Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wie is de mol? 2016 30 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de mol? 2016

• Annemieke Schollaardt
    • Klaas van Kruistum
    • Tim Hofman

Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Die politievrouw is wel een pokkewijf iig. #sophomoresvooroordelenbevestigen

Dat voorstukje voor volgende week :-D Ze mag er zsm uit, vervelend mokkel.

• Antwoorden 312
  • Weergaven 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Voordeel hiervan was wel dat de opdrachten niet continu werden onderbroken omdat er weer een introductie kwam.

Ja dat was prima dit jaar (y)

Geplaatst
Voordeel hiervan was wel dat de opdrachten niet continu werden onderbroken omdat er weer een introductie kwam.

Ja dat was prima dit jaar (y)

Geplaatst
Sjongejonge zit nu de 2e helft terug te kijken. Die opdracht met dat slepen.

[spoiler=man o man] Gelijk dat rare gedoe weer met "meer mensen vrijspelen". Je zit daar voor jezelf en het geld. Leuk zo'n spel. Ergste is nog dat ze 9/10x in zo'n situatie niet eens aan het mollen zijn.

NEENENENENEEE DIE TAEKE. "7 schermen weggespeeld maar niks verdiend." "Mwa. Ja. Super!"

Taeke was de volgende in de rij, dus niet zo gek dat hij die topito eentje verder wil hebben.

Geplaatst

Ik ga nu voor Annemieke. Concrete aanwijzing: in introductiefilmpje wordt er 2x iets gezegd als ''kijk achter je'' of ''in je rug'' ofzoiets. En Annemieke heeft als enige op de foto (begin aflevering?) haar arm achter haar rug. Mijn vriendin vond dit. #tunnelvisie

Gaat iemand nog eens WIDM organiseren op het forum, of moet ik dat weer doen? ;)

Geplaatst
Ik ga nu voor Annemieke. Concrete aanwijzing: in introductiefilmpje wordt er 2x iets gezegd als ''kijk achter je'' of ''in je rug'' ofzoiets. En Annemieke heeft als enige op de foto (begin aflevering?) haar arm achter haar rug. Mijn vriendin vond dit. #tunnelvisie

Gaat iemand nog eens WIDM organiseren op het forum, of moet ik dat weer doen? ;)

Heb t een keer gedaan, gaat flink wat tijd inzitten (merkte ik toen). Maar zeker leuk om mee te doen! ;c

Geplaatst
Heb t een keer gedaan, gaat flink wat tijd inzitten (merkte ik toen). Maar zeker leuk om mee te doen! ;c

Heb 't ook al een keer gedaan met vrienden, kost wel wat tijd ja :)

Geplaatst
Sjongejonge zit nu de 2e helft terug te kijken. Die opdracht met dat slepen.

[spoiler=man o man] Gelijk dat rare gedoe weer met "meer mensen vrijspelen". Je zit daar voor jezelf en het geld. Leuk zo'n spel. Ergste is nog dat ze 9/10x in zo'n situatie niet eens aan het mollen zijn.

NEENENENENEEE DIE TAEKE. "7 schermen weggespeeld maar niks verdiend." "Mwa. Ja. Super!"

Dat was denk ik alleen om zichzelf veilig te spelen, aangezien hij zelf op plek 8 was gezet. Niet meer dan logisch dus. :checkit:

Geplaatst

[spoiler=.] Lag hij niet na het geldvlak? Beide vlakken niet gered, dus verklaar even waarom hij zelfs na het mislukken nog zo blij was als hijzelf niet vrijgespeeld was? Als hij voor het geldvlak lag snap ik zn blijheid wel qua vrijgespeeld zijn, maar in dat geval: je bent zelf al klaar dus dan hoef je niet door. Dan baal je wel van het mislopen van het geld lijkt me. Je speelt een spel, het is geen schoolreisje. Dat domme overdreven billenlikken altijd. 'Jeeej we zijn allemaal door joepie!' Nee lul je wil dat er zoveel mogelijk uit gaan. Niet alleen zodat je dichterbij de finale bent, ook het aantal mogelijkheden wordt verminderd.

bewerkt door Magikarp

Geplaatst

Ik zie het nut niet van dit soort spoilers. Als het nu binnen 24 uur na de aflevering is ofzo, oké. Maar nu kun je zoiets toch gewoon posten?

Alleen maar kut dat je dergelijke spoilers niet kan openen op je mobiel.

Geplaatst

De ongemakken van MisterX schat ik net iets minder waardevol in dan de ongemakken van de mensen die de aflevering om één of andere reden nog niet hebben gezien en dit niet willen lezen. Het niet kunnen lezen op je mobiel is gemakkelijk 'ongedaan' te maken door het thuis lekker te openen. Als iemand het al gelezen heeft is dat moeilijk te 'herstellen'. Heb er zelf een pleurishekel aan dus probeer daar zelf altijd voorzichtig mee te zijn.

Geplaatst

En als je hem toch op je mobiel wilt openen, moet je hem ff quoten dan zie je gewoon wat er in de spoiler staat.

Geplaatst

Ben ik het zeker mee eens. Ik kan het meestal niet direct kijken dus als ik dan per ongeluk toch het topic open loop ik minder kans dat iemand dingen verraadt.

Geplaatst

Snap niet waarom je dit topic zou openen als je de aflevering nog niet gezien hebt, maar oke. Laten we dan maar spoilers gebruiken.

Geplaatst
Snap niet waarom je dit topic zou openen als je de aflevering nog niet gezien hebt, maar oke. Laten we dan maar spoilers gebruiken.

Ik zeg niet voor niets per ongeluk, want ja dat heb ik wel eens gedaan. In principe probeer ik het wel te vermijden ja.

Geplaatst
Er valt toch weinig te verraden? Eigenlijk alleen maar diegene die eruit is gegaan :cab:

Resultaten van de opdrachten. Dan hoef je al niet meer te kijken dus

Geplaatst
De ongemakken van MisterX schat ik net iets minder waardevol in dan de ongemakken van de mensen die de aflevering om één of andere reden nog niet hebben gezien en dit niet willen lezen. Het niet kunnen lezen op je mobiel is gemakkelijk 'ongedaan' te maken door het thuis lekker te openen. Als iemand het al gelezen heeft is dat moeilijk te 'herstellen'. Heb er zelf een pleurishekel aan dus probeer daar zelf altijd voorzichtig mee te zijn.

Mijn ongemak was meer bijzaak. De omweg van [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; is al bij mij bekend.

Als je dergelijke berichten al moet spoileren, kun je niet echt een normaal gesprek voeren, zonder alles in spoilers te stoppen. Ik snap de spoilers over de afvaller, ik snap spoilers over obscure theorieën over wie de mol is.

Snap niet waarom je dit topic zou openen als je de aflevering nog niet gezien hebt, maar oke.

Dit ja, we zijn nu 4 dagen na de aflevering. Dan moet het toch gewoon kunnen om activiteiten uit de opdrachten te benoemen? Als je nu nog steeds niet de aflevering gezien heb, moet je gewoon dit topic mijden.

Geplaatst

Hoe verschilt dat dan met de spoilers van de afvallers? Kun je hetzelfde van zeggen. En ach, zoveel moeite is het niet om het ff in een spoilertje te zetten zeikerd