Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wie is de mol? 2016 30 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de mol? 2016

• Annemieke Schollaardt
    • Klaas van Kruistum
    • Tim Hofman

Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Juiste poll WidM

Hopelijk nu wel een werkende poll

EDIT: Als het goed is kan nu iedereen gewoon weer stemmen (y)

bewerkt door Fabian.

• Antwoorden 312
  • Weergaven 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik zit voorlopig nog goed. Had alles op 1 persoon :D

Die er nu uit ligt stond echter ook wel in mijn achterhoofd op mijn lijstje.

Geplaatst

[spoiler=widm]Nou, volgende week Taeke nog en dan zijn alle leuke kandidaten er weer uit.

Geplaatst

Die tweede opdracht was vet zeg. :<

Klaas blijft mijn mol, al verdenk ik Rop, Ellie en in mindere mate Annemiek en Tim ook nog wel. Van die andere drie denk ik dat Taeke het sowieso niet is.

Geplaatst

Ik verdenk Klaas als een van de weinigen dus absoluut niet. Éen van de eersten die ik wegstreepte. :P

Geplaatst

Mijn focus ligt voorlopig op 3/4 mensen. Klaas, Rop en Marjolein en Cecile wil ik ook nog niet uitsluiten. Taeke is het in mijn ogen 100% niet.

Geplaatst

Enige opvallende constatering gisteren voor mij was de volgende, let op dit kan weer vervelend spoilertje zijn.

[spoiler=Spoiler]Rop die na het omtrekken van een stellage de volgende uitspraak doet: 'Ik ben blind in het donker', een mol is dit natuurlijk ook. Het kan een hint zijn, maar ik vind deze er te dik bovenop liggn.

Geplaatst

[spoiler=theorie]Het laatse woord van die zin is rug. Een rug is ook 1000 euro -> Ellie staat op de briefjes van 1000.

.

[spoiler=HINT:]Gister ook weer een hint in die richting. Tijdens het 'kwartetten' lag de €1000 onder de grond. Een mol leeft ook onder de grond.

Geplaatst

Vind Taeke ook niet onverdacht. Hij begon met een 4 bij het schrijven van dat biljet. Zou zomaar kunnen dat hij 4150 erop schreef in de hoop dat een andere deelnemer een hoog bedrag zou ingeven. Dat werd 2345, dus al het geld dat Taeke erin heeft gebracht is er dus ook mooi weer uit. Daarbij natuurlijk de allereerste opdracht dat hij 1500 er bijna persoonlijk uitwerkte. Natuurlijk om zogezegd zichzelf veilig te stellen, maar kan natuurlijk ook net uitstekend uitkomen.

Verder verdenk ik Rop zeker.

Geplaatst

[MENTION=16229]Juca[/MENTION]; maar zouden ze dat dan zo duidelijk in beeld brengen? Dat betwijfel ik ten zeerste, ondanks dat alleen de eerste 2 cijfers in beeld waren.

Geplaatst
[MENTION=16229]Juca[/MENTION]; maar zouden ze dat dan zo duidelijk in beeld brengen? Dat betwijfel ik ten zeerste, ondanks dat alleen de eerste 2 cijfers in beeld waren.

Het is uiteraard niet in beeld gebracht. Is alleen mijn gedachte dat het zeker waar zou kunnen zijn.

Geplaatst

[spoiler=...]Las net dat Rop met het "idee" kwam van de mozaik op de achterkant van de biljetten. Dat breng je niet in de groep als je de mol bent.

Geplaatst

Ja maar goed, de mol weet natuurlijk ook dat ze maar een klein percentage van het geld hebben en dat daardoor toch nooit duidelijk gaat worden wat die afbeelding is.

Geplaatst

Net bedacht; zijn wat aanwijzingen naar (achter je) rug --> 1000 euro --> Ellie staat erop (geloof ik)

Geplaatst
[spoiler=widm]Nou, volgende week Taeke nog en dan zijn alle leuke kandidaten er weer uit.

WTF is er leuk aan Teake? :cab:

Geplaatst

Ik vind Taeke af en toe een beetje een meelopertje achter Tim aan, vooral in het begin

Geplaatst

Ellie, nee toch. Dat is iemand waar je je continu aan irriteert. Een beetje als soundos. Of vond je die ook geweldig?

Geplaatst
Ellie, nee toch. Dat is iemand waar je je continu aan irriteert. Een beetje als soundos. Of vond je die ook geweldig?

Ach, jij bent ook zo'n type Soundos en er is vast wel iemand die je mag.

Geplaatst
WTF is er leuk aan Teake? :cab:

Ik kan hem wel waarderen. 'Domino's Pizza, met Taeke, zeg het maar.' :huhu:

Geplaatst

Naja, minder maar Ellie vind ik oprecht genieten. Hardop lachen om die geweldige vorm van doen en formuleren. Tof juist, zo'n persoon erbij. :D