Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst

Ja zo kwam ik ook aan mijn eerste dus wie weet.

Gisteren een Blastoise gevangen hehe. Ervoor een paar keer Squirtle mislopen maargoed, niet meer belangrijk dus.

Jeezus. Hoe hoog?

Geplaatst

Zojuist Gyarados gevangen :D Had een CP van 587, na een power up sessie is ie 1600CP, de max voor lvl 20. Heeft me wel zo'n 35k stardust gekost volgens mij :D

bewerkt door RikH 013

Geplaatst
[iemand die weet waarom ik geen lure kan gebruiken? Kan dat al zeker 3 dagen niet meer. Andere op die locatie wel... Heb 2 keer het geluk gehad dat iemand anders een dubbele lure deed. Maar ik wil dat ook...
Aanklikken en je lure inpluggen in dat grijze balkje.

Maar waar heb je die pokestops gevonden :D als je bij die tweede gaat staan kan je er dan geen 3 tegelijk in je lure zone krijgen?

Geplaatst
Zojuist Gyarados gevangen :D Had een CP van 587, na een power up sessie is ie 1600CP, de max voor lvl 20. Heeft me wel zo'n 35k stardust gekost volgens mij :D

Niet zo slim om daar al je stardust aan te verspillen, imo.

Geplaatst

Was ook wel iets duurder dan 35k gok ik. ;c Dat was ik al bijna kwijt om hem te upgraden van 1200 -> 1500.

Geplaatst

Opsparen tot je een hoger level bent en dan geven aan je sterkste pokemons. 587 cp is namelijk gewoon te laag ook al is het een Gyarados. Kan me ook moeilijk voorstellen dat dat je sterkste pokemon is op level 20.

Geplaatst
Opsparen tot je een hoger level bent en dan geven aan je sterkste pokemons. 587 cp is namelijk gewoon te laag ook al is het een Gyarados. Kan me ook moeilijk voorstellen dat dat je sterkste pokemon is op level 20.

Investeren in pokemons met een hoge Perfect gehalte volgens de IV Sheets.

Geplaatst
Niet zo slim om daar al je stardust aan te verspillen, imo.

Had z'n IV stats gecheckt en die waren wel goed. Z'n max ligt redelijk hoog en ik ben allang blij dat m'n sterkste pokemon nu eindelijk geen fucking Eeveelution is :cab: het moet wel leuk blijven natuurlijk

Qua stardust ging ik van 59k naar 12k.

Geplaatst

Sowieso is dat stardust natuurlijk maar net voor wat je wil upgraden. Iets als een Gyarados is het toch wel waard, als je er normaal niets mee doet schiet de stardust omhoog, dus een deel heb je zo weer terug. Beter daaraan uitgeven dan aan idd een evolutie van Eevee.

Geplaatst

Het gaat ook vooral om de candy die je verspilt. Maar daar heb je bij Gyarados geen last van natuurlijk. Die zul je ook niet 1, 2, 3 nog een keer tegenkomen in het wild. Bij Pidgeots en dergelijke is het natuurlijk wel enorm zonde.

Geplaatst
Dat is 47, geen 35..

Dankjewel man :cab: Had screenshots van before en after maar was te lui om te checken toen ik de post maakte.

Geplaatst
Het gaat ook vooral om de candy die je verspilt. Maar daar heb je bij Gyarados geen last van natuurlijk. Die zul je ook niet 1, 2, 3 nog een keer tegenkomen in het wild. Bij Pidgeots en dergelijke is het natuurlijk wel enorm zonde.

Magikarps kom je nog best vaak tegen hoor.

Geplaatst

Dan wordt het tijd dat er een ruil content komt, want ik heb er nog maar drie gevangen geloof ik :r.

Geplaatst

Heb bijna 400 candy met Magikarp :