Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Heb nu in totaal 2 Squirtle's, 1 Pikachu, 1 Scyther, 1 Jynx, 1 Porygon, 4 Dratini's, 1 Golduck en een Lickitung gevangen. Dat zijn denk ik mijn speciaalste tot nu toe :

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst

Als je