Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Kameraad van mij kan serieus van af zin werk 4 pokestops aan klikken. Ik heb in een omtrek van 5 km helemaal niks bij het werk. Verdamme

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst
Hoe kom je aan 12100 stardust? :cab: Ben allang blij als ik over de 2000 heb :cab:

Veel vangen en geen power ups doen.

Niceee, ik heb mijn Eevee vanochtend in Jolteon laten evolueren. (d)

Lekker, ik wilde het liefst Vaporeon dus komt goed uit.

Geplaatst

Pokémon in gym gestopt voor mijn sportschool. Paar minuten binnen, zie ik al iemand naar de gym gaan en overnemen :D Je ziet ook heel snel wie ermee bezig zijn.

Geplaatst
Zag net dit plaatje voorbij komen, het zal je wijk maar zijn :cab: :D

fRAEw3X.png

Oneindig aantal items dan joh.

Wat betekenen die hartjes die uit die stops komen?

Geplaatst

Ongekend hoe populair het is. :cab: Overal waar je komt, je haalt ze er direct uit. Mensen die een uurtje pauze hebben van het werk gaan ook naar het bos voor pokestops enzo. :D

Geplaatst
Wat betekenen die hartjes die uit die stops komen?

Dan heeft een speler een Lure Module op de Pokestop ingezet. Dit betekent dat de stop Pokemons naar zich toetrekt voor iedere speler, die in de buurt is.

Geplaatst

Hier ook weinig inderdaad. Ook nog eens de pech dat mijn bundel op is, nog 2 dagen wachten op 3G :r

Hopelijk morgen op mijn werk in Heemstede wat in de buurt. Reis sowieso via Haarlem station, dus zal dan wel wat zijn. Denk ook halfuurtje eerder van huis :oops:

Geplaatst

Is ie er ook al voor iPhone? Krijg er nu toch wel zin in als ik dat zo hoor en lees haha

Geplaatst
Is ie er ook al voor iPhone? Krijg er nu toch wel zin in als ik dat zo hoor en lees haha

ff met een australië-account inloggen. ;)

Geplaatst
Ongekend hoe populair het is. :cab: Overal waar je komt, je haalt ze er direct uit. Mensen die een uurtje pauze hebben van het werk gaan ook naar het bos voor pokestops enzo. :D

Haha ja echt bizar. En dat terwijl het nog niet eens officieel uit is hier in Nederland :cab:

Maar het is ook wel gewoon een goede push voor mensen om erop uit te gaan. Ben afgelopen weekend twee keer naar de tennis geweest in een dorp hier verderop. Normaal zou ik met de auto gaan want het is toch een enkele reis van 13 km :P Nu maar wezen fietsen en toch maar weer 52 km gefietst :thumb:

Geplaatst

Was gister aan het werk en zag een volwassen vrouw op het terras dit zitten te spelen :r en het is inderdaad nog niet eens officieel uit in NL

Geplaatst
Was gister aan het werk en zag een volwassen vrouw op het terras dit zitten te spelen :r en het is inderdaad nog niet eens officieel uit in NL

Wacht maar tot er straks een update gaat komen dat je tegen elkaar kunt battlen en/of traden. Dan is het helemaal feest he. :cab:

Geplaatst
Hoe komen jullie aan al die Evees? Ik heb dat kreng twee keer ofzo gezien :moop:

In mijn buurt zitten er best wel veel.

Geplaatst
Wacht maar tot er straks een update gaat komen dat je tegen elkaar kunt battlen en/of traden. Dan is het helemaal feest he. :cab:

Gaat dat komen? :mrg:

Geplaatst
Gaat dat komen? :mrg:

Reken er maar op. Al zou het me niet verbazen dat ze daar gewoon zo'n ingame iets van maken dat je ervoor moet betalen. Maar dat is niet erg. Als ze slim waren geweest hadden ze hier 5 euro voor deze app gevraagd he. Dan ben je gewoon binnen. :cab: Al zullen er genoeg mensen die coins kopen.

Hier kwam mijn zusje binnenwaaien. 'Geef me je mobiel.' 3 min. later komt ze met een Scyther aanzetten. CPU 500. Koekoek. :D

Geplaatst

Haha scyther lievelings pokemon hoor.

Hier weer even 40 pokeballs gehaald door wat rond te rijden.

Geplaatst

Topzusje heb je zeg. Maar 5 euro is wel veel hoor, denk dat er dan veel minder users zijn. Al is dat zeker waar, een paar euro betaalt menig man er wel voor. Maar beetje hetzelfde als met Clash of Clans, die maken ook genoeg omzet door ingame dingen te kunnen kopen.

Geplaatst

Als ze het spel blijven uitbreiden door bv battles toe te voegen, elementen (nieuwe dimensie voor battles e.d.) en friendlists (en/of dat je andere spelers kan zien op de kaart) wordt dit spel wel huge hoor