Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
https://www.ingress.com/intel

Even installeren, inloggen en tutorial doorklikken. Kan je op deze map zien waar de Pokestops/Gym's zitten. Zijn geloof ik allemaal overgenomen

Hier 5 gyms in de buurt. Zie er 1 steeds van kleur veranderen :D

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst
Hier 5 gyms in de buurt. Zie er 1 steeds van kleur veranderen :D

Hier eind van de straat ook een Gym, bij de basisschool. Heeft een andere kleur dus tijd om die even te veroveren (h)

Geplaatst

JA ligt er echt ontzettend veel uit.

Heb nog maar 4 pokeballs...hoe kan je die verdienen/kopen?

Geplaatst
JA ligt er echt ontzettend veel uit.

Heb nog maar 4 pokeballs...hoe kan je die verdienen/kopen?

Als je bij zo'n Pokestop komt moet je er op drukken. Dan zie je zo'n groot muntje in je scherm en die moet je dan even laten draaien dan vallen er items uit.

Geplaatst

Jeetje servers er nog steeds uit. Was wel benieuwd naar wat ik onderweg tegen zou komen.

Geplaatst

Huhu, werkt dit ding ook in het buitenland? Eens kijken wat ze daar in Turkije hebben.

Geplaatst
Huhu, werkt dit ding ook in het buitenland? Eens kijken wat ze daar in Turkije hebben.

Jep, wereldwijd lijkt me. Alleen opletten met data.

Geplaatst

Iemand die me kan helpen aan wat rommetjes? Krijg bij de site die ik eerst gebruikte op Google Chrome foutmeldingen en via Firefox downloadt hij .exe-bestandjes, lijkt me niet de bedoeling. Bij voorbaat dank.

Geplaatst

Ook maar eens geïnstalleerd... Jeugdsentiment dat bovenkomt... Hoeveel middagen en avonden heb ik Pokémon niet op de Gameboy gespeeld :D Daarnaast een leuke manier om fit te blijven, ik geloof dat ik inmiddels bijna 4 kilometer door de stad heb geslenterd :cab:

Geplaatst
Iemand die me kan helpen aan wat rommetjes? Krijg bij de site die ik eerst gebruikte op Google Chrome foutmeldingen en via Firefox downloadt hij .exe-bestandjes, lijkt me niet de bedoeling. Bij voorbaat dank.

Wat moet je hebben?

Geplaatst
Ook maar eens geïnstalleerd... Jeugdsentiment dat bovenkomt... Hoeveel middagen en avonden heb ik Pokémon niet op de Gameboy gespeeld :D Daarnaast een leuke manier om fit te blijven, ik geloof dat ik inmiddels bijna 4 kilometer door de stad heb geslenterd :cab:

Jah de gameboy heb ik ook nog ergens liggen :)

Telkens je mobiel bij de hand ook? Mensen zullen je wel raar aankijken als je langdurig op een plek staat en vervolgens weer doorloopt :p ook goed voor je eitjes trouwens.

Ik ga zo meteen stukje fietsen. Moet ik dus de hele tijd het spel open hebben of kan ik het ook op de achtergrond laten draaien en telefoon gewoon in m'n zak hebben zitten?

Geplaatst

Kan je ook pokemons die je hebt gevangen weer weg doen? Want van 20 pidgeys word ik niet vrolijk.

Geplaatst

Meer mensen last van dat ie GPS-signaal niet kan vinden? Ontzettend irritant, kan al hele dag niet connecten ermee, dus ook niks doen.

Geplaatst

Hier werkt ie prima.

Zag net een gym met een Charmander van CP 128 ofzo. Hoe krijg je dat voor elkaar dan :cab: Kan alleen door Charmanders te vangen en te upgraden, toch?