Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Het is niet eens een grote stad, is namelijk Den Helder. Vandaar.

Goh.. Den Helder ja? Daar kom ik vandaan, maar had niet bedacht dat het daar beter zou zijn dan in Nijmegen hier.

Seel in de woonkamer en ook een Goldeen. Snap er geen drol van, zit niet eens in de buurt van water :D

Zeker de kraan aangezet :r

Ik heb overigens voor het eerst die Lucky Egg gedaan, maar wat wordt mijn telefoon er traag van zeg. Heb nog genoeg evoluties op het programma staan. Moet alleen nog wel even die Eevee's hernoemen.

Deze is misschien ook wel handig:

aVeYgxK_460s.jpg

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst

[MENTION=4486]Montass[/MENTION]; Grappig, ik ben er ook geboren. Zo'n anderhalf jaar geleden verhuist naar Heerhugowaard.

Waa trouwens de binnenstad wat je zag qua pokestops.

Geplaatst

Wij (vriendengroep) noemen Den Helder altijd: "De parel van het noorden" :r.

Geplaatst

Ik loop al een week met een 10 km ei rond:r. Schiet voor geen drol op. Vergeet vaak de app aan te gooien als ik een stukje moet fietsen ofzo maar ik vind die tracker sowieso wel een beetje raar. Zit op 6/10km ofzo maar heb toch echt zeker wel 10 km met die app aan erop zitten.

Geplaatst

Waar dienen Ultra Balls dan precies voor? En is het nu ook zo dat vanaf een bepaald level je meer kans hebt op zeldzame Pokemon? Al weet ik eigenlijk niet eens welke items daartoe behoren, maar bon.

Geplaatst
Waar dienen Ultra Balls dan precies voor? En is het nu ook zo dat vanaf een bepaald level je meer kans hebt op zeldzame Pokemon? Al weet ik eigenlijk niet eens welke items daartoe behoren, maar bon.

Met Ultra Balls kan je pokemon makkelijker vangen tov Great Balls en Pokeballs. Goed letten op de gekleurde ring als je een pokemon tegenkomt, groen is makkelijk te vangen, oranje moeilijker en rood is gewoon erg lastig en dan zou ik zeker een Ultra ball gebruiken als je die dus hebt.

Je hebt overigens niet meer kans om een zeldzame pokemon te vinden, alleen dat je meer kans hebt dat ze een hogere cp hebben.

Geplaatst

Pff, server ligt er weer eens uit... Kom er niet in.

Geplaatst

Maar hoe krijg ik die speciale pokeballs?

Gisteren een half uur aan een lure gestaan bij de pokestop... 4 pidgeys en een Caterpie of 2 :wall: Je zag ook aan de rest dat ze net hetzelfde hadden :D vertrokken er ook veel terwijl de lure nog open was, zelfs de 'eigenaar'. Voor de eerste keer is een gym bezocht, versla ik die eerste pokemon dacht ik dus Whoop Whoop pokegym op mijn naam ... niet dus, zat er een hele sterke hypno als 2de (had niet door dat er meerdere verslagen moesten worden) :)

bewerkt door haidabeach

Geplaatst

Levels verder komen :)

Geplaatst

Gisteren een half uur aan een lure gestaan bij de pokestop... 4 pidgeys en een Caterpie of 2 :wall: Je zag ook aan de rest dat ze net hetzelfde hadden :D vertrokken er ook veel terwijl de lure nog open was, zelfs de 'eigenaar'. Voor de eerste keer is een gym bezocht, versla ik die eerste pokemon dacht ik dus Whoop Whoop pokegym op mijn naam ... niet dus, zat er een hele sterke hypno als 2de (had niet door dat er meerdere verslagen moesten worden) :)

Zo uit m'n hoofd level 12 great balls en level 20 ultra balls.

Geplaatst

Hier nu in level 9 :) Maar in de buurt hier zitten amper leuke pokemon, als ik is een dagje verlof heb toch eens even naar een grote stad gaan in de buurt :)

Geplaatst

Vanochtend iets eerder op m'n fiets gestapt en rondje gefietst om wat pokestops mee te pakken en kwam ook een Slowbro tegen van 1345 CP :D gelijk m'n beste, al kan ik nu ook een Staryu en Slowpoke laten evolueren die beide rond de 1100 CP zullen uitkomen. Op dit moment is Magmar met 960 CP m'n sterkste.

Geplaatst

Volgende week naar de efteling. Pokemon Go paradijs vol pokestops:D kom ik een jaar toe met pokeballs denk ik, iedere attractie heeft zo een stop. Hopelijk wandelen van lure naar lure en wat zeldzamere dingen scoren.

Geplaatst

https://pokevision.com/

Is dit hier al gepost? Van de week was dit nog aardig crap, maar nu verschijnen er toch steeds meer pokemons bij mij in het stadje:). Echt ziek hoeveel er in grote steden rondlopen man:D.

Geplaatst
https://pokevision.com/

Is dit hier al gepost? Van de week was dit nog aardig crap, maar nu verschijnen er toch steeds meer pokemons bij mij in het stadje:). Echt ziek hoeveel er in grote steden rondlopen man:D.

HELD _O_ Nu maakt die stappenbug geen fuck meer uit. :D Kon meteen naar een Cloyster in de buurt fietsen.

Geplaatst

Volgens die map zit er hier in de burt echt niks. En dat klopt ook :cab:

Dan heb je gewoon veel apps die op de achtergrond draaien. Pokemon verbruikt ongeveer 10 mb per uur.
Vreemd. Verbruik per app nagekeken nu. Pokemon go zit sinds 17/7 op amper 53,45 MB dat klopt dus perfect... Rest zit veel lager, internet komt op 111 mb sinds april, begrijp het niet dat dit meer dan 48 euro kan kosten :cab: dringend provider eens bellen.