Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Guess who's back! De leegte die de ban in mijn vrije tijd achterliet en de snel groeiende interesse van het oudste dochtertje in Pokémon zorgde ervoor dat er een nieuwe, peperdure hobby bij is: TCG! Het is alleen goed te praten omdat de kleine het helemaal geweldig vind, want mijn portemonnee denkt er het tegenovergestelde over. Ze is overigens ook gek op Pokemon Go, dus het brengt ook wat (gezonde) voordelen met zich mee in de vorm van de stappenteller.

Twee ETB's en wat packjes verder spelen we toch wel quitte op het moment, want in de wat losse packjes Surging Sparks hebben we de Latias EX gepulled DG @La Pulga grote vriend ik meende dat jij ook wel bezig was met de kaartjes zo nu en dan toch?

@ReneLeBlanc ben op dit moment de Johto versie van een Rocket Editie romhack aan het spelen. Is dit jaar uitgekomen. Best geinig verhaal. FireRed Rocket Edition is ook leuk met een toffe plottwist in het verhaal. Pokémon Crystal Clear is ook wel een vette romhack. Open wereld, waar je in elke stad kunt beginnen en de gyms met je 'meelevelen'.

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst
49 minuten geleden zei Keeza:

Guess who's back! De leegte die de ban in mijn vrije tijd achterliet en de snel groeiende interesse van het oudste dochtertje in Pokémon zorgde ervoor dat er een nieuwe, peperdure hobby bij is: TCG! Het is alleen goed te praten omdat de kleine het helemaal geweldig vind, want mijn portemonnee denkt er het tegenovergestelde over. Ze is overigens ook gek op Pokemon Go, dus het brengt ook wat (gezonde) voordelen met zich mee in de vorm van de stappenteller.

Twee ETB's en wat packjes verder spelen we toch wel quitte op het moment, want in de wat losse packjes Surging Sparks hebben we de Latias EX gepulled DG @La Pulga grote vriend ik meende dat jij ook wel bezig was met de kaartjes zo nu en dan toch?

@ReneLeBlanc ben op dit moment de Johto versie van een Rocket Editie romhack aan het spelen. Is dit jaar uitgekomen. Best geinig verhaal. FireRed Rocket Edition is ook leuk met een toffe plottwist in het verhaal. Pokémon Crystal Clear is ook wel een vette romhack. Open wereld, waar je in elke stad kunt beginnen en de gyms met je 'meelevelen'.

Hahaha zo leef jij ook nog DG

Jaa ik ben ook bezig met de kaartjes, of eigenlijk was. Wel afgelopen zondag nog zo een ETB geopend van Team Rocket maar daar zat geen drol in.

Geplaatst
22 minuten geleden zei La Pulga:

Hahaha zo leef jij ook nog DG

Jaa ik ben ook bezig met de kaartjes, of eigenlijk was. Wel afgelopen zondag nog zo een ETB geopend van Team Rocket maar daar zat geen drol in.

Je krijgt de groetjes van Karel en Magikarp!

Geplaatst
3 minuten geleden zei Keeza:

Je krijgt de groetjes van Karel en Magikarp!

Zodra je ze weer ziet, kan je dan weer de groetjes terug doen? Ik ga er vanuit dat je ze binnen een weekje weer ziet DG

Geplaatst
33 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

@Keeza valt nu onder mijn hoede. Ik heb hem zojuist gevangen. Heb al zijn moves afgeleerd en hij kan alleen nog Splashen. Go Keezikarp!

zo te zien schiet jij dan al aardig op met je Radical Red DG

Geplaatst
38 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

@Keeza valt nu onder mijn hoede. Ik heb hem zojuist gevangen. Heb al zijn moves afgeleerd en hij kan alleen nog Splashen. Go Keezikarp!

Wacht maar tot het een Keezados wordt!!!1!!!11!!!1

Geplaatst

Waarom bestaat er nog geen website waar je met andere mensen kan afspreken om ingame te traden om zo makkelijker een Pokedex te completen?

Geplaatst

@La Pulga Hi mannen, ik heb een vraag. Ik krijg het niet voor mekaar en hoop dat 1 iemand kan helpen Ik ben opzoek naar een ROM waar je allé pokemons kan vangen en dan wel gebasseerd op soulviser of heartgold? Eventuele andere mooie opties hoor ik ook graag. Wie maakt mij los?

Geplaatst
18 uur geleden zei CrisChivu:

@La Pulga Hi mannen, ik heb een vraag. Ik krijg het niet voor mekaar en hoop dat 1 iemand kan helpen Ik ben opzoek naar een ROM waar je allé pokemons kan vangen en dan wel gebasseerd op soulviser of heartgold? Eventuele andere mooie opties hoor ik ook graag. Wie maakt mij los?

Ik kan wel een rom voor je aanmaken waar je iedereen kan vangen.

Geplaatst

Ik wou Scarlet opnieuw starten op de Switch 2, maar nu die gestolen is ga ik op de gewone Switch opnieuw starten, wat vinden jullie de beste Pokémons om te vangen en te starten?

Geplaatst
44 minuten geleden zei Glenn08:

Ik wou Scarlet opnieuw starten op de Switch 2, maar nu die gestolen is ga ik op de gewone Switch opnieuw starten, wat vinden jullie de beste Pokémons om te vangen en te starten?

Katje is het beste

Daarna gewoon met die neppe Pikachu verder gaan

Geplaatst
56 minuten geleden zei Glenn08:

Fuecoco

Geplaatst

Ik droomde vannacht dat alle afleveringen van Pokémon vanaf seizoen 1 weer integraal werden uitgezonden. En hyped dat ik was! DW

Geplaatst
8 uur geleden zei Grote Ree:

Ik droomde vannacht dat alle afleveringen van Pokémon vanaf seizoen 1 weer integraal werden uitgezonden. En hyped dat ik was! DW

Op YouTube staan ze allemaal haha!

Geplaatst
32 minuten geleden zei La Pulga:

Op YouTube staan ze allemaal haha!

Ook de Nederlandse ja? Moet natuurlijk wel een trip down memory lane zijn d

Geplaatst
25 minuten geleden zei Grote Ree:

Haha ja zeker! Ze zitten nu al in Johto met dat als het goed is, echt alles daar er op 😂

Geplaatst
13 uur geleden zei Grote Ree:

Het eerste deel staat op Netflix en Prime. Dat zijn de eerste 52 afleveringen. Dat is tot kort voor de Indigo League.

Vervolg kan ik al jaren niet vinden.

Geplaatst
1 uur geleden zei neva:

Het eerste deel staat op Netflix en Prime. Dat zijn de eerste 52 afleveringen. Dat is tot kort voor de Indigo League.

Vervolg kan ik al jaren niet vinden.

En seizoen 3 staat er ook op. Elke dag een nieuwe aflevering zelfs. Ik wil het zelf gaan oppakken vanaf seizoen 3, de eerste 2 heb ik wel al gezien.