Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
48 minuten geleden zei Aaron21:

Ik kreeg hem met Earth Power, Bug Buzz, Sandstorm en Screech. :D

Haha ja zag al zoiets raars. Die andere 2 die ik nog heb, hebben dezelfde moveset vgm.

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst
1 uur geleden zei neva:

Ja precies. Maar speltechnisch niks toch?

Haha zie het een beetje als een zoon of een regen uit een gek land in FM. Het is gewoon voor de leuk, een hele kleine kans. Al is de kans wel wat groter dan in gen 2 of 3 tegenwoordig. Ik vind echt niet elke shiny even interessant, maar sommige hebben wel echt vette kleuren en dan zijn ze gelijk wel vrij speciaal. 

Over dat gesproken:

20250118_002907.thumb.jpg.c78f88c628987a03560a7bebc600cc21.jpg

Deze is echt heel vet. Veel geluk dat dit de shiny is die ik tegen kwam (en nog per ongeluk ook), dus de eerste die ik de end game mee in neem is wel bepaald al.

Geplaatst
10 uur geleden zei Sick Blik:

Deze is echt heel vet. Veel geluk dat dit de shiny is die ik tegen kwam (en nog per ongeluk ook), dus de eerste die ik de end game mee in neem is wel bepaald al.

Erg vet deze idd! sommige andere shinies moet je 10x kijken om überhaupt een verschil te zien. Zwarte shinies kunnen ook heel vet zijn

Geplaatst
2 uur geleden zei Rrrood:

Erg vet deze idd! sommige andere shinies moet je 10x kijken om überhaupt een verschil te zien. Zwarte shinies kunnen ook heel vet zijn

Shiny Haxorus :classic_love:

Geplaatst

Over shiny gesproken, ik heb tijdens het wandelen blijkbaar een shiny Meowth gevangen. Het is dat het sterretjes om zich heen had, anders zie je het verschil toch niet?

image.png.cfac5c16b6281502096144098dbc865e.png

Geplaatst
9 minuten geleden zei La Pulga:

Over shiny gesproken, ik heb tijdens het wandelen blijkbaar een shiny Meowth gevangen. Het is dat het sterretjes om zich heen had, anders zie je het verschil toch niet?

image.png.cfac5c16b6281502096144098dbc865e.png

Ja dit is er 1 met weinig verschil; iets donkerdere voetjes en vacht dan de non-shiny

Geplaatst
2 minuten geleden zei Rrrood:

Ja dit is er 1 met weinig verschil; iets donkerdere voetjes en vacht dan de non-shiny

Haha ja ik zou in Scarlet/Violet dus nooit het verschil zien

Geplaatst

Wat zien jullie graag als features in de aanstaande Pokemon games?

Ik vind het al heel wat als op de Switch 2 Pokemon een keer niet zo laggy is, gister was dat ook echt weer verschrikkelijk tijdens Scarlet.

Geplaatst

Ik had gisteren ook ff een lag spike waar je u tegen zegt, weet niet meer precies waar.

Ik wil graag een wereld met wat meer karakter. Verborgen areas of dungeons. Ik ga het zeggen, doe maar gewoon geen open world meer. Open World games zijn echt overrated, 9 vd 10 keer krijg je dan een ontzettend steriele lege wereld. Ik vind Unova de laatste wereld waar het echt leuk was om te verkennen, maak desnoods gewoon zoiets maar dan in wat meer in een X/Y artstijl. 

Verder mag alles echt nog een stuk sneller. Tera Raids zijn ontzettend traag, in en uit battles gaan ook. Het battlen zelf is wel prima. Maar heb vaak het gevoel dat wanneer ik Pokemon speel ik er ook direct iets naast moet gaan doen, om niet verveeld te raken. Dat hoeft echt niet bij elke game.

Geplaatst

Dat laatste is inderdaad zo waar, je bent aan het Pokemonnen en nog iets anders er naast aan het doen. Als ik in bed zou spelen, dan raak ik inderdaad snel uitgekeken.

Geplaatst

Sowieso zodra een shiny Pokémon in beeld komt dat er sterretjes zichtbaar komen om ze beter te herkennen. Zeker de Pokémon die nauwelijks van kleur veranderen zijn dan makkelijker te zien.

Geplaatst
23 uur geleden zei La Pulga:

Dit is ook een mooie vangst 

image.jpg

heb er nog eentje, dus zijn er liefhebbers?

Geplaatst

Zal ff checken of ik al een Shiny Haxorus heb, weet het niet zeker meer.

Moet sowieso nog even wat meer van Sword en Violet gaan overzetten naar Scarlet.

Heb iig gisteren de credits roll gehad. Area Zero blijft de tweede keer ook vet, al is de impact een stuk minder, omdat slechts 2 Paradox Pokemon er zijn voor de post game. Was daarna vergeten dat je gewoon nog anderhalf tot twee uur bezig bent met alle gyms opnieuw verslaan, plus de Ace Academy tournament. Helemaal omdat ik per se een nieuwe Espathra build wilde testen die eigenlijk te gierig is voor singles.

Mja moet dus die tournament nog doen, plus 10 5 star raids, om 6 star raids te unlocken. Dan kan ik gaan team builden voor Blueberry.

Wil 2 of 3 teams gaan bouwen. Eentje met Annihilape, Maushold, Espathra, Minior, Amoonguss en nog een 6e optie, plus een Trick Room team. En dan als 3e team gewoon Pokemon uit vorige games die al klaar staan.

Mja daar heb ik nog een zooi candies voor nodig. Gelukkig wel al genoeg Ability Patches door gehackte Pokemon die ik via Surprise Trade krijg. Die Pokemon delete of trade ik dan weer, maar die Ability Patches steek ik zeker in mn broekzak.

Mja heb ook wel weer zin om met andere games verder te gaan :D dus even kijken of ik vanavond alweer verder wil of nog niet.

Geplaatst
3 uur geleden zei La Pulga:

Mocht je Fraxure willen ben ik vanavond rond 22:00 wel online 

Kom maar door. Wat wil je ervoor terug? Een shiny ook? Of iets anders

Geplaatst
9 minuten geleden zei Sick Blik:

Kom maar door. Wat wil je ervoor terug? Een shiny ook? Of iets anders

Nee joh, vervroegd verjaardagscadeau. 

ik kom nu online, fix jij roompie?

Geplaatst

Zit net in een raid, daarna doen we lekker 7347 2574.

Ik ga je toch een Shiny geven, anders moeten ze naar randommers!