Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Kun je de link van die tweet geven? Kan 'm niet vinden, en een redditpost geloof ik niet zo 1, 2, 3. Bij mij in de play store staat de update er ook nog niet bij namelijk.

Ik heb de update al op mijn mobiel staan. Reddit is juist vrij snel met al het nieuws rondom Pokemon Go.

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst

Voetstappen dus verwijderd in plaats van gemaakt, tof. Spelplezier krijgt een flinke knauw zo, pokemons zoeken door middel van voetstappen vond ik juist het leukste.

Geplaatst
Voetstappen dus verwijderd in plaats van gemaakt, tof. Spelplezier krijgt een flinke knauw zo, pokemons zoeken door middel van voetstappen vond ik juist het leukste.

Beter dat ze het er tijdelijk uit halen en dan werkend terugstoppen dan dit systeem. Want niemand loopt nog met die voetstapjes..

Geplaatst

Aii, update gedaan en account foetsie op IOS. Ik was gelukkig pas level 21.. Zelfde inlog, alleen starten vanaf level 1. Ik neem aan dat ze dit wel gaan fixen? [emoji23]

Geplaatst

Goh, idem hier dus. App verwijderd en opnieuw proberen in te loggen, merkte toen dat ze dit heel sneaky wilden doen via mijn 'normale' Gmail, speel PokemonGo via een ander Gmail accountje, daarop ingelogd en nu doet ie het weer.

Geplaatst
Goh, idem hier dus. App verwijderd en opnieuw proberen in te loggen, merkte toen dat ze dit heel sneaky wilden doen via mijn 'normale' Gmail, speel PokemonGo via een ander Gmail accountje, daarop ingelogd en nu doet ie het weer.
Hier dus zelfde account en gewoon op nul beginnen. Ik wacht het wel af. Anders ben ik er wel klaar mee. ;e
Geplaatst

Pokévision hebben ze dus neergehaald, erg jammer, zeker nu het gedoe met die stappen ook weg is. Moet je superlang rondlopen voor je een pokemon kan vinden. Gelukkig is m'n account wel heel gebleven met updaten (d)

Geplaatst
Erg jammer dat ze Pokevision hebben neergehaald, waar moeten we nu beginnen met zoeken? Zijn er nog alternatieven voor Pokevision ofzo?

Mag niet van Niantic. Gooien hun eigen ruiten hiermee in.

Coig5R1W8AA0s_P.png

De piek was op de laatste dag voor de 'stappen bug'. Nu is daar geen alternatief meer voor en ik ben benieuwd hoelang mensen nu nog blijven spelen.

Geplaatst

Zag dat ook inderdaad, best wel zorgwekkend. Je kunt je echter ook afvragen of de winst niet omhoog gaat, immers zul je nu vaker bij pokestops lures moeten gaan gebruiken enzo, anders kom je niet aan je pokemon. Levert wel weer meer inkomsten op, omdat mensen lures gaan kopen. Maarja, genoeg mensen die nu zullen stoppen, dus je kunt je afvragen wat het werkelijke effect is.

Geplaatst

Goh ik had gister een Blastoise in mijn straat. 15 great balls op hem gegooid, uiteindelijk rent ie weg.

Geplaatst
Mag niet van Niantic. Gooien hun eigen ruiten hiermee in.

De piek was op de laatste dag voor de 'stappen bug'. Nu is daar geen alternatief meer voor en ik ben benieuwd hoelang mensen nu nog blijven spelen.

Ik speelde het al amper nog de voorbij week en het zal er niet op beteren nu. Charme van het spel is weg. :(

Geplaatst
Ik snap er geen reet van, wat is daar de bedoeling van? Downloaden op je mobiel & nieuw account aanmaken om pokemon te zoeken? Of kan het ook op de pc?

Niet met die tracker en da's de enige tracker die nog lijkt te werken. Je kunt het ook met je bestaande account doen, maar dan heb je kans op een ban.

Geplaatst

Las zojuist wel wat treffende posts op Reddit, kwamen allemaal neer op: "Pokemon Go is van een spel om naar buiten te gaan en te spelen gegaan naar een spel om te spelen als je buiten bent." & "Het is niet meer het reallife jagen naar Pokemon, maar het hopen dat je er eentje tegenkomt als je rondloopt."

Hopelijk ziet Niantic snel genoeg dat het z'n eigen ruiten ingooit en komen ze er snel op terug.