Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

@La Pulga ik heb zojuist radical red gedownload, heb er positieve dingen over gelezen. 

Heb jij nog tips of een beetje toelichting van manier(en) hoe het leuk is om te spelen en of ik daar verder nog iets voor moet doen?

Ter ere van jou Froakie als starter gekozen, maar zie al dat ik op een andere emulator over moet gaan, dus misschien toch voor een iets sterkere gaan als ik dan m’n maingame begin.

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst
11 minuten geleden zei Brozai:

@La Pulga ik heb zojuist radical red gedownload, heb er positieve dingen over gelezen. 

Heb jij nog tips of een beetje toelichting van manier(en) hoe het leuk is om te spelen en of ik daar verder nog iets voor moet doen?

Ter ere van jou Froakie als starter gekozen, maar zie al dat ik op een andere emulator over moet gaan, dus misschien toch voor een iets sterkere gaan als ik dan m’n maingame begin.

Ik zal sowieso minimun grinding aanzetten, anders ben je echt uren bezig met trainen :-D 

En Greninja is inderdaad wel erg sterk, dat doe je goed! :D 

Geplaatst
59 minuten geleden zei La Pulga:

Ik zal sowieso minimun grinding aanzetten, anders ben je echt uren bezig met trainen :-D 

En Greninja is inderdaad wel erg sterk, dat doe je goed! :D 

Ga ik doen @La Pulga

Raad je verder voor de eerste playtrough met of zonder randomizer aan? En is dat een setting of een extra download? 

Geplaatst
4 minuten geleden zei Brozai:

Ga ik doen @La Pulga

Raad je verder voor de eerste playtrough met of zonder randomizer aan? En is dat een setting of een extra download? 

Ik heb het zonder randomizer gedaan, anders kom je snel alle legandaries tegen en hebben trainers ook legandaries.

En dat is inderdaad een setting in het begin. 

Geplaatst
Op 13-3-2025 om 16:56 zei Brozai:

Ga ik doen @La Pulga

En, hoe bevalt het?

Geplaatst
Op 17-3-2025 om 15:29 zei La Pulga:

En, hoe bevalt het?

Vind het erg leuk, ben al wel 100x dood gegaan haha. Ik was maandag tot aan Misty gekomen en heb daarna niet meer gespeeld. Die level cap maakt grinden onmogelijk, dat is mooi, maar daardoor verliest het ook z'n gemak van gewoon lekker wegspelen ofzo...

Geplaatst
1 uur geleden zei Brozai:

Vind het erg leuk, ben al wel 100x dood gegaan haha. Ik was maandag tot aan Misty gekomen en heb daarna niet meer gespeeld. Die level cap maakt grinden onmogelijk, dat is mooi, maar daardoor verliest het ook z'n gemak van gewoon lekker wegspelen ofzo...

na misty gaat het pas echt moeilijk worden. Mijn advies is dan ook om alles te vragen aan ChatGPT :-D 

Geplaatst
Op 13-3-2025 om 15:44 zei Brozai:

Sterkte. ;c  Gisteren Radical Red uitgespeeld. Tot aan gym 8 weinig moeite gehad. Maar Lorelei & de laatste endbattle. Pooh.

Echt een waanzinnig goede game.

Geplaatst
1 uur geleden zei Aaron21:

Welk spel is dat?

Radical Red, moeilijkste Pokémon wat ik tot nu toe heb gespeeld 

Geplaatst
9 minuten geleden zei Glenn08:

Iemand een linkje/verwijzing naar goede roms voor op de nintendo ds?

Pokeharbor

Geplaatst

shiny.png.6622a1e5941bd9ab3e1674e2046b7fad.png

Vanwege de novelle van @Sick Blik, toch weer een poging wagen met de 3de generatie. Het is Emerald geworden en meteen een Shiny. Ziet er leuk uit en daar ga ik sowieso mee verder trainen.  Leuk begin!

bewerkt door FMNOOB

Geplaatst
7 uur geleden zei Mordurette:

Niemand toevallig een shiny Hisuian Sneasel of Sneasler die hij kwijt wil?

Ik zal eens voor je kijken zodra ik thuis ben wat ik allemaal aan shiny heb voor je 

Geplaatst
14 uur geleden zei Mordurette:

111 shiny's, 0 sneasels :D 

Geplaatst
Op 22-4-2025 om 09:47 zei Mordurette:

image.png.d308555a7602c728a2213d7b7fd9e836.png

wel close 

Geplaatst

Gisteren ronde 1 gespeeld tegen m'n collega's (4v4 en 6v6 met legendaries). Hierbij mocht helft van het team bestaan uit legendarische Pokémon. Totaal 4 battles. 3 gewonnen, 1 verloren. Prima start! (d)

Volgende week de andere battles zonder legendaries. Uiteindelijk moet de verliezer een keer de lunch betalen.