Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Hallo hallo,

ik word echt helemaal gek van die blessures, en heb begrepen dat dit een bug is, maar is er een manier dat ik zelf die bug kan verhelpen door een file te editten of moet ik echt wachten op die patch.

In geval van het 2de:

- Wanneer komt die patch waarschijnlijk ongeveer

- Is het een patch dat je gewoon met je savegame kan verder gaan en dat de patch dan daar toch op werkt?

Geplaatst
  • Auteur

Hallo hallo,

ik word echt helemaal gek van die blessures, en heb begrepen dat dit een bug is, maar is er een manier dat ik zelf die bug kan verhelpen door een file te editten of moet ik echt wachten op die patch.

In geval van het 2de:

- Wanneer komt die patch waarschijnlijk ongeveer

- Is het een patch dat je gewoon met je savegame kan verder gaan en dat de patch dan daar toch op werkt?

Geplaatst

Re: Blessures/patch

Je zult dan je een nieuwe game moeten starten wil je de veranderingen van de patch willen hebben in je spel.

Geplaatst

Dat ligt eraan Joop, of dat gedeelte van de patch save game-compatible is. Voor optimaal resultaat start je dan inderdaad een nieuwe game.

Geplaatst
  • Auteur

Ok maar dat is dus nog niet bekend? En de release datum van patch ook helemaal niet? Want ik vind het een beetje zonde om een game te beginnen, en dat dan over 3 dagen een patch uitkomt die niet savegame compatible is :p

Geplaatst

Is nog niet bekend, maar ik verwacht hem toch wel binnen twee weken, aangezien Guido zei dat er al een patch klaar was.

Geplaatst

Ok maar dat is dus nog niet bekend? En de release datum van patch ook helemaal niet? Want ik vind het een beetje zonde om een game te beginnen, en dat dan over 3 dagen een patch uitkomt die niet savegame compatible is :p

Mja,is idd wel kut.Aan de andere kant is het natuurlijk leuker om een spel te spelen zonder die overdreven bless/kaarten ;)

Geplaatst

Ik heb er ook zeer veel lat van,, niet normaal meer.

Geplaatst

ik kwam op sommige momenten amper aan een elftal voor een wedstrijd

Mja,idd,is best kut.Zeker als je speelt met kleinere clubs,die hebben niet zo'n sterke bank weet je :p.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]