Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Neuh, valt mee. Heb ook niks gedaan qua gyms ofzo nog, alleen 1x een training geprobeerd. Servers eruit hier, maar uit mn hoofd heb ik 2 Raticate (216 en 100 oid, moet ff kijken wat belangrijker is: CP/Attack), Pidgeotto, Fearow (310 oid) , Zubat, Slowpoke, Drowzee, Gastly, Staryu, Magikarp, Poliwag, Squirtle en Meowth.

Aaight. Ja ik heb eerst als een gecko me pokemons laten evalueren maar kwam er achter dat sommige echt debiele aanvallen hadden. Mijn eerste Pidgeot had bijvoorbeeld steel wing als fast attack ;c wtf haha. Richt me nu idd meer op de aanvallen en probeer zo weer wat verder te komen.

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst

Ik ben deze week pas begonnen, maar hoe kan ik nu mijn pokemon beter maken? Ik heb geloof ik al 5x een Pidgey, Spearrow en een Rattata, maar kan ik daar ook iets mee ofzo?

Geplaatst
Aaight. Ja ik heb eerst als een gecko me pokemons laten evalueren maar kwam er achter dat sommige echt debiele aanvallen hadden. Mijn eerste Pidgeot had bijvoorbeeld steel wing als fast attack ;c wtf haha. Richt me nu idd meer op de aanvallen en probeer zo weer wat verder te komen.
Ja, ik kijk nu steeds naar de attacks en dan discard ik degene met de lagere. Weet alleen niet of dat de beste optie is, dus daarom heb ik dat met die Raticate nog niet gedaan.

Ik ben deze week pas begonnen, maar hoe kan ik nu mijn pokemon beter maken? Ik heb geloof ik al 5x een Pidgey, Spearrow en een Rattata, maar kan ik daar ook iets mee ofzo?

Ja, even kijken welke het beste is (CP, is te trainen + attack values). Die dan trainen, door hem te upgraden en/of te laten evolueren (heb gelezen dat eerst veel upgraden en dan evolueren beter is dan direct evolueren, maar dat weet ik niet 100% zeker). Degenen die minder zijn dan je beste kun je transferren en daar krijg je dan een candy voor, wat je nodig hebt voor de upgrade/evolutie.

Geplaatst

Ah oke, dat maakt het continu vangen van die beesten wel heel fijn. Leer je bij het levelen ook nieuwe moves bij? Zoja, dan moet ik echt heel heel heel rap een Drowzee.

Geplaatst
Ah oke, dat maakt het continu vangen van die beesten wel heel fijn. Leer je bij het levelen ook nieuwe moves bij? Zoja, dan moet ik echt heel heel heel rap een Drowzee.

Bij het levelen voor zover ik weet niet, bij het evolueren verandert er volgens mij wel wat.

Geplaatst
Ja, ik kijk nu steeds naar de attacks en dan discard ik degene met de lagere. Weet alleen niet of dat de beste optie is, dus daarom heb ik dat met die Raticate nog niet gedaan.

Ja, even kijken welke het beste is (CP, is te trainen + attack values). Die dan trainen, door hem te upgraden en/of te laten evolueren (heb gelezen dat eerst veel upgraden en dan evolueren beter is dan direct evolueren, maar dat weet ik niet 100% zeker). Degenen die minder zijn dan je beste kun je transferren en daar krijg je dan een candy voor, wat je nodig hebt voor de upgrade/evolutie.

Eerst upgraden is goedkoper, aangezien die minder Stardust en candy kosten. Geëvolueerde pokemon zijn gewoon duurder maar over het algemeen hebben die wel sterkere aanvallen, meer HP en hogere CP. Is dus altijd een afweging die je moet maken.

Geplaatst

Wat ik doe, is altijd eerst de Pokemon zover mogelijk upgraden als mogelijk is. Daarna pas evolueer ik hem.

Geen idee of dat een goede strategie is, maar heb het idee/gevoel dat daardoor mn pokemon sterker zijn :p

Geplaatst

Ik zou ze eerst laten evolueren, want hierbij kunnen ze nieuwe skills krijgen. Misschien is het wel een kut skill die een goede skills vervangt en is al dat upgraden dus nutteloos geweest.

Geplaatst

Niet gevaarlijk om zomaar een .apk bestand te downloaden en te gebruiken op je telefoon, zonder gebruik van de Play Store?

Geplaatst

Deze vraag is waarschijnlijk al gesteld, maar als ik een nieuw account wil aanmaken moet ik een creditkaart enzo invullen... Kan ik dit omzeilen?

Geplaatst
Deze vraag is waarschijnlijk al gesteld, maar als ik een nieuw account wil aanmaken moet ik een creditkaart enzo invullen... Kan ik dit omzeilen?

Ik heb het als volgt gedaan: uitgelogd op m'n eigen ID > App store op Australisch ingesteld > Pokemon Go aanklikken om te installeren > Aanklikken dat je nieuw ID wilt aanmaken > Alles ingevuld en toen was er opeens een mogelijkheid dat je niet een betaalfunctie hoefde in te voeren

Geplaatst
Ik heb het als volgt gedaan: uitgelogd op m'n eigen ID > App store op Australisch ingesteld > Pokemon Go aanklikken om te installeren > Aanklikken dat je nieuw ID wilt aanmaken > Alles ingevuld en toen was er opeens een mogelijkheid dat je niet een betaalfunctie hoefde in te voeren

Hmm, heb ik ook gedaan. Nadat ik mijn email adres moest invullen en drie security vragen en dergelijke, toen kwam er een scherm met creditkaart gegevens. Ik kon enkel kiezen tussen Visa, Mastercard en American Express...

Geplaatst
Hmm, heb ik ook gedaan. Nadat ik mijn email adres moest invullen en drie security vragen en dergelijke, toen kwam er een scherm met creditkaart gegevens. Ik kon enkel kiezen tussen Visa, Mastercard en American Express...

Hmm, misschien nog een paar keer proberen bij mij deed die t opeens..

Parasect in het wild, valt m'n batterij uit ;c het is me ook niet gegund. Wel drie andere jongens geholpen die ook bezig waren :-D

Ah fack dat is echt zuur. Hier een maat van mij die een Wartortle in zijn achterhuin (say what) tegenkwam en toen liep het spel vast :huhu: :huhu:

Geplaatst
Hmm, misschien nog een paar keer proberen bij mij deed die t opeens..

Pfff werkt niet, zo kut... Begrijp niet waarom er bij mij die optie niet staat.

Geplaatst
Pfff werkt niet, zo kut... Begrijp niet waarom er bij mij die optie niet staat.

Sorry man dan weet ik het ook niet :(

Geplaatst
Het is opeens toch gelukt! :dance::banana: [MENTION=25558]Bakkes12[/MENTION];

Lekkaaaaaaa! Veel plezier :D :D

Geplaatst
Iemand die me kan helpen aan wat rommetjes? Krijg bij de site die ik eerst gebruikte op Google Chrome foutmeldingen en via Firefox downloadt hij .exe-bestandjes, lijkt me niet de bedoeling. Bij voorbaat dank.

Liefst de oudere games, alles voor Pearl/Diamond :)

Iemand die me hiermee kan helpen alsjeblieft? :)

Geplaatst
Iemand die me hiermee kan helpen alsjeblieft? :)

Je hebt pm

Verstuurd van mijn HUAWEI GRA-L09

Geplaatst
Hoe telt hij nou die kilometers bij de eieren?

Gewoon rondlopen of fietsen, maar niet met de auto want dan ga je te snel.