Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst
Via je GPS geloof ik. Het telt niet als je harder gaat dan 15/20 km p/u, dus alleen lopend en fietsend.

Fietsend ook niet altijd.

Verstuurd van mijn HUAWEI GRA-L09

Geplaatst
Gewoon rondlopen of fietsen, maar niet met de auto want dan ga je te snel.

Juist. Met de trein gaan dus. Die gaat toch altijd te langzaam ;c. Of file rijden :-D.

Geplaatst
Fietsend ook niet altijd.

Verstuurd van mijn HUAWEI GRA-L09

Dan is je GPS-signaal niet optimaal want normaal gezien moet het altijd kunnen ;)

Geplaatst

Vanmiddag weer even op pad geweest, Gymgevechten gedaan en langs wat PokeStops gereden. Kwam m'n ei ook uit waar een Magmar in zat :D die hadden we nog niet! Vervolgens kwamen er twee jongens langs fietsen die uiteraard ook met hun mobiel in hun handen aan het fietsen waren. Praatje gemaakt, die gozer was al level 15 en had een Vaporeon met 1100 CP :cab: verder nog een paar hoge rond de 800/900 punten. Damn. Zat helaas in het verkeerde team... Had blijkbaar zijn Gym verslagen, die hij weer teruggepakt had, zei hij :p

Daarna reed ik weer verder naar een andere Gym vlakbij een supermarkt, waar ook drie jongens kwamen aan fietsen om de Gym te verslaan :-D echt lachen wel want je ziet echt gelijk wie het wel en niet doet.

Geplaatst

Ga zo ook weer even een rondje maken. Ben benieuwd. Aan gyms waag ik me nog niet, ook het trainen laat ik nog even voor wat het is. Kan er geen klote van joh. Eerst ff langs wat stops, want mn ballen zijn op.

Geplaatst
Iemand die me kan helpen aan wat rommetjes? Krijg bij de site die ik eerst gebruikte op Google Chrome foutmeldingen en via Firefox downloadt hij .exe-bestandjes, lijkt me niet de bedoeling. Bij voorbaat dank.

Liefst de oudere games, alles voor Pearl/Diamond :)

Beetje ongeduldig, maar mijn posts sneeuwen een beetje onder door Pokémon Go ;c

Geplaatst

Net een rondje gefietst door het dorp. Zitten hier 8 Pokéstops op vijf minuten van elkaar, dus daar even 3 kwartier lang rondjes zitten fietsen. :D Niet heel veel bijzonders gevangen, alleen een Gloom en een Zubat (had ik nog steeds niet lol). Ook m'n eerste ei uitgekomen, er zat een Cubone in (d)

Geplaatst
Net een rondje gefietst door het dorp. Zitten hier 8 Pokéstops op vijf minuten van elkaar, dus daar even 3 kwartier lang rondjes zitten fietsen. :D Niet heel veel bijzonders gevangen, alleen een Gloom en een Zubat (had ik nog steeds niet lol). Ook m'n eerste ei uitgekomen, er zat een Cubone in (d)

Pokeballs, potions en eitjes nu wel genoeg, denk ik :D

Geplaatst
Pokeballs, potions en eitjes nu wel genoeg, denk ik :D

Nouja ik heb aardig wat Balls weggegooid weer, maar heb er nu nog 65 volgens mij. Ei'tjes gewoon vol ja, heb er nu een van 10km en een van 2k in de incubators zitten. Potions en revives zijn opgegaan aan wat gyms die ik jammerlijk verloren heb. ;c

Geplaatst
Nouja ik heb aardig wat Balls weggegooid weer, maar heb er nu nog 65 volgens mij. Ei'tjes gewoon vol ja, heb er nu een van 10km en een van 2k in de incubators zitten. Potions en revives zijn opgegaan aan wat gyms die ik jammerlijk verloren heb. ;c

Uit mijn ei van 10km kwam een Magmar, dus ben wel tevreden :)

Geplaatst

Met een beetje mazzel blijkt er morgen op het werk een Pokéstop op locatie te zitten. Die zitten vaak in de buurt van scholen, dus fingers crossed... Kan ik gelijk meeliften op het wifinetwerk van school, hehe. Het scheelt dat we toetsweek hebben dus dat ik geen fuck hoef te doen verder.

Geplaatst
Met een beetje mazzel blijkt er morgen op het werk een Pokéstop op locatie te zitten. Die zitten vaak in de buurt van scholen, dus fingers crossed... Kan ik gelijk meeliften op het wifinetwerk van school, hehe. Het scheelt dat we toetsweek hebben dus dat ik geen fuck hoef te doen verder.

Ben ook benieuwd of ik op mijn werk PokeStops heb en/of Gyms in de buurt, zie het morgen.

Geplaatst
Uit mijn ei van 10km kwam een Magmar, dus ben wel tevreden :)

Ja ik hoor wel meer over Magmar, maar ook mensen over Bellsprout in een 10km ei. ;c

Geplaatst
Ja ik hoor wel meer over Magmar, maar ook mensen over Bellsprout in een 10km ei. ;c

In één van mijn 5km had ik een Nidoran (v). Hoorde vandaag ook dat iemand een Nidoqueen in het wild was tegen gekomen en ook een Gyarados. Die laatste zou ik ook wel willen.

Daarnaast had ik ook gehoord dat het van te voren al vast staat in welke Pokemon Eevee evolueert. Iemand al ervaring mee?

Blijkt dat Eevee drie sterkere aanvallen kent, namelijk Body Slam (zou een Vaporeon worden), Swift (zou een Jolteon worden) en Dig (zou een Flareon worden). Benieuwd of iemand al één van de evoluties heeft.

Geplaatst
In één van mijn 5km had ik een Nidoran (v). Hoorde vandaag ook dat iemand een Nidoqueen in het wild was tegen gekomen en ook een Gyarados. Die laatste zou ik ook wel willen.

Daarnaast had ik ook gehoord dat het van te voren al vast staat in welke Pokemon Eevee evolueert. Iemand al ervaring mee?

Blijkt dat Eevee drie sterkere aanvallen kent, namelijk Body Slam (zou een Vaporeon worden), Swift (zou een Jolteon worden) en Dig (zou een Flareon worden). Benieuwd of iemand al één van de evoluties heeft.

Ik heb redelijk wat Eevee candies, denk nog 4 Eevee's vangen oid en ik ga er eentje evolueren. Vlakbij m'n huis lopen er heel veel van.