Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst
3 uur geleden zei Sick Blik:

Ja hoor, geen probleem! Was ff druk, maar kan zo wel.

Ik kan morgen overdag wel traden.

Geplaatst
7 uur geleden zei Aaron21:

Ik kan morgen overdag wel traden.

Dan zit ik op kantoor hehe. Ahja, geen haast. Ik kan alleen in de avonden, houd niet van thuiswerken.

Geplaatst
33 minuten geleden zei Sick Blik:

Dan zit ik op kantoor hehe. Ahja, geen haast. Ik kan alleen in de avonden, houd niet van thuiswerken.

Hoelang werk je?

Geplaatst
6 minuten geleden zei Sick Blik:

Ben niet voor 1800 thuis sowieso.

Morgenavond dan misschien.

Geplaatst
1 uur geleden zei Sick Blik:

Voetbaltraining hier hahaha, dus of ervoor of erna.

Ja. Prima. Ik heb op dinsdag volleybal.

Geplaatst

Misschien kan iemand mij helpen aan een Zacian? Ik speel geen Pokemon GO en heb enkel Shield, dus lastig te verkrijgen. Wil Zacian gebruiken in battles. Heb wel een paar dubbele legendaries die ik kan ruilen.

Geplaatst
15 minuten geleden zei Mordurette:

Misschien kan iemand mij helpen aan een Zacian? Ik speel geen Pokemon GO en heb enkel Shield, dus lastig te verkrijgen. Wil Zacian gebruiken in battles. Heb wel een paar dubbele legendaries die ik kan ruilen.

Ik ga later eventjes voor je kijken 

Geplaatst
1 uur geleden zei Mordurette:

Ik zie dat ik er maar eentje heb, maar die gebruik ik niet dus van mij mag je hem hebben. Zal morgen even me sword opstarten, misschien zit daar nog eentje extra tussen. 

laat maar weten wanneer je via home wilt ruilen, we zijn gelukkig al vriendjes 

Geplaatst
6 minuten geleden zei La Pulga:

Ik zie dat ik er maar eentje heb, maar die gebruik ik niet dus van mij mag je hem hebben. Zal morgen even me sword opstarten, misschien zit daar nog eentje extra tussen. 

laat maar weten wanneer je via home wilt ruilen, we zijn gelukkig al vriendjes 

Wat wil je ervoor hebben? Zoek je nog iets speciaals?

Geplaatst
1 minuut geleden zei Mordurette:

Wat wil je ervoor hebben? Zoek je nog iets speciaals?

Haha nee joh, doe maar wat leuks. Begin ooit wel opnieuw met Sword en dan vang ik hem opnieuw :D 

laat maar weten als je er klaar voor bent 

bewerkt door La Pulga

Geplaatst
6 minuten geleden zei La Pulga:

Haha nee joh, doe maar wat leuks. Begin ooit wel opnieuw met Sword en dan vang ik hem opnieuw :D 

laat maar weten als je er klaar voor bent 

Ik ben er klaar voor.

Geplaatst

Blijkbaar heb ik Pokémon sword uitgespeeld maar Zacian niet gevangen, kan ik nog doen. De versie van shield heb ik ineens wel, level 100 shiny zelfs :-D 

Geplaatst

Inmiddels de 4e dex compleet in Pokemon Community Game en ook een team gemaakt voor ranked (PvP).

Toch al aardig wat shinies! Ik heb een shiny Fennekin gevangen en die geëvolueerd naar Delphox :)

3eb0c40aff4012f2f458f1a76fc88f5a.png

Geplaatst

Vind het trouwens wel jammer dat Pokemon Bank niet meer werkt, lekker de old school Pokemon opstarten en daarmee de Pokemon Home dex mee vullen. Had een leuke uitdaging geweest kunnen zijn.

Geplaatst

Ja damn, moet eens op mijn 3DS checken of ik daar nog bij kan. Weet ff niet meer of ik die nog geïnstalleerd had. Heb wel Pokémon van ORAS over gezet naar Pokemon Home ooit.

Geplaatst
3 minuten geleden zei Sick Blik:

Ja damn, moet eens op mijn 3DS checken of ik daar nog bij kan. Weet ff niet meer of ik die nog geïnstalleerd had. Heb wel Pokémon van ORAS over gezet naar Pokemon Home ooit.

Bij mij staat het er sowieso nog wel op, kan ik het dan gewoon nog gebruiken? :D 

Geplaatst
1 uur geleden zei La Pulga:

Bij mij staat het er sowieso nog wel op, kan ik het dan gewoon nog gebruiken? :D 

Jup, kan je nog gebruiken en overzetten op Home hoor. Volgens mij heb ik dat vorige week zelfs nog gedaan en alle oude spellen die ik had voor de 3DS even opgestart en gekeken wat ik nog had.