Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Bij mij komt er te staan 'Your pro version is out of date' als ik wil inloggen. Iemand meer last van?

EDIT: Laat maar, moet een nieuwe versie downloaden

je moet ff een nieuwe downloaden idd. Heb het channel ManUnited weer aangemaakt.

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst
Kreeg hem vanavond ook uit mijn 10km ei, meteen mijn beste Pokemon met een CP van 1666. Ook nog een sloot candy's erbij, dus ga hem nog wel een stuk sterker maken om hem richting de 2000 te krijgen.
Ik heb hem in het wild gevangen op de kijkduin in Den Haag, het ging er daar ook echt wild aan toe :-D
Geplaatst

Mijn vrouw begon ook al te zeuren over Kijkduin. Doe normaal das heen en weer 500 km

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Wat houd dat iv in en waar kan ik dat bekijken? Snap er nog niet zo veel van.

Heeft volgens mij te maken met de stats van de Pokémon. Daarvoor moet je alleen tegen bepaalde type pokemon vechten ofzo. Zal vast op internet duidelijker vermeld staan.

Ik ga niet opnieuw beginnen hoor, ben net lekker op gang. Wartortle, Sandslash, Nidoking, Pikachu, Mankey. Allen rond level 25.

Geplaatst
Slaat dat Pokémon Revolution automatisch op?

Oh en ben team Blue en heb de chat gejoind.

Jup

Geplaatst

Vandaag overheerste er 1 item alle tv, radio en kranten nieuwsberichten:

13z0eqe.png

Gebruikers van Proximus kunnen sinds deze ochtend niet langer Pokémon Go spelen via 3G of 4G. Verschillende gebruikers maakten gewag van het probleem op Twitter en via andere online kanalen, en Proximus zelf geeft toe dat er ernstige problemen zijn.

Verschillende Proximusgebruikers melden dat ze telkens het bericht 'login failed' krijgen wanneer ze proberen in te loggen via een mobiel netwerk. Via wifi lukt inloggen wel.

Een gebruiker van Reddit claimt dat Niantic alle toegang tot de Pokémon Go-servers via de ip's van Proximus blokkeert omdat het Pokémon-bedrijf zou denken dat hij de dienst FastPokeMap draait via de IP-adressen van de mobiele operator.

Klanten van Proximus melden onder andere op Reddit en Twitter dat zij niet kunnen inloggen op Pokémon Go via hun mobiele verbinding. Wel kunnen ze de game gebruiken als zij op een wifi-netwerk zitten, wat aangeeft dat het probleem bij Proximus ligt. De provider bevestigt de problemen op Twitter en zegt dat er wordt gezocht naar de oorzaak. Proximus heeft zo'n vier miljoen gebruikers op zijn mobiele netwerk. De provider was vrijdagmiddag niet bereikbaar voor commentaar.

Niantic heeft nog niet gereageerd op de specifieke problemen, maar probeert al enkele weken diensten die gebruikmaken van de Pokémon Go-data op een methode die niet is toegestaan volgens de voorwaarden te blokkeren. Ook is Niantic gestart met het bannen van cheaters.

Op Reddit doen al meteen de eerste mogelijke verklaringen de ronde. Zo wordt gewezen naar een forumgebruiker met de naam 'mewtwo_captured', de man achter FastPokéMap, een website die in kaart brengt waar bepaalde Pokémons opduiken. Het soort website dat Niantic, de maker van Pokémon Go, niet graag ziet opduiken. Hij zou een test via het Proximusnetwerk aangekondigd hebben.

Platgelegd

"Ik heb inderdaad een test aangekondigd, maar niet uitgevoerd", zegt die op Reddit. "Ik heb geen Proximus, maar Mobile Viking. Het was eigenlijk een test om te zien of Niantic meelas en wat het bedrijf zou doen om me tegen te houden. Blijkbaar veel, want ze hebben het spel via het mobiele netwerk van Proximus platgelegd. Ofwel heeft iemand anders toch de test gedaan."

