Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Goedwerkende Ajax 4-3-3 taktiek

ik gebruik mijn eigen ajax tacktiek,

4-3-3 met een nummer 10.. zonder pijlen want pijlen vermoeilijken je speelwijze dus ik houd het simpel :]

Huntelaar scoort niet iedere wedstrijd bij mij, bij mij scoort het hele team dus niet de hele tijd die..

• Antwoorden 73
  • Weergaven 234
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik dacht dat ik een lekkere tactiek gevonden had, eigenlijk zelf gemaakt, maar hij wertkt langs geen kanten. Weet iemand hoe dit komt. Ik speel met een 4-5-1 met Huntelaar als diepe spits, 3 centrale middevelders (Gabri, Elano en Sneijder) en 2 aanvallende flankmiddevelders (Defour, en Roger) met een pijltje richting Huntelaar (niet naar Huntelaar, net ernaast).

Geplaatst

Bij omschakeling heb je nog maar 4 spelers achter de bal.

Geplaatst

Wat is dan volgens jouw een goede tacktiek die hier ongeveer bij aansluit

Geplaatst

Ik dacht dat ik een lekkere tactiek gevonden had, eigenlijk zelf gemaakt, maar hij wertkt langs geen kanten. Weet iemand hoe dit komt. Ik speel met een 4-5-1 met Huntelaar als diepe spits, 3 centrale middevelders (Gabri, Elano en Sneijder) en 2 aanvallende flankmiddevelders (Defour, en Roger) met een pijltje richting Huntelaar (niet naar Huntelaar, net ernaast).

Een goedwerkende taktiek ligt niet aan de plaats van je spelers in het veld maar aan de instructies die je krijgen en in hoeverre ze deze kunnen uitvoeren!

Geplaatst

Wat is dan volgens jouw een goede tacktiek die hier ongeveer bij aansluit

Zoals Dylan al zegt zijn individuele instructies van groot belang. Aangezien Gabri ook geen doorsteekpassen speelt, kan je hem wel achter de spitsen plaatsen maar veel creatieviteit komt daar toch niet uit. Ik denk dat het een goede VMC kan zijn. En mindere MC en zou hem ook niet graag op een flank willen opstellen. Gabri op VMC (maduro is een betere keus vind ik persoonlijk), dan heb je 5 aanvallende en 5 verdedigende spelers, en is alles redelijk in "balans". Standaard VMC instelling werken prima denk ik, eventueel Gabri laten schieten ofzo. Misschien nog 1 of 2 tikken mentaliteit naar aanvallend laten schuiven. Hierdoor zullen ze iets meer op de rand van de strafschop gebied spelen.

Roger kan een leuke buitenspeler zijn, maar aan zijn dribbels en snelheid te zien vind ik hem niet geheel geschikt. Als je hem opstelt dan kan je hem dus al niet te veel met de bal laten lopen, dan heb je eigenlijk een "lamme" linke vleugel.

babel kan dus wel met de bal lopen. Zijn voorzet is een stukje minder, maar zou heb toch vanaf de achterlijn voor laten geven, aangezien hij daar toch wel komt met zijn dribbels.. en voorzetten zijn eenmaal moeilijk tegen te houden. Ik zou hem dus ook geen schuine pijl geven. Misschien een AML positie met pijltje naar linker hoek. Of ML naar AML. (standaard vleugel setting werkt prima)

Defour lijk mij best goed, hij is erg creatief. Is snel, kan dribbelen. Maar zal het pijltjes geval zelfde als links doen. Hij kan toch niet afmaken. Dus heeft het weinig zin hem voor het doel te plaatsen. Ik prefereer Rosales. Stuk bewegelijker en technischer. Ik zie ook meer in de Mul dan defour. (ook standaard vleugel setting)

Babel kan je nog naar het centrum laten gaan, maar dan moet je achterin een speler hebben die mogelijk naar voren kan lopen. Zoiets als Urby. Met Urby mis je wel een hoop verdedigende kwaliteiten, maar Vermealen, Stam of Heiting ruimen wel op ga ik van uit. Je kan uiteraard Heitinga rechts hebben, maar het effect is bijna hetzelfde als Stam rechts. Grygera kan een goede keus zijn, maar ogararu is lekker snel, anticipeert alleen wel weer minder.

Achter de spitsen hou je dan Sneijder over. Elano ernaast... beide werken prima met Aanvallende Mid settings.. alleen zal ik Sneijder Misschien meer laten schieten. Elano eventueel pijltje naast Huntelaar als je denkt dat het niet te risicovol is. Ik zal niet allebei vrijerol geven. Maar denk dat ze beide wel geschikt zijn.

Je VC uiteraard weinig press, weinig creativiteit geven. Liever geen mandekking. Geen aanvallen impulsjes, geen steekpassen.. geen alles.

En keeper net zo.

Als je spel kan maken... lekker breed spelen... kort passen, redelijke tempo (hoeft niet), weinig tijdrekken. Zelfs je V laten oprukken. Bij moeilijke wedstrijden counter aan, krapper spelen, en wat meer over de flanken, om niet de bal in het midden te verliezen.

Huntelaar in alle gevallen bal laten vasthouden trouwens.

Geplaatst

Hallo,

Ik ben AJax en ben net begonnen. Ik wil graag wat tips voor me tactiek en ik wil 4-3-3 spelen en met punt naar achteren. Ook Sneijder afstandsschoten en een vrije rol voor hem. Of is dit weer dom? Naja dit is mijn spelersmateriaal:

ajaxgt7.jpg

Alvast bedankt ;)

Geplaatst

Ik stel voor om gewoon naar de realism 4-3-3 te gaan kijken. Maar ja... wie wil je opstellen? Adu? of Babel?

Geplaatst

Ik ben ook bezig met een dominerende 4-2-3-1 tactiek

Dus gewoon 4-3-3 met punt naar voren.

Ik probeer aanvallend dominant voetbal te spelen maar het lukt nog voor geen meter. Ik wordt met 4-1 weg gecounterd tegen Ascoli. Ben by the way Parma.

Ik speel met veel pressie, hoog tempo, directe passing en aanvallend aan mentaliteit.

Ik snap alleen niet wat er mis gaat want het meeste balbezit heb ik achterin en op het middenveld.

Mijn spitsen missen veel kansen en spelers scoren niet hoger dan een 7 per wedstrijd.

Geplaatst

Ik stel voor om gewoon naar de realism 4-3-3 te gaan kijken. Maar ja... wie wil je opstellen? Adu? of Babel?

Ik wil graag Babel een basisplaats geven ;)

edit: nog klein vraagje balbezit hoe krijg je dat meer ?

Geplaatst

Daar zit ik dus ook al mee.

Denk hoog percentage passes, niet al te veel dribbels, voorzetten en steekballen die verkeerd gaan.

Denk verder veel druk op de bal zodat je makkelijk de bal terug wint. Verder misschien een verdedigende mentaliteit zodat je spelers vaak terug spelen. Korte passes en laag tempo lijkt me ook nuttig dan.

Geplaatst

Hoog tempo en directe passing is volgens mij meer counteren dan domineren

Geplaatst

eat is de beste tactiek voor ajax in het eerste siesoen wie wil mij helpen ik heb een nieuwe game bij ajax want ik was het 3e siesoen oslagen bij juve maar wie wil mij helpe bij ajax eerste seisoen voor de tactiek ???? :D alsjuhblieft

Geplaatst

wat is de beste tactiek voor ajax in het eerste seizoen wie wil mij helpen ik heb een nieuwe game bij ajax want ik was het 3e seizoen ontslagen bij juve maar wie wil mij helpe bij ajax eerste seizoen voor de tactiek ???? :D alsjeblieft

Ten eerste - let op de spelling ;)

Ten tweede - ik denk dat je persoonlijk wel voorkeuren hebt. Ik bedoel: je hebt altijd wel een beeld van hoe je wilt spelen. Als je dat weet ga je vanuit daar je opstelling vormen, en daarna ga je pér speler kijken wat je hem voor instructies meegeeft in de wedstrijd. :thumb:

Ten derde - ik heb zelf niet veel goede resultaten behaald met uploadtactieken. Ik denk dat mensen niet speciaal een game gaan aanmaken om jouw te helpen met de tactiek. En ook al spelen sommige mensen met Ajax, die zijn vaak al een stuk verder, en hebben dus andere spelers. Die spelers hebben meestal andere kwaliteiten, en hebben dus ook andere instelling.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Suc6 met je tactiek! :thumb:

Geplaatst

Heeft iemand hier een goed werkende ajax tactiek voor mij? Want mijn tactiek werkt niet want sta 2-0 achter tegen RKC

Geplaatst

Dan heb jij wel erg veel geduld zeg! om na 1 helft met je tactiek al te gaan switchen :cab:

Geplaatst

Neej want het ging al niet al te goed met de eerste 3 wedstrijden

Speel met de punt naar achter. Mijn spelers scoren niet hoger dan een 7

Wil meer balbezit en minder doelpunten tegen

En op dit moment sta ik alweer met 3-0 achter tegen barca.

En mijn spelers zijn besluiteloos.

Geplaatst

Ik speel met ajax niet met twente

Geplaatst

ik heb een redelijk goed werkende ajax taktiek gevonden, hij is gebasseert op het oude idee van Totaal Voetbal van Guido, Huntelaar loopt 60 goals in 50 wedstrijden, en de rechtsbuiten en linksbuiten strooien met assistjes :)

klikkie

Asjeblieft :)

Geplaatst

Ik speel met ajax niet met twente

Dat zeg je nu :cab: anyway, je hebt al een linkje van lange man dus......

Geplaatst

ik heb een redelijk goed werkende ajax taktiek gevonden, hij is gebasseert op het oude idee van Totaal Voetbal van Guido, Huntelaar loopt 60 goals in 50 wedstrijden, en de rechtsbuiten en linksbuiten strooien met assistjes :)

klikkie

Asjeblieft :)

Vind hem redelijk werken. Ik win aardig wat maar als ik verlies dan verlies ik ook dik.

Geplaatst
  • Auteur

Zou iemand aub de verlopen download links willen vernieuwen?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]