Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst
Op 6-5-2025 om 19:07 zei Mordurette:

Gisteren ronde 1 gespeeld tegen m'n collega's (4v4 en 6v6 met legendaries). Hierbij mocht helft van het team bestaan uit legendarische Pokémon. Totaal 4 battles. 3 gewonnen, 1 verloren. Prima start! (d)

Volgende week de andere battles zonder legendaries. Uiteindelijk moet de verliezer een keer de lunch betalen.

Ronde 2 ging beduidend slechter maar de beslissende battle toch nog gewonnen door een ontketende Annihilape met z'n Rage Fist (d)

Geplaatst
4 uur geleden zei FMNOOB:

20250518_142530.thumb.jpg.58b13fa2871f243a8bf9e1702b9c571c.jpgVoor de fans: Bij MCDonald's krijg je nu pokemonkaarten bij een Happy Meal.

Verklaart gelijk waarom ik bepaalde kinderen in de wijk ineens met pokemon kaarten zie rondrennen :-D

Geplaatst
19 uur geleden zei FMNOOB:

20250518_142530.thumb.jpg.58b13fa2871f243a8bf9e1702b9c571c.jpgVoor de fans: Bij MCDonald's krijg je nu pokemonkaarten bij een Happy Meal.

Should I open it? or should I keep it sealed!

Geplaatst
3 minuten geleden zei La Pulga:

image.png

Weet echt nog even niet wat ik met deze gimma moet. Eigenlijk zit ik gewoon te wachten tot Palworld naar Nintendo komt, dat zou het beste zijn :D graphics van Game Freak kunnen echt niet.

Geplaatst
Zojuist zei ReneLeBlanc:

Weet echt nog even niet wat ik met deze gimma moet. Eigenlijk zit ik gewoon te wachten tot Palworld naar Nintendo komt, dat zou het beste zijn :D graphics van Game Freak kunnen echt niet.

Doen wat ik ook doe; gewoon spelen en dan boos worden dat het een kut spel is -D

Beetje zoals Fifa elk jaar

Geplaatst
2 uur geleden zei La Pulga:

Doen wat ik ook doe; gewoon spelen en dan boos worden dat het een kut spel is -D

Dit jaar was wel echt de laatste fifa. Dat tijdperk is afgesloten. Pokémon daarentegen nope

Geplaatst
4 uur geleden zei La Pulga:

Zoveel potentie, nooit maken ze het waar. Al vind ik Legend Arceus wel by far de beste titel van de jaren, dus dat geeft in ieder geval hoop.

Geplaatst
2 minuten geleden zei Big Mike:

Zoveel potentie, nooit maken ze het waar. Al vind ik Legend Arceus wel by far de beste titel van de jaren, dus dat geeft in ieder geval hoop.

Dat is juist de enige Pokémon wat ik nooit heb uitgespeeld om het te langdradig is en qua frame rate was het volgens mij ook niet best. Ga ik wel weer een kans geven als de switch komende week op de deurmat knalt.

Geplaatst
9 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

@La Pulga welk rommetje raadt je voor nu aan? Welke moet echt gespeeld worden?

Goede vraag, voor de uitdaging zal ik voor RadicalRed gaan. Als je echt een nieuwe game wilt met andere map dan Pokémon Prism.

Polished crystal schijnt ook erg goed te zijn

Geplaatst
2 minuten geleden zei bas huijsmans:

Ey laat ik nou net Radical Red op mijn Steam Deck aan het installeren zijn. Wish me luck

Als je wilt dan hoor ik graag af en toe een update van je D Weet je al wie je starter gaat worden?

Geplaatst
33 minuten geleden zei La Pulga:

Als je wilt dan hoor ik graag af en toe een update van je D Weet je al wie je starter gaat worden?

Altijd Totodile LO

Mijn rivaal heet LaPulga. Dat is wel een kneusje zeg

Geplaatst
5 minuten geleden zei bas huijsmans:

Altijd Totodile LO

Mijn rivaal heet LaPulga. Dat is wel een kneusje zeg

Eerlijk bijhouden dan hoevaak je hem hebt verslagen en hoevaak je gaat verliezen van hem a.u.b.

Geplaatst
16 uur geleden zei La Pulga:

Eerlijk bijhouden dan hoevaak je hem hebt verslagen en hoevaak je gaat verliezen van hem a.u.b.

Het staat inmiddels 2-1 voor mij. Het openingsgevecht won ik, daarna liep ik te ver door richting de Pokemon League om te trainen/te kijken wat er te vangen was. Dacht dat de rivaal pas iets later op die route kwam en was dus niet echt voorbereid. Gelukje voor LaPulga. In Cerulean City voor de Nugget Road was LaPulga gewoon in een keer weer een prooi voor mij.

Geplaatst
1 uur geleden zei bas huijsmans:

Het staat inmiddels 2-1 voor mij. Het openingsgevecht won ik, daarna liep ik te ver door richting de Pokemon League om te trainen/te kijken wat er te vangen was. Dacht dat de rivaal pas iets later op die route kwam en was dus niet echt voorbereid. Gelukje voor LaPulga. In Cerulean City voor de Nugget Road was LaPulga gewoon in een keer weer een prooi voor mij.

LaPulga gaat jou echt late game kapot maken.

Wie heb je in je team?

Geplaatst
5 minuten geleden zei La Pulga:

Wie heb je in je team?

Mankey, Sandygast, Axew, Exeggcute en Croconaw nu. Werkelijk waar geen idee of het een goed team is of niet hoor. Heb verder ook alleen nog maar een Grimer, Phanpy, Emolga en Rockruff gevangen. Heb nu zo'n ei in mijn team. Anders zou ik Rockruff er bij halen denk ik