Probeer me hier steeds meer in te verdiepen omdat ik dan een onderscheidende factor kan bieden ten opzichte van andere internetmarketeers. Gaat me prima af volgens mij.

Geplaatst
  • Auteur
ik ben opzoek naar geweldenaar die videoclips in elkaar kan zetten voor een promofilmpje.. heb jij interesse, stuur me dan even een prive bericht. Het is voor een jong bedrijf dat glass protectors verkoopt. Naam van de site mag ik volgens mij niet noemen.

gr sven

Het werkt in het hogere segment andersom. Jij contact ons, wij niet jou. ;)

Kan zelf ook wel wat qua edititing met Premiere en After Effects. Probeer me hier steeds meer in te verdiepen omdat ik dan een onderscheidende factor kan bieden ten opzichte van andere internetmarketeers. Gaat me prima af volgens mij.

Nice! Heb je een portfolio ofzo ben wel benieuwd

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]