Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Laatst opnieuw Pokemon Fire Red opgestart met een randomizer, Magmar gekozen als starter.

Uiteindelijk de Elite 4 verslagen met dit team

57a46242bd5c4-pokeman.png

Nu eens kijken welke ik nu op ga starten, ik denk Crystal of Ruby

Ik kan Omega Ruby aanraden, 2ds is maar 90 euro.

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst

Dan krijg je een 2ds erbij met omega ruby?

Geplaatst

Goh was even in de Pokémon hoofdstad kijkduin vanmiddag, gaf niet verwacht dat het zo druk was ;e wel een Magmar gevangen en nog een paar die ik niet had. Iedereen ineens rennen voor een flareon ;e;e

Verstuurd van mijn HUAWEI GRA-L09

Geplaatst

Gisteren een Magmar met CP1284 uit mijn 10km ei die ik nog niet had. Even zijn IV gecheckt en heeft gewoon 80-84% potentie.

Wel jammer, want ik heb het liefste gewoon een Lapras met dezelfde waarden. Dat was altijd één van mijn favorieten.

Geplaatst

Waar krijg je ook alweer HM Strength? Kan het niet vinden verdorie. Hier inmiddels een team staan voor de league later. Venusaur/Lapras/Zapdos/Primeape/Nidoking en Flareon. Vond het wel een mooi gebalanceerd team.

Geplaatst
Waar krijg je ook alweer HM Strength? Kan het niet vinden verdorie. Hier inmiddels een team staan voor de league later. Venusaur/Lapras/Zapdos/Primeape/Nidoking en Flareon. Vond het wel een mooi gebalanceerd team.

In de Safari Zone kun je Golden Teeth vinden, als je die aan die oude man in een huisje in die stad geeft krijg je het

Geplaatst

Heb je zelf zo een apparaat? Ik vind het wel weer vet om zo iets in huis te hebben. Die Pokemon en Mario games kan ik wel waarderen. Kan een 2ds alles wat een 3ds kan of kan ik beter wat meer geld neerleggen voor die 3ds?

Geplaatst
In de Safari Zone kun je Golden Teeth vinden, als je die aan die oude man in een huisje in die stad geeft krijg je het

Aah top, ga ik dat even doen.

Geplaatst

Oke nice, ga er eens naar kijken. Denk dat ik eerst nog even Heart Gold ga spelen, Omega Ruby lijkt me dan een mooi vervolg

Geplaatst

[MENTION=11698]Elsjorro1990[/MENTION]; welke Pokemon speel je nu? Firered/Leaf Green? Ik heb dat de laatste tijd zovaak op mijn telefoon gespeeld. Verder een prima gebalanceerd team, al heb je geen psychic pokemon.

Geplaatst
[MENTION=11698]Elsjorro1990[/MENTION]; welke Pokemon speel je nu? Firered/Leaf Green? Ik heb dat de laatste tijd zovaak op mijn telefoon gespeeld. Verder een prima gebalanceerd team, al heb je geen psychic pokemon.

Firered inderdaad, nostalgie man. Nee klopt, al heb ik wel een haunter in mijn box die ik zou kunnen levelen. Zapdos kwam ik tegen in die centrale, gelijk mijn beste pokemon. Die maar geswitched met Raichu.

Geplaatst

Hier ook Firered aan het spelen op de mobiel. Beetje spijt voor m'n keuze voor Charmander, aangezien je Arcanine ook kan krijgen...

Geplaatst
Hier ook Firered aan het spelen op de mobiel. Beetje spijt voor m'n keuze voor Charmander, aangezien je Arcanine ook kan krijgen...

Hoezo dat? of heeft dat met die randomizer te maken?

Geplaatst

Om eerlijk te zijn ben ik nooit echt fan geweest van die legendary pokemons. Articuno, Zapdos en Zoltres. Ik vond ze nooit een gave move hebben en vrij eentonig.

Ik heb net even zitten kijken en dit waren mijn pokeys. Vooral Lapras en Hypno zijn pure mishandeling met al die movesets.

Lapras - lvl 63 - Ice Beam 95, Waterfall 80, Thunderbolt 95 en Psychic 90.

Dragonite - lvl 63 - Wing Attack 60, Outrage 90

Hypno - lvl 62 - Hypnosis, Dream Eater 100, Shadow Ball 80

Slowbro - lvl 61 - Flamethrower 95, Surf 95

Victreebel - lvl 52 - Vine Whip 35, Acid 40, Cut 50, Sleep Powder

Met die Victreebel heb ik ook echt denk ik een stuk of 80 Pokemon gevangen ofzo. Even Acid er over gooien, dan Sleep Powder en klaar. Al weet ik niet precies zeker of ik die in de gym wel gebruikt heb.

Geplaatst
Om eerlijk te zijn ben ik nooit echt fan geweest van die legendary pokemons. Articuno, Zapdos en Zoltres. Ik vond ze nooit een gave move hebben en vrij eentonig.

Ik heb net even zitten kijken en dit waren mijn pokeys. Vooral Lapras en Hypno zijn pure mishandeling met al die movesets.

Met die Victreebel heb ik ook echt denk ik een stuk of 80 Pokemon gevangen ofzo. Even Acid er over gooien, dan Sleep Powder en klaar. Al weet ik niet precies zeker of ik die in de gym wel gebruikt heb.

sick team inderdaad. Ik probeer nu snorlax te pakken maar die lukt me maar niet.

Mja zapdos wel sick hoor, drill peck, thunder, fly.

Geplaatst

Gyrados + Dragon Dance(level 50 dacht ik) = mishandeling. Vond en vind zelf die legendarische pokemon ook altijd geen fuck aan. Volgens mij had ik met Firered een team Arcanine - Snorlax - Gyrados - Lapras - Jolteon - Vileplume.

Geplaatst
Gyrados + Dragon Dance(level 50 dacht ik) = mishandeling. Vond en vind zelf die legendarische pokemon ook altijd geen fuck aan. Volgens mij had ik met Firered een team Arcanine - Snorlax - Gyrados - Lapras - Jolteon - Vileplume.

Vileplume ook lekker idd. Hoe the fuck kun je zorgen dat je magikarp gyarados word dan? gewoon zon beest vangen en gelijk watersteen gebruiken?

Geplaatst
Exp Share.

Die krijg je toch pas na het verslaan van de League? Ik ben echt alles kwijt qua Pokemon:p hebbzelfs voor sommige delen een walkteough moeten gebruiken

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Vileplume ook lekker idd. Hoe the fuck kun je zorgen dat je magikarp gyarados word dan? gewoon zon beest vangen en gelijk watersteen gebruiken?

Level 20 evolueert Magikarp naar Gyarados

Geplaatst
Level 20 evolueert Magikarp naar Gyarados

Ja maar zonder die xp share ga je er moeilijk komen met alleen splash:p

Geplaatst
Die krijg je toch pas na het verslaan van de League? Ik ben echt alles kwijt qua Pokemon:p hebbzelfs voor sommige delen een walkteough moeten gebruiken

Fuschia City als ik het goed schrijf. Bij een professor. Moet je wel 50 pokemons gevangen hebben dacht ik.