Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Zojuist zei Sick Blik:

Zit net in een raid, daarna doen we lekker 7347 2574.

Ik ga je toch een Shiny geven, anders moeten ze naar randommers!

Nice, ik zit klaar dus laat maar weten als je er bent 

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst
46 minuten geleden zei Mordurette:

Zat, waar doel je precies op? Sowieso een shiny Torkoal, Dondozo en ga nog op zoek naar shiny Area Zero Pokémon. 

Nieuwsgierigheid :D 

Hoe ziet jouw team nu uit?

Geplaatst
2 uur geleden zei La Pulga:

Nieuwsgierigheid :D 

Hoe ziet jouw team nu uit?

Het spel heb ik allang uitgespeeld maar samen met twee collega's gaan we battles doen. Om die reden speel ik Scarlet nu weer en zou ik het tof vinden om meerdere shinies te vangen voor m'n teams.

Ik ga een Sun team bouwen met Torkoal, Lilligant Hisuian en Walking Wake. Koraidon zal ook een Sun Setter moeten gaan worden. 

Dondozo gaat ook in een ander team met Tatsugiri. Verder moet ik die nog meer vormgeven.

Geplaatst
6 minuten geleden zei Mordurette:

Het spel heb ik allang uitgespeeld maar samen met twee collega's gaan we battles doen. Om die reden speel ik Scarlet nu weer en zou ik het tof vinden om meerdere shinies te vangen voor m'n teams.

Ik ga een Sun team bouwen met Torkoal, Lilligant Hisuian en Walking Wake. Koraidon zal ook een Sun Setter moeten gaan worden. 

Dondozo gaat ook in een ander team met Tatsugiri. Verder moet ik die nog meer vormgeven.

Leuk man :D Ik zat gister die battles te kijken van een toernooitjes, vind het maar een saaie bedoeling eigenlijk omdat ze alleen maar protect tegen elkaar deden :-D  Als je een bepaalde shiny nog zoekt, wil ik je wel er mee helpen hoor! 

Geplaatst
9 uur geleden zei La Pulga:

Leuk man :D Ik zat gister die battles te kijken van een toernooitjes, vind het maar een saaie bedoeling eigenlijk omdat ze alleen maar protect tegen elkaar deden :-D  Als je een bepaalde shiny nog zoekt, wil ik je wel er mee helpen hoor! 

Protect is bijna key tijdens double battles. Hoe saai het ook lijkt, het is wel heel nuttig natuurlijk. 

Zodra ik m'n opzet klaar heb zal ik je wel een lijstje sturen welke ik shiny zou willen. De legendaries zal ik wel niet meerekenen (d)

Geplaatst
16 uur geleden zei La Pulga:

Hebben jullie nog wat gevangen hier?

Heb het even sinds woensdag niet meer aan gehad. Was wel even klaar met de traagheid, had zin in wat meer actieve games. Daarnaast moet ik eerst even mijn Espathra team naar tevredenheid af plannen voordat ik verder ga. Moet nog even bedenken voor wie ik Annihilape eruit wil halen.

Geplaatst
Op 26-1-2025 om 22:21 zei Mordurette:

Enkel of dubbel gevechten?

Geplaatst
5 minuten geleden zei Mordurette:

Voornamelijk dubbel, wellicht ook nog twee enkel teams bouwen.

Denk wel niet dat je zowel Torkoal als Koraidon nodig hebt. Zou enkel die laatste doen als je niet toespitst op Trick Room. Neem Incineroar er nog bij in plaats.

Geplaatst
4 minuten geleden zei Aaron21:

Denk wel niet dat je zowel Torkoal als Koraidon nodig hebt. Zou enkel die laatste doen als je niet toespitst op Trick Room. Neem Incineroar er nog bij in plaats.

Zal een 6 vs 6 team zijn in plaats van de standaard 4 vs 4. Daarbij wil ik een extra Sun Setter hebben zonder een move te hoeven opgeven. Daarbij is Koraidon een prima offensive pokemon om erbij te hebben, in ieder geval, dat is m'n gedachtengang. Incineroar ook een prima optie wel, zeker met Fake Out en/of Parting Shot.

Geplaatst
3 minuten geleden zei Mordurette:

Zal een 6 vs 6 team zijn in plaats van de standaard 4 vs 4. Daarbij wil ik een extra Sun Setter hebben zonder een move te hoeven opgeven. Daarbij is Koraidon een prima offensive pokemon om erbij te hebben, in ieder geval, dat is m'n gedachtengang. Incineroar ook een prima optie wel, zeker met Fake Out en/of Parting Shot.

Bij beide geef je geen move op hoor. Torkoal is dan wel goed in die 6v6 als anti trick room.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Aaron21:

Bij beide geef je geen move op hoor. Torkoal is dan wel goed in die 6v6 als anti trick room.

Bedoel dat je met zowel Torkoal als Koraidon geen Sunny Day move hoeft toe te passen en wil wel echt een tweede Setter hebben met een 6 vs 6 team. Torkoal zal samen met Lilligant-Hisuian starten waarbij Lilligant vooral met After You een bijdrage zal leveren aan Torkoal's Eruption. 

Geplaatst
55 minuten geleden zei Mordurette:

Bedoel dat je met zowel Torkoal als Koraidon geen Sunny Day move hoeft toe te passen en wil wel echt een tweede Setter hebben met een 6 vs 6 team. Torkoal zal samen met Lilligant-Hisuian starten waarbij Lilligant vooral met After You een bijdrage zal leveren aan Torkoal's Eruption. 

Koraidon zet ook via zijn ability de zon.

Dus bij beide moet je dat niet manueel doen inderdaad.

Mooie strategie met Lilligant.

bewerkt door Aaron21

Geplaatst

Ik ga geen Tera Raids meer doen, mijn god dat is echt met afstand het allerslechtste van deze Pokemon generatie.

Allereerst kan je 6 star raids onmogelijk met CPUs clearen, dus moet je het met rando's spelen. Dit duurt al 2-3 minuten om alles verbonden te krijgen en dan moet je hopen dat je niet met 6 jarigen of met totaalidioten speelt die Lucario tegen een Fighting Pokemon inzetten, want dan ben je 10 minuten kwijt zonder dat je er iets voor terug krijgt.

Als je de Battle Search gebruikt is het nog erger, refreshen is niet mogelijk en als je iets joint wat blijkbaar niet meer open staat mag je ook 30 sec wachten op niks.

Dit was al slecht in Sword en Shield, maar is nu echt vele vele vele malen slechter. En dan moet je nog super geconcentreerd spelen of een Iron Hands build oid kunnen inzetten. Plus, het is helemaal niet leuk en je rewards zijn matig. Ik ben klaar met die Raids.

Desondanks is mijn Espathra build met 4 Follow Me/Rage Powder Pokemon echt ontzettend OP ingame. Lacey helemaal gesloopt. Het mooiste was toen Alcremie werd geforceerd Decorate op Sinistcha te doen. Deze build is zo OP dat ik een ander team met strategie wil gaan bouwen, maar ik ga dus geen tera raids meer doen om aan die items te komen.

Geplaatst

Op mijn save was ik met mn neefje van 6 even aan het spelen. Wilde ik ter plekke voor hem de extra Koraidon vangen zodat ik die aan hem weg kan geven. Hij vliegt dus een beetje door Area Zero heen. Zag ik opeens een flits van iets.

Ik gelijk gevraagd of ik even snel mocht en ja hoor, shiny Roaring Moon. :D daar was ik al even naar op zoek. Stond bovenaan mijn verlanglijst. Nu moet ik wel een Sun team gaan bouwen voor Blueberry.

Geplaatst

Ik ga weer even een keer zeuren op Scarlet en Violet. Ik vind de DLC ontzettend tegenvallen.

Ja de double battles zijn leuk, maar dat is het dan ook. Kitakami is niet zo spannend en de Terarium is ook ontzettend minimaal, met de slechtste performance in de hele game. Op momenten frame drops van 5 seconden. En echt een compleet gebrek aan quality of life. Tera raids zijn hels en blueberry quests een extreme grind. Ik kan me er gewoon niet toe zetten om tientallen uren in grinden te steken meer. Dynamax adventures waren echt een paradijs vergeleken met deze dlc. Ik heb allerlei leuke ideeën voor team builds, maar echt geen zin om 50 uur met geestdodende taken bezig te zijn om eraan te komen. Ik ga de story nog wel afmaken, maar ik denk dat ik daarna klaar ben voor deze gen, op misschien incidentele speelmomenten hier en daar na.

Geplaatst

Volledig mee eens. ;c

Hier lekker aan de pokemon radicalred. Nu ik weer een ouderwetse gameboy heb, zijn de treinreisjes ook weer een pak leuker.

Geplaatst
Op 5-2-2025 om 01:31 zei Sick Blik:

Ik ga weer even een keer zeuren op Scarlet en Violet. Ik vind de DLC ontzettend tegenvallen.

Ja de double battles zijn leuk, maar dat is het dan ook. Kitakami is niet zo spannend en de Terarium is ook ontzettend minimaal, met de slechtste performance in de hele game. Op momenten frame drops van 5 seconden. En echt een compleet gebrek aan quality of life. Tera raids zijn hels en blueberry quests een extreme grind. Ik kan me er gewoon niet toe zetten om tientallen uren in grinden te steken meer. Dynamax adventures waren echt een paradijs vergeleken met deze dlc. Ik heb allerlei leuke ideeën voor team builds, maar echt geen zin om 50 uur met geestdodende taken bezig te zijn om eraan te komen. Ik ga de story nog wel afmaken, maar ik denk dat ik daarna klaar ben voor deze gen, op misschien incidentele speelmomenten hier en daar na.

Ik vond de DLC van Sword en Shield ook vele malen leuker en beter. Het is echt hopen dat Legends ZA een leuk spel gaat worden, heb echt nog geen idee wat ik moet verwachten.