Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wie is de mol? 2016 30 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de mol? 2016

• Annemieke Schollaardt
    • Klaas van Kruistum
    • Tim Hofman

Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Twijfel nog steeds tussen Annemieke, Klaas en Rop. Marjolein wordt te opzichtig in beeld gebracht dus die is het sowieso niet. Tim speelt teveel de kandidaat(al kan dat ook een tactiek zijn), zelfde geldt eigenlijk voor Taeke. En van Cecille kan ik geen hoogte krijgen.

• Antwoorden 312
  • Weergaven 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Vonden jullie niet dat Klaas maar weinig geld uit de kist haalde?

Ik snap wat je bedoelt, ik had ook het idee dat Klaas daar een beetje apart deed. Aan de andere kant was het een vrij simpele opdracht, had daar echt bijv 2000+ gelegen?

Geplaatst

Tja, iets meer dan 1000 had ik wel verwacht. Aan de andere kant waren er nu 3 opdrachten, waar er soms ook 2 opdrachten zijn geloof ik.

Geplaatst

Yes, had hetzelfde idee. Denk dat er wel 2000 lag ofzo. Ik verwacht in de finale opdracht een shot van dit kist met meer geld.

Tja, iets meer dan 1000 had ik wel verwacht. Aan de andere kant waren er nu 3 opdrachten, waar er soms ook 2 opdrachten zijn geloof ik.

Altijd 3, al is soms 1 van de drie zo slecht dat je het geen opdracht kunt noemen. Dan is het eigenlijk de executie, met een odpracht in zich.

Geplaatst

In mijn Klaastunnel dacht ik al gelijk hetzelfde. Ik snapte niet dat niemand het controleerde.

Geplaatst

Hier was het eigenlijk vanaf aflevering 1 [tekst]Marjolein, totdat ze elke aflevering haar fouten en dommigheden steeds duidelijker in beeld gingen brengen, toen was al vrij snel duidelijk dat dat niet meer kon,[/tekst] en we weten allemaal hoe dat is geëindigd ;c Op dit moment geen idee meer, zouden nog steeds stuk of drie mensen kunnen zijn.

Geplaatst

Haha ik dacht precies hetzelfde. Hij kan er makkelijk 3 briefjes in hebben laten zitten.

Maar aan de andere kant, de andere kandidaten waren op 5 meter afstand, teveel risico dat iemand even uitstapt en zelf ook nog even kijkt... Dan zou het hele spel al voorbij zijn.

Geplaatst

Wie is de mol? 2016

De poll is weer bijgewerkt. Ik ga net als vorige keren gewoon weer voor Klaas.

Geplaatst

Triest hè hoe die Cécile daar de hele tijd mee te koop loopt, constant vooroordelen over jezelf bevestigen, heel raar. Ik vind de kandidaten wel leuk hoor maar zij...

Geplaatst

Cécile is juist fantastisch ja :D Lekker de diva uithangen maar ondertussen jezelf helemaal niet serieus nemen, lijkt me echt een geniaal mens.

Geplaatst
Ik kan d'r wel om lachen. Zelfspot kan ik altijd wel waarderen.

Ik vraag me Alleen wel af of ze de zelfspot zelf door heeft.

Ik vind haar wel een leuke deelnemer.

Geplaatst
Ik vraag me Alleen wel af of ze de zelfspot zelf door heeft.

Ik vind haar wel een leuke deelnemer.

Ja, ik geloof dat ieder mens wel even drie keer nadenkt voordat ze besluit op de nationale tv geld te gaan strijken.

Geplaatst

Ik zou Marjolein wel knalhard doen btw, vind haar wel zo'n echte cougar. Cécile is ook wel een topwijf ja

Geplaatst
Ik zou Marjolein wel knalhard doen btw, vind haar wel zo'n echte cougar. Cécile is ook wel een topwijf ja

Echt hè die Marjolein is zeker lekker, die blonde ook (ben alleen even de naam kwijt)

Geplaatst
Echt hè die Marjolein is zeker lekker, die blonde ook (ben alleen even de naam kwijt)

Tim? Gadverdamme kerel

Geplaatst

Ellie heet ze.

Geplaatst
Kom op als je objectief kijkt is Tim gewoon een knappe vent

Dat heb ik meer mensen horen zeggen ja