Volgens Proximus heeft Niantic dit vermoedelijk gedaan als gevolg van onrechtmatig gebruik van het spel door een speler via het Proximus-netwerk. "Concreet betekent dit dat spelers niet altijd toegang hebben tot Pokémon GO (soms wel, dan weer niet)", luidt het.

Proximus geeft nog mee dat je als eindgebruiker "twee dingen kan doen: Pokémon GO kan je altijd via wifi spelen. Of je kan ook je gsm even op vliegtuigstand zetten of je gsm herstarten: met wat geluk heb je dan weer toegang tot het spel."

Ikzelf kan er ook enkel en alleen met mijn telenet wifi op, gelukkig kon ik (mits heel wat geduld en pogingen) toch op wifi inloggen bij 2 Gyms en deze pakken. Het was er verdacht rustig en er zaten ook zwakke pokemon in, veel Proximus klanten in Hechtel :D Wel heel lastig zo met de eieren....

Gaat Niantic nu niet heel heel ver met het platleggen van 3th party tools en het bannen? Het grootste netwerk van België er uit halen vind ik toch erg straffe taal. Ook met het bannen lijken ze nu eindelijk werk te maken van een grote kuis.

Geplaatst
je moet ff een nieuwe downloaden idd. Heb het channel ManUnited weer aangemaakt.

Zegt dat de Channel niet bestaat

Geplaatst

Heb inmiddels charmander 15 beedril 7 mankey 5 hoothoot 7 en Pikachu 6. Geen idee met die chat trouwens want hij zegt dathet Channel niet bestaat.

Geplaatst
Heb inmiddels charmander 15 beedril 7 mankey 5 hoothoot 7 en Pikachu 6. Geen idee met die chat trouwens want hij zegt dathet Channel niet bestaat.

Rechts onderaan op de gereedschap klikken.

Join

Manunited

Geplaatst

Hoe kan het dat ik bij bepaalde pokemon die ik aanklik de app volledig vastloopt en niks meer doet? Het is lang niet bij alle pokemon zo gelukkig. Ik heb alles geprobeerd om dit te verhelpen, via de home knop de app uitzetten, door de app gedwongen te stoppen, door uit en in te loggen en de app opnieuw te installeren, maar niks helpt.

Geplaatst
Zelfde probleem met mijn 2 grimers... Heel irritant

Ja Grimer heb ik dat ook, Kakuna ook, hoe het kan ik weet het niet, maar het is echt zeer vervelend ja ;e Oh en het maakt niet uit of ik ze aanklik bij de pokedex of de pokemon die ik heb.

bewerkt door Sanders

Geplaatst
Rechts onderaan op de gereedschap klikken.

Join

Manunited

Ik ben 'm gejoind, maar ik zie nergens hoe ik met jullie kan chatten.

Geplaatst
Ik ben 'm gejoind, maar ik zie nergens hoe ik met jullie kan chatten.

Je kunt ergens bij die chat een aantal tabs aanpassen/verwijderen, als je er wat mindert komt ie te voorschijn

Geplaatst
Je kunt ergens bij die chat een aantal tabs aanpassen/verwijderen, als je er wat mindert komt ie te voorschijn

Hmm ik snap er geen hol van. ;c

Geplaatst

Jeetje, kom nergens een goede grass of water pokemon tegen om Brock te pakken. Al bedenk ik me net dat Mankey ook voldoet ;c

Geplaatst
Jeetje, kom nergens een goede grass of water pokemon tegen om Brock te pakken. Al bedenk ik me net dat Mankey ook voldoet ;c

Ik had als troef ook nog Nidoran M met double kick ;c

Geplaatst

Koekoek. Heb hem.

Ik had als troef ook nog Nidoran M met double kick ;c
Heb een F, die nu ff traden met een npc.

Ik trof in Veridian Forest een leuke Poliwag aan.

die kon met zn Water Gun alles nagenoeg One Hitten :p

Daar ga ik nu naar op zoek ja