Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst

Wel jammer dat alles om pokestops gaat draaien, terwijl de natuur ingaan veel meer bij Pokemon zou passen.

Geplaatst

Dat zou serieus zo gruwelijk zijn _O_. Dat is een goede stap in de goede richting van Niantic hoor.

Geplaatst

n7ipj57.gifiqeote.jpg

Dit is het nieuwe experiment, een groot groot voordeel voor de beta testers daarvan hoor! Diegene die het hebben, praise the lord, de andere moeten het doen met wat ze al hadden maar dan in een nieuw jasje.

---

Je krijgt als tester gewoon Pokevision in je Pokemon Go :o

Als je op een nearby Pokemon klikt zoom je automatisch uit en toont het u de locatie van deze Pokemon, MAAR dat doet hij enkel in de nabijheid van Pokestops. Pokemon die 'gewoon in het gras zitten' toont hij in een sightings overzicht zonder deze zoom/Pokevision optie.

w7zmh5.jpg1zbe15f.jpg

Dat wil dus zeggen dat gebruikers in de stad nu niet alleen het voordeel hebben van een grote verscheidenheid van pokemons, van gigantisch veel meer stops maar ook nog is heel eenvoudig Pokemon kunnen zoeken... Ik denk dat ze bij Niantic een hekel hebben aan de boerenbuiten, maar dat kan ik pas beoordelen eens ik ook over die functie beschik natuurlijk :) Jammer genoeg ben ik geen proefpersoon.

Geplaatst

Ik heb wel die Sightings, maar niet de Nearby helaas.

Geplaatst

Zonde dit. Haalt alle 'uitdaging' weg. Kun je net zo goed lekker thuisblijven en zo'n location-'spoof'(?) instellen. Alles wordt toch al voorgekauwd.

Geplaatst

Misschien dat ze die pokeys bij de pokestops plaatsen zodat mensen iets sneller een uitbreiding van de rugtas of je deck gaan kopen. Dat wordt volgens mij nu amper gedaan. In ieder geval niet door mij, want ik smijt vervolgens weer 50 pokeballs weg.

Geplaatst
Tja dat is wel wat de 'massa' tevreden houdt

Hoop dat het een grootschalig 'social experiment' is. Je ziet nu al hoe het gaat. Eerst is iedereen zo blij en enthousiast en gaan ze allemaal op pad. Nu is iedereen weer lui en wil het alles op een silver plate gepresenteerd krijgen.

Geplaatst

Ja dit is misschien wel weer de andere kant op qua finding systeem, maar er moest wel wat gebeuren. Zoals het was, was niet te doen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Met werkende voetstapjes was het prima te doen. Dat was het punt: op 'avontuur' gaan. Nu weet je al waar ze zitten. Leuk zeg.

Geplaatst

Het 'er zit er eentje ergens in het gras' is nog steeds via het vertrouwde zoeken, en jawel nog steeds zonder die voetstappen...

Enkel aan pokestops komt er een scherm over welke pokemon daar zit, vooral een handigheid voor spelers in een grote stad... kunnen ze op voorhand zien naar welke stop ze eerst moeten wandelen. Ik vind het wederom maar niks, maar heb het nog niet kunnen testen natuurlijk.

Maar volgens mij kan je nu vrij eenvoudig de maximale 'ei uitbroeden' snelheid bepalen.

28hmuzs.jpg

Als je sneller gaat dan wat Niantic wenst krijg je een bericht, volgens mij gaan de kilometers niet meer tellen als je harder gaat.

Geplaatst

Op zich ook wel fijn om te weten wat ongeveer te hard is. Al zou ik graag willen dat ze het open gooien. Ik moet iedere dag van Nijmegen naar Utrecht met de trein en zo is het natuurlijk wel even heel fijn eitjes broeien.

Geplaatst
Op zich ook wel fijn om te weten wat ongeveer te hard is. Al zou ik graag willen dat ze het open gooien. Ik moet iedere dag van Nijmegen naar Utrecht met de trein en zo is het natuurlijk wel even heel fijn eitjes broeien.
Feit, maar dan kan ik ook met mijn auto even 10 km gaan rijden hé met de gsm gewoon op de passagierszetel. Ze gaan zoiets niet doen, reden waarom? Heel eenvoudig: nu kunnen ze veel incubators verkopen ;)
Geplaatst

Plus dat dat helemaal voorbijschiet aan het 'doel' van het spel

Geplaatst

Volgens mij heeft Niantec echt geen idee wat ze aan het doen zijn.

Geplaatst
Plus dat dat helemaal voorbijschiet aan het 'doel' van het spel

Wat kan mij het doel nou schelen :-D. Als ik in de trein iedere dag even 10 eieren kan uit broeden, vind ik het prima hoor.

Geplaatst

Vind het na die update van gister, ook al heb ik dat met die pokestops nog niet, al veel beter werken. Alle pokemon die op de radar verschijnen zijn ook wel te vinden als je even rondloopt.

Geplaatst

Heuj, leveltje 20