Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst

Nou donderdag krijg ik Scarlet dus echt. 2 weken later beginnen met spelen dan verwacht. :-D maar is niet erg. Eigen domme schuld dat ik m kwijt raak.

Geplaatst

Ik heb Scarlet bemachtigd. Althans, het doosje. Want mijn collega heeft Mario Kart erin gedaan. :-D dat wordt morgen dus pas.

Geplaatst

Heb m nu eindelijk echt echt binnen, dus dit weekend ergens beginnen.

Zat gisteren trouwens in Sword te kijken en heb daar best nog wat shinies waar ik niets mee doe. Kan ik daar iemand blij mee maken? Zag een Drakloak, een aantal Vibrava en nog wel wat meer dingen die ik ff niet uit mijn hoofd weet.

Geplaatst
4 uur geleden zei Sick Blik:

Zat gisteren trouwens in Sword te kijken en heb daar best nog wat shinies waar ik niets mee doe. Kan ik daar iemand blij mee maken? Zag een Drakloak, een aantal Vibrava en nog wel wat meer dingen die ik ff niet uit mijn hoofd weet.

Ik ben altijd in voor shinies, maar kan je ze niet overzetten op je Home?

Geplaatst
4 uur geleden zei Sick Blik:

Is Drakloak de lijn van Dragapult, anders wil ik hem misschien wel als 6e member in mijn playthrough. Moet nog altijd eens verder spelen.

Geplaatst

Blijft wel zonde dat je Pokemon home niet met je PC kan koppelen, veel makkelijker organiseren dan op de telefoon/tablet.

Geplaatst
6 minuten geleden zei La Pulga:

Blijft wel zonde dat je Pokemon home niet met je PC kan koppelen, veel makkelijker organiseren dan op de telefoon/tablet.

Ik gebruik Home alleen via m'n switch, wist niet eens dat je dit ook op je telefoon kan doen?

Geplaatst
1 minuut geleden zei Mordurette:

Ik gebruik Home alleen via m'n switch, wist niet eens dat je dit ook op je telefoon kan doen?

Dit kan zeker, zo kan je ook gemakkelijk traden met andere vrienden en er zit zelfs een wonder trade in waar je 10 Pokémon tegelijk kan traden. :D 

Geplaatst
4 minuten geleden zei La Pulga:

Dit kan zeker, zo kan je ook gemakkelijk traden met andere vrienden en er zit zelfs een wonder trade in waar je 10 Pokémon tegelijk kan traden. :D 

Wauw, er gaat een nieuwe wereld voor me open :t:

Geplaatst
2 minuten geleden zei Mordurette:

Wauw, er gaat een nieuwe wereld voor me open :t:

Hahaha nice, mocht je vrienden zoeken is dit mijn Friend Code: LDXQVTZGNTLK 

Geplaatst
7 uur geleden zei Mordurette:

Ik ben altijd in voor shinies, maar kan je ze niet overzetten op je Home?

Ja kan!

6 uur geleden zei Aaron21:

Is Drakloak de lijn van Dragapult, anders wil ik hem misschien wel als 6e member in mijn playthrough. Moet nog altijd eens verder spelen.

Jup! Heb tijdens corona tijd kneiterveel raids gedaan, dus daar een hoop shinies aan over gehouden. Mag je zo van me hebben.

Geplaatst
8 uur geleden zei Sick Blik:

Ja kan!

Jup! Heb tijdens corona tijd kneiterveel raids gedaan, dus daar een hoop shinies aan over gehouden. Mag je zo van me hebben.

Wat is je vriendencode? 

Dan kan ik je al toevoegen.

Geplaatst
6 uur geleden zei Sick Blik:

SW-0901-1655-8702

Ik heb je toegevoegd. 

Laat maar weten wanneer je wil ruilen. Heb wel niet echt iets goeds om terug te geven.

Geplaatst
1 uur geleden zei Aaron21:

Ik heb je toegevoegd. 

Laat maar weten wanneer je wil ruilen. Heb wel niet echt iets goeds om terug te geven.

Kan morgen wel. Heb alles in Sword staan, dus moet het even naar Scarlet overzetten of naar Home.

Hoef er niet echt hele gekke dingen voor terug hoor. Mn neefje van 6 wil een Squirtle, dus als je die ergens hebt zou dat mooi zijn. Anders Pokemon van lvl 10-30 die niet in de Scarlet/Violet base game zitten zou wel leuk zijn. Aantal voorbeelden die ik in mn thema team kan gebruiken zijn Pikipek, Oranguru,  Exeggcute, Scyther/Scizor/Kleavor, Slakoth, Galar Slowpoke, Inkay, Minior, Minccino bijvoorbeeld.

Zal morgen gelijk ook ff plaatsen hier welke shinies beschikbaar zijn. Sommigen zijn dubbel of vind ik niks, maak ik liever iemand blij ermee dan dat ze niks liggen te doen.

Geplaatst
9 uur geleden zei Sick Blik:

Kan morgen wel. Heb alles in Sword staan, dus moet het even naar Scarlet overzetten of naar Home.

Hoef er niet echt hele gekke dingen voor terug hoor. Mn neefje van 6 wil een Squirtle, dus als je die ergens hebt zou dat mooi zijn. Anders Pokemon van lvl 10-30 die niet in de Scarlet/Violet base game zitten zou wel leuk zijn. Aantal voorbeelden die ik in mn thema team kan gebruiken zijn Pikipek, Oranguru,  Exeggcute, Scyther/Scizor/Kleavor, Slakoth, Galar Slowpoke, Inkay, Minior, Minccino bijvoorbeeld.

Zal morgen gelijk ook ff plaatsen hier welke shinies beschikbaar zijn. Sommigen zijn dubbel of vind ik niks, maak ik liever iemand blij ermee dan dat ze niks liggen te doen.

Heb niet meteen wat je zoekt, maar een dubbele shiny is goed hoor. Hmeft niet per se Dragapult te zijn.

Geplaatst
12 uur geleden zei Sick Blik:

Ik ben wel benieuwd naar die lijst met shinies, vind het toch altijd wel iets speciaals hebben in m'n pokedex. Kan via Scarlet makkelijk komen aan de pokemon die je zoekt.

Geplaatst

20250112_205554.thumb.jpg.4ab3e5e1c3e33c8d5b48dbb6d1175759.jpg

Deze shinies ben ik bereid te traden. 

Vibrava (2x) en Drakloak (2x), Deino en Hattrem (2x) heb ik dubbel dus hoef ik niet per se iets voor terug. Ofja Hattrem vind ik sws niet zo interessant. Decidueye is een Wonder Trade gift van een van die kanalen die gehackte Pokemon wegruilt. Hoef ik ook niet meer, dus mag ook gratis weg. Indeedee vind ik niks dus mag voor iets kleins weg.

T-Tar shiny vind ik niet zo mooi, maar blijft wel T-Tar dus ruil ik alleen voor iets van waarde terug (bijv een andere leuke shiny), Wartortle en hetzelfde. Latios was ook wonder trade, maar in de ORAS tijd dus die is wss wel legit. Daar wil ik dan graag wel iets waardevols voor.

Clefairy en Torkoal zijn zeer nuttig voor competitive battles dus ruil ik alleen voor iets erg goeds.

Waar ben ik naar op zoek voor die laatste 5? Shiny Orthworm vind ik geweldig, Shiny Roaring Moon al helemaal. Verder misschien exclusives die ik gemist heb, Battle Ready Pokemon oid, exclusieve legendaries. Als je nog iets anders leuks weet is het ook welkom.

Laat maar weten als iemand interesse heeft.

Ik ga ook een maat van me dit aanbieden, dus kan zijn dat die al iets weg gaat kapen.

bewerkt door Sick Blik

Geplaatst
3 minuten geleden zei Sick Blik:

20250112_205554.thumb.jpg.4ab3e5e1c3e33c8d5b48dbb6d1175759.jpg

Deze shinies ben ik bereid te traden. 

Vibrava (2x) en Drakloak (2x), Deino en Hattrem (2x) heb ik dubbel dus hoef ik niet per se iets voor terug. Ofja Hattrem vind ik sws niet zo interessant. Decidueye is een Wonder Trade gift van een van die kanalen die gehackte Pokemon wegruilt. Hoef ik ook niet meer, dus mag ook gratis weg. Indeedee vind ik niks dus mag voor iets kleins weg.

T-Tar shiny vind ik niet zo mooi, maar blijft wel T-Tar dus ruil ik alleen voor iets van waarde terug (bijv een andere leuke shiny), Wartortle en hetzelfde. Latios was ook wonder trade, maar in de ORAS tijd dus die is wss wel legit. Daar wil ik dan graag wel iets waardevols voor.

Clefairy en Torkoal zijn zeer nuttig voor competitive battles dus ruil ik alleen voor iets erg goeds.

Waar ben ik naar op zoek voor die laatste 5? Shiny Orthworm vind ik geweldig, Shiny Roaring Moon al helemaal. Verder misschien exclusives die ik gemist heb, Battle Ready Pokemon oid, exclusieve legendaries. Als je nog iets anders leuks weet is het ook welkom.

Laat maar weten als iemand interesse heeft.

Hebben die Wonder Trade gifts wel hun originele naam of ook zo'n fakename? Heb die fakenames toevallig vandaag allemaal weggegooid, zijn niks waard en kan je via Pokemon Home ook niet ruilen.

Ik heb sowieso een Galar Slowpoke, Oranguru, Pikipek, Exeggcute, Scyther, Inkay en Minccino voor je. Aan een Slakoth zou ik ook nog makkelijk kunnen komen als je wil.

Geplaatst

Welk level zijn Oranguru en Pikipek? Rest heb ik al kunnen fixen. Latios en Decidueye hebben beiden hun originele naam ja. Dit was van jaren geleden nog, toen had je nog niet die spam Pokemon die je nu beschrijft idd.

Geplaatst
38 minuten geleden zei Sick Blik:

Welk level zijn Oranguru en Pikipek? Rest heb ik al kunnen fixen. Latios en Decidueye hebben beiden hun originele naam ja. Dit was van jaren geleden nog, toen had je nog niet die spam Pokemon die je nu beschrijft idd.

Check (d)

Oranguru is level 12, Pikipek kan ik eventueel voor je breeden zodat die op level 1 start.