Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst
3 uur geleden zei bas huijsmans:

Je zou haast denken dat het aan de naam ligt. Houd jij ook even keurig bij hoe vaak je BaPulga verslaat? En wat jouw teampje gaat worden?

Teampje is nu Kippie (Marshtomp), Watje (Killowattrel), Rappiejo (Rapidash Alola versie), Eitje (Exeggutor Alola versie), Uni (Cetoddle) en heb nu een Eevee gekregen door zo'n random battle te winnen bij die daycare. Ben totaal nog niet tevreden maar weet niet zo goed wat ik waar kan vinden mmm

Geplaatst
16 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Teampje is nu Kippie (Marshtomp), Watje (Killowattrel), Rappiejo (Rapidash Alola versie), Eitje (Exeggutor Alola versie), Uni (Cetoddle) en heb nu een Eevee gekregen door zo'n random battle te winnen bij die daycare. Ben totaal nog niet tevreden maar weet niet zo goed wat ik waar kan vinden mmm

Als je op start drukt en je drukt R1 heb je volgens mij zo een Pokedex(DexNav?) waar je kan zien wie waar in jouw gebied zich bevindt en dan kan je ook er op scannen.

Geplaatst
Op 28-5-2025 om 20:56 zei La Pulga:

Goede vraag, voor de uitdaging zal ik voor RadicalRed gaan. Als je echt een nieuwe game wilt met andere map dan Pokémon Prism.

Polished crystal schijnt ook erg goed te zijn

Leuke tips, bedankt. Vind Emerald Rogue ook altijd nog errug tof. Zal eens naar RR kijken.

Geplaatst
1 uur geleden zei neva:

Leuke tips, bedankt. Vind Emerald Rogue ook altijd nog errug tof. Zal eens naar RR kijken.

Die vind ik wel errug moeilijk maar wel errug leuk. Kan wel een keer mijn ChatGPT gesprek uploaden hier voor de liefhebbers -D

Geplaatst
4 uur geleden zei La Pulga:

Die vind ik wel errug moeilijk maar wel errug leuk. Kan wel een keer mijn ChatGPT gesprek uploaden hier voor de liefhebbers -D

show us the moneyyyyyyy

Geplaatst
11 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

show us the moneyyyyyyy

ChatGPT
No image preview

ChatGPT - Miltank Verslaan Strategie

Shared via ChatGPT

Geplaatst
Op 30-5-2025 om 19:16 zei La Pulga:
ChatGPT
No image preview

ChatGPT - Miltank Verslaan Strategie

Shared via ChatGPT

Haha je hebt me geïnspireerd door alles naar ChatGPT te gooien alleen komt die met allemaal opties die ik moet vangen die helemaal niet vangbaar zijn daar. Heeft de starter invloed op je encounters?

Geplaatst
Zojuist zei ReneLeBlanc:

Haha je hebt me geïnspireerd door alles naar ChatGPT te gooien alleen komt die met allemaal opties die ik moet vangen die helemaal niet vangbaar zijn daar. Heeft de starter invloed op je encounters?

Weet ik niet, vraag het aan ChatGPt ;c

Nee volgens mij niet hoor, welke instellingen ben je mee begonnen?

Geplaatst
2 uur geleden zei La Pulga:

Weet ik niet, vraag het aan ChatGPt ;c

Nee volgens mij niet hoor, welke instellingen ben je mee begonnen?

Gewoon RadicalRed 4.1. No custom dingen

Geplaatst
2 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Gewoon RadicalRed 4.1. No custom dingen

Kan wel een klein advies geven om dat minimun grinding mode op off te zetten, anders zit je echt veelste veel op de grind. Of je houdt echt van EVO's en IV ofzo -D

Geplaatst
2 uur geleden zei La Pulga:

Kan wel een klein advies geven om dat minimun grinding mode op off te zetten, anders zit je echt veelste veel op de grind. Of je houdt echt van EVO's en IV ofzo -D

Man ik moest helemaal daarin duiken om dat te snappen, tering. Dat gaan we uitzetten en dus even opnieuw starten met Froakie de goat.

Geplaatst
2 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Man ik moest helemaal daarin duiken om dat te snappen, tering. Dat gaan we uitzetten en dus even opnieuw starten met Froakie de goat.

BaPulga heeft je dus gewoon laten stoppen met je huidige game, 0-1 voor BP.

Geplaatst
6 uur geleden zei La Pulga:

BaPulga heeft je dus gewoon laten stoppen met je huidige game, 0-1 voor BP.

Als jullie zo willen winnen……. mmm

Geplaatst

Ik twijfel nog met welke Pokémon ik ga beginnen komende donderdag, heb weer overal zin in -D

Keuze is uit Lets Go Pikachu, Arceus, Scarlet, Diamond en Pearl. Heb ook nog die mystery dungeon die me best wel vet lijkt en Pokémon Snap 2 -D

Geplaatst
10 minuten geleden zei La Pulga:

Ik twijfel nog met welke Pokémon ik ga beginnen komende donderdag, heb weer overal zin in -D

Keuze is uit Lets Go Pikachu, Arceus, Scarlet, Diamond en Pearl. Heb ook nog die mystery dungeon die me best wel vet lijkt en Pokémon Snap 2 -D

Haha en dan eindigen bij Radical Red. Nee ik moet Lets Go nog een x uitspelen, de rest wel al vaak opnieuw gestart. Ik kan je geen advies geven

Geplaatst
5 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Haha en dan eindigen bij Radical Red. Nee ik moet Lets Go nog een x uitspelen, de rest wel al vaak opnieuw gestart. Ik kan je geen advies geven

Lets go ook nooit uitgespeeld omdat het gewoon te makkelijk was. Arceus ook nooit uitgespeeld, denk dat het die gaat worden -D

Ik wil wel jouw advies wie mijn starter moet zijn

Geplaatst
16 minuten geleden zei La Pulga:

Lets go ook nooit uitgespeeld omdat het gewoon te makkelijk was. Arceus ook nooit uitgespeeld, denk dat het die gaat worden -D

Ik wil wel jouw advies wie mijn starter moet zijn

Cyndaquil FTW

Geplaatst

De Switch 2 update is er alleen voor Violet/Scarlet. Daar ga ik dan maar eerst mee beginnen, ben benieuwd naar hoe het zal zijn.