Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst
Denk dat ik je maar even een PM ga sturen om dat gevloek van je. ;c

Nee. Klote man. Iemand hier al een Pikachu? Mijn zusje wel. Moet je op hem klikken als je hem hebt. Meteen weer verliefd. :love:

:huhu:

Nee sowieso slecht dagje, gebeurde me ook al met een Dratini vandaag van in de 200CP :(

Geplaatst

Vandaag begonnen, begin het te begrijpen. Inmiddels een Raticate met een cp van 211. Die heb ik getraind en laten evolueren toen het een Rattata was. Verder had ik een Pidgeotto gevangen die al een aardig cp had. Inmiddels nu een cp van 168 door middel van trainen.

Dat is een beetje mijn tactiek in het begin, die 2 beter maken. En verder natuurlijk vangen wat ik tegen komn

Geplaatst
Pikachu evolueren, schaam je :5

Raichu is nog veel vetter dan een Pikachu joh.

Geplaatst

Ik wil vandaag eens kijken hoe ik een Gym kan veroveren, gewoon om te kijken, maar als ik verlies, krijgen mijn pokemon dan wel die exp?

En hoe zit het als je pokemon faint, kun je die dan alleen via een revive terug krijgen, of zijn er ergens ook pokecenters ofzo?

Geplaatst
Ik wil vandaag eens kijken hoe ik een Gym kan veroveren, gewoon om te kijken, maar als ik verlies, krijgen mijn pokemon dan wel die exp?

En hoe zit het als je pokemon faint, kun je die dan alleen via een revive terug krijgen, of zijn er ergens ook pokecenters ofzo?

Alleen revive.

Geplaatst

Oke jongens. Vannacht uit de kroeg; Pikachu, Lapras, Magmar. Achter elkaar. Hier in het dorp mag ik weer aan mijn Rattata en Pidgey asiel verder gaan.

Geplaatst

Prachtig dit.. Ik laat net aan een geïnteresseerde collega even zien hoe Pokemon werkt, zie ik een Abra :-D. Maar even waar hij bij zat gevangen.

Geplaatst

Abra moet ik ook nog vangen. Ik heb gisteravond even een lure ingezet en mijn Lucky Egg gebruikt, vervolgens 23 pokemon laten evolueren ;c gevolg... gestegen van level 12 naar level 15 (d)

Geplaatst

Wow Jornski, netjes. Bedenk me net dat je natuurlijk eindeloos Weedles en Rattata's kan vangen enzo en alleen die evolueren, dan gaat het snel natuurlijk, daar lijkt een oneindige voorraad aanwezig van te zijn hier ;c

Geplaatst
Wow Jornski, netjes. Bedenk me net dat je natuurlijk eindeloos Weedles en Rattata's kan vangen enzo en alleen die evolueren, dan gaat het snel natuurlijk, daar lijkt een oneindige voorraad aanwezig van te zijn hier ;c

Dat was ook precies mijn idee. Genoeg candy dat je Pidgey, Weedle en Caterpie kan laten evolueren, kosten maar 12 candy en je krijgt normaal 500 xp per evolutie, met een lucky egg word dat dus verdubbeld. Als je de evolutie nog niet eerder gezien hebt krijg je daar ook weer extra xp voor. Ik had geloof ik 8 Pidgey, 6 Weedle, 3 Caterpie, 5 Rattata en een Zubat die ik kon laten evolueren :) daarnaast woont mijn vriendin precies bij een pokestop dus via een lure kwamen er ook weer meer pokemon erop af en kreeg ik voor het vangen dus ook weer extra xp erbij :)

Geplaatst

Hier in het dorp heb je een bepaalde plek waar elke dag weer unieke pokemon zitten. :< Ik kan in Hummelo meer vangen dan in Doetinchem/Arnhem. Puur doordat ik de plekken hier ken en dus gericht naar een pokemon kan zoeken.

Gisteren btw Onix en Pincer gekregen. :<

Geplaatst

Vanavond kijken wat er bij de Krom rond loopt , denk dat ik meer bezig ben met pokemon vangen dan met voetbal kijken :D

Geplaatst

Ik heb zelf inmiddels twee van die Lucky Eggs, dus ben ook al flinke voorbereidingen aan het treffen. Flink veel ratten, pidgeys en spearrows houden zodat ik die kan evolueren, net als alle anderen die ik dan ga evolueren.

Overigens iets anders.. Hoorde ik gisteren van een paar no-lifers.. Als je je pokebal vasthoudt en rondjes draait en dan pas gooit op een pokemon (terwijl dat cirkeltje het kleinste is) dan heb je de grootste kans om deze te vangen. En je kunt uiteraard ook een berry geven om de kans nog groter te maken. Is wel even oefenen dat gooien, maar werkt goed.

Geplaatst
Ik heb zelf inmiddels twee van die Lucky Eggs, dus ben ook al flinke voorbereidingen aan het treffen. Flink veel ratten, pidgeys en spearrows houden zodat ik die kan evolueren, net als alle anderen die ik dan ga evolueren.

Overigens iets anders.. Hoorde ik gisteren van een paar no-lifers.. Als je je pokebal vasthoudt en rondjes draait en dan pas gooit op een pokemon (terwijl dat cirkeltje het kleinste is) dan heb je de grootste kans om deze te vangen. En je kunt uiteraard ook een berry geven om de kans nog groter te maken. Is wel even oefenen dat gooien, maar werkt goed.

Zelf rondjes draaien, of de pokeball rondjes laten draaien? :p

(weet wel wat je bedoeld hoor, stond er alleen zo leuk :p)

Zal het straks ook even proberen in ieder geval :)

Geplaatst
Zelf rondjes draaien, of de pokeball rondjes laten draaien? :p

(weet wel wat je bedoeld hoor, stond er alleen zo leuk :p)

Zal het straks ook even proberen in ieder geval :)

:r die kun je ook anders interpreteren inderdaad.

@Vitess88; nee buiten lopen, het gaat om je GPS signaal die de meters aflegt.

Geplaatst
Je moet echt buiten zijn, op de loopband kom je niet vooruit he (het wordt bepaald via de GPS namelijk)

Haha dacht ik al. Anders zou ik de hele dag daarop lopen :D

Geprobeerd en direct een ratata van level 103 binnen.

Vraagje trouwens; hoe vaak kun je een Pokemon power uppen? Ik heb Psyduck 3x geuppt maar nu kan dat niet meer. Zit daar een tijdslimiet aan?

bewerkt door Vitesse88