Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Lekker bezig hoor Peet :) Mooie prestaties man.

Van mij mag [MENTION=17362]Bramvinos[/MENTION]; eerst. Ik kan pas vanaf volgende week vrijdag.

Ik pak hem dan wel. Zal dit weekend proberen af te maken, ga maandag naar Berlijn. Moet wel lukken denk ik. Ga gelijk aan de slag.

• Antwoorden 759
  • Weergaven 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

De kop is er weer af! Ik heb met Cerda een nieuwe held gevonden. Die Paraguayaan wil niet verlengen, dus die heb ik gelijk uit de basis gehaald. Cerda heeft het vertrouwen niet beschadigd en blijft dan ook lekker staan. Paris-SG heeft interesse in onze talentvolle spits, vraagprijs 20 miljoen.

29fuk35.png

We hebben afscheid genomen van een mooi rolmodel. Is nu naar onze staf verhuisd, wat een statistieken heeft hij zeg. Wat een held. Die moeten we echt naar iedere club meenemen als we de kans krijgen.

2cdzo2a.png

Heb vast een gratis versterking binnen gehaald, en niet de minste; Hirving Lozano :D Het kost wel een beetje van het budget, maar het is een uitstekende versterking. Gaan we nog veel plezier aan beleven.

10n6oaf.png

[MENTION=17362]Bramvinos[/MENTION]; [MENTION=11724]The Golden Boy[/MENTION]; [MENTION=19989]Nom de Guerre[/MENTION]; [MENTION=44]Östlund[/MENTION]; [MENTION=32665]pecswollenaer[/MENTION]

Geplaatst
  • Auteur
Lekker :D Ook mooi om te zien dat my boy Cerda het lekker doet :D Hoe zit het met die linkshalf?

Welke bedoel je? Ik laat voornamelijk Riquelme er spelen. Die voldoet echt meer dan prima. Volgend seizoen Lozano op rechts erbij en freewheelen maar :cab: Op het moment speelt Ouattara er, een Ivoriaan, en die doet het ook prima op AML. Riquelme is blessie.

We zitten wel enorm krap in de centrale verdedigers, maar er is weinig fatsoenlijks te vinden helaas.

Edit: Er zijn er gewoon een aantal geblesseerd zie ik. Voor de zekerheid toch maar een Argentijnse sloper gehuurd voor een half jaartje.

bewerkt door Bramvinos

Geplaatst
  • Auteur

De transferperiode is achter de rug. Niets schokkends om te vermelden. Het mooiste nieuws had ik al wereldkundig gemaakt met de gratis komst van Lozano *schouderklopje*. In de competitie gaan we in ieder geval aardig. Er werd alleen verloren bij America, maar dat is niet zo'n enorme schande. We stonden met rust al met 3-0 achter ;e Verder blijft Cerda (kudos voor Guido) echt aan de lopende band scoren.

oat3cp.png

w0gv7n.png

We hebben alweer een leuke mijlpaal bereikt in zo'n korte tijd. Niet zo heel gek met dat drukke Zuid Amerikaanse speelschema :cab:

2wc1fn6.png

Heb ook kleine wijziging doorgevoerd in de te bespelen competities. Ondanks dat ik, nog, niks snap van de regels, heb ik de MLS erbij gezet. Lijkt me toch wel tof daar eens een club te mogen leiden en misschien wat epische spelers uit Europa binnen te hengelen. Tevens de Braziliaanse, omdat daar veel leuke clubs zitten om mee te spelen.

2qk00v7.png

[MENTION=17362]Bramvinos[/MENTION]; [MENTION=11724]The Golden Boy[/MENTION]; [MENTION=19989]Nom de Guerre[/MENTION]; [MENTION=44]Östlund[/MENTION]; [MENTION=32665]pecswollenaer[/MENTION]

Geplaatst

Die Muniz was bij mij niet goed genoeg (verre van zelfs), heeft die zich zo ontwikkeld? [MENTION=17362]Bramvinos[/MENTION];

Geplaatst
  • Auteur
Die Muniz was bij mij niet goed genoeg (verre van zelfs), heeft die zich zo ontwikkeld? [MENTION=17362]Bramvinos[/MENTION];

Nood breekt soms wet. Speelt bijna 7.50 gemiddeld over 4 basisplaatsen en 3 invalbeurten.

Geplaatst
  • Auteur
[MENTION=17362]Bramvinos[/MENTION]; ik doelde op Ricardo Alvarez. Iberico, Alvarez en Cerda zijn echt spelers waar ik veel van verwacht.

Cerda presteert fantastisch, scoort aan de lopende band. Iberico is daardoor eigenlijk tweede spits, al laat ik hem af en toe als AMC spelen. Doet hij zeker niet onverdienstelijk. Ben hem ook aan het omtrainen. Ideale man om bij Cerda te ondersteunen in het aanvallende werk. Alvarez speelt niet alles, ook vanwege Riquelme en Ouatarra.

Geplaatst
  • Auteur

Ik kan kort zijn; Sportief gaat het top, financieel is het dikke...

2n00ot2.png

2wp5vma.png

208xmp2.png

[MENTION=11724]The Golden Boy[/MENTION]; ik heb de leuke wedstrijden voor jou gelaten, aangezien je vorige deel niet heel leuk was vanwege de al gemaakte keuze om te vertrekken. Aan jou de eer wat meer prijzen te pakken bij deze club. Wat mij betreft inclusief het WK voor Clubteams.

Download: https://www.wetransfer.com/downloads/a1b6b18b2ede8958798b8b52700bd9db20160318221919/c35ef787f74ce7f17cbfcc59779d048e20160318221919/2e0ebf

Geplaatst
  • Auteur

[MENTION=11724]The Golden Boy[/MENTION] heeft er 1) geen zin in, 2) al tijdje niet online geweest, 3) nog niet gekeken.

Geplaatst

Blijkbaar als je een week ziek bent en daardoor nog niet gereageerd hebt komen zulke reacties. Nou mijn beurt mag dan naar de volgende.

Geplaatst
  • Auteur
Blijkbaar als je een week ziek bent en daardoor nog niet gereageerd hebt komen zulke reacties. Nou mijn beurt mag dan naar de volgende.

Ik wilde je niet aanvallen. Kijk naar optie 2 en 3. 1 was misschien wat onhandig, als je dat te persoonlijk opvat; excuses.

bewerkt door Bramvinos

Geplaatst

[MENTION=17362]Bramvinos[/MENTION]; [MENTION=11724]The Golden Boy[/MENTION]; [MENTION=19989]Nom de Guerre[/MENTION]; [MENTION=44]Östlund[/MENTION]; [MENTION=32665]pecswollenaer[/MENTION];

Wie neemt over?

Geplaatst

[MENTION=32665]pecswollenaer[/MENTION]; of jij moet kunnen en willen?

Geplaatst
[MENTION=32665]pecswollenaer[/MENTION]; of jij moet kunnen en willen?

Ik zou wel willen maar ik kan de komende week niet heel veel spelen dus is het beter dat Guido het overneemt.

Geplaatst
  • Auteur
[MENTION=17362]Bramvinos[/MENTION]; [MENTION=11724]The Golden Boy[/MENTION]; [MENTION=19989]Nom de Guerre[/MENTION]; [MENTION=44]Östlund[/MENTION]; [MENTION=32665]pecswollenaer[/MENTION];

Wie neemt over?

Take it away!

Geplaatst
  • Auteur

Ik hoop stiekem dat [MENTION=11724]The Golden Boy[/MENTION] de game alsnog op wilt pakken :)

Anders is het weekend prima Guido :)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]