Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ze kunnen nog zo'n 600 pokemon's toevoegen, dus dat uitbreiden kan makkelijk ja.

Maar battles (en hopelijk dan 4 attacks) zou denk ik wel de beste vervolgstap zijn.

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst
Topzusje heb je zeg. Maar 5 euro is wel veel hoor, denk dat er dan veel minder users zijn. Al is dat zeker waar, een paar euro betaalt menig man er wel voor. Maar beetje hetzelfde als met Clash of Clans, die maken ook genoeg omzet door ingame dingen te kunnen kopen.

Zeer zeker. Ben nog bezig met een artikel schrijven, maar elke keer als ze een onbekende pokemon ofzo tegenkomt op haar scherm, neemt ze mijn mobiel ook mee. ;c

Moet trouwens wel echt een Pikachu hebben.

Geplaatst

Is het voor iedereen met een mobiel dan ook gewoon te vangen? En niet wie het eerst komt wie het eerst maalt [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; ?

Geplaatst
Is het voor iedereen met een mobiel dan ook gewoon te vangen? En niet wie het eerst komt wie het eerst maalt [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; ?

Echt geen idee man. Denk dat de 'rare' pokemon dat wel zijn, maar de Pidgey's en Rattata's van deze wereld gewoon blijven verschijnen.

Vraag me sowieso af hoeveel het met je level allemaal te maken heeft wat je kunt vangen.

Geplaatst

Poliwap en Eeve gevangen net.

Waarom.kan ik zon ei niet overal gebruiken? Waar kan ik deze gebruiken. Net twee bij een stop gekregen.

Geplaatst
Poliwap en Eeve gevangen net.

Waarom.kan ik zon ei niet overal gebruiken? Waar kan ik deze gebruiken. Net twee bij een stop gekregen.

Moet je m in een incubator stoppen

Verstuurd van mijn HUAWEI GRA-L09

Geplaatst
Moet je m in een incubator stoppen

Verstuurd van mijn HUAWEI GRA-L09

En hoe doe ik dat?

Cp is het level toch? En degene met de laagste op transfer doen?

Geplaatst

Afgesproken met een vriend om vanavond naar een park te gaan in Krommenie. Lekker met zijn allen Pokémon vangen ;c

Geplaatst

Dit is ook weer zo'n rage die je heerlijk kunt uitleggen aan opa's en oma's. Wat heb je vanmiddag gedaan? 'Ik ben met een stel vrienden de stad doorgefietst op zoek naar fictieve beestjes' 'Oh, laat eens zien dan' 'Dat gaat niet, ze staan in mijn telefoon' En dan heb ik een oma, die niets van internet moet hebben. Dus dat is sowieso feest dan.

Geplaatst
Afgesproken met een vriend om vanavond naar een park te gaan in Krommenie. Lekker met zijn allen Pokémon vangen ;c

Zeker achter de ah? Dat ziet er idd wel druk uit toen ik daar net was. Ik was even langs de bieb, de kanoveriging en dat tankstation geweest.

Geplaatst
Zeker achter de ah? Dat ziet er idd wel druk uit toen ik daar net was. Ik was even langs de bieb, de kanoveriging en dat tankstation geweest.

Jepp, die ja :D Vriend van me had daar een Lure neergezet. Kwamen 14 mensen op af :D

Geplaatst
Moet je ook daadwerkelijk ergens stoppen als je een pokemon wil vangen?

Nee, je moet hem alleen aanklikken zodat je "in gevecht" ermee gaat, dit kan je dus ook gewoon doen terwijl je door fietst. Voor bijvoorbeeld een gym moet je wel echt stoppen en in de buurt blijven.

Geplaatst

Huhu ik heb net even lopen trollen. Twee jongens van rond de 15 hadden net een gym verslagen. Ik parkeer mijn fiets er snel naast en claimde de lege gym. Ze keken me ook echt zo aan van: really?

Geplaatst

Jajaja :D heerlijk. Had ik ook bijna kunnen doen, stond opeens een lege gym hier in de buurt maar niet gedaan. Kon vanmiddag ook gymleader worden want zou de hoogste CP hebben en er was een plek vrij, maar was te laat.

Net een Machop uit een eitje. Tweede Magikarp gevangen. Nog 98 te gaan.

Geplaatst
Jajaja :D heerlijk. Had ik ook bijna kunnen doen, stond opeens een lege gym hier in de buurt maar niet gedaan. Kon vanmiddag ook gymleader worden want zou de hoogste CP hebben en er was een plek vrij, maar was te laat.

Net een Machop uit een eitje. Tweede Magikarp gevangen. Nog 98 te gaan.

Heb je dan echt al veel gelopen? Wat voor ei was het (2, 5 of 10 km)? Want als ik fiets telt het al niet mee, dan ga ik dus al te hard ofzo :(

Geplaatst

Ik ben in een tussenuur met een collega door het park gaan struinen, we konden allebei dezelfde Pokémons vangen. Dus twee keer een Ghastly of Drowzee of whatever je tegenkwam.

Geplaatst
Huhu ik heb net even lopen trollen. Twee jongens van rond de 15 hadden net een gym verslagen. Ik parkeer mijn fiets er snel naast en claimde de lege gym. Ze keken me ook echt zo aan van: really?

Slim (d)

Wel grappig als je een Pokemon wilt vangen terwijl je aan het fietsen bent en dan een bocht moet maken. Helemaal je telefoon draaien :D

Geplaatst
Heb je dan echt al veel gelopen? Wat voor ei was het (2, 5 of 10 km)? Want als ik fiets telt het al niet mee, dan ga ik dus al te hard ofzo :(

Langzamer fietsen ;) hier telt het wel als ik aan het fietsen ben.

Geplaatst
Ik ben in een tussenuur met een collega door het park gaan struinen, we konden allebei dezelfde Pokémons vangen. Dus twee keer een Ghastly of Drowzee of whatever je tegenkwam.

Zo werkt het inderdaad. Maar dan moet de ander natuurlijk geen incense gebruiken.

[MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; Ik heb er voor de lol een Paras van lvl 190 ingeknald. Was ook meer om te trollen dan een serieuze poging voor de gym. ;c Vanavond ga ik ff met een vriend alle gyms in de buurt claimen, dan ga ik alle sterke pokemons wel inzetten. Klein dorp hier in de buurt met vier gyms en weinig concurrentie. Zou wel lekker zijn voor de coins wanneer we die vast kunnen houden.

Geplaatst

Had van de weekend een spot waar ik in een straal van 100 meter 4 eevee's ving. Ging ik er net heen met een maat vangen we beide een Scyther. Hij met cp van 425 en ik eentje van 617 :love: bijna level 14 trouwens ;c

Geplaatst
Veel gefietst, meer dan gelopen. App wel open houden en idd niet te snel.

Zo werkt het inderdaad. Maar dan moet de ander natuurlijk geen incense gebruiken.

[MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; Ik heb er voor de lol een Paras van lvl 190 ingeknald. Was ook meer om te trollen dan een serieuze poging voor de gym. ;c Vanavond ga ik ff met een vriend alle gyms in de buurt claimen, dan ga ik alle sterke pokemons wel inzetten. Klein dorp hier in de buurt met vier gyms en weinig concurrentie. Zou wel lekker zijn voor de coins wanneer we die vast kunnen houden.

Jajajaj netjes

Geplaatst

Ik heb em ook, Squirtle gevangen en er zitten ontiegelijk veel pokestops dichtbij :D

En 2 gyms in de buurt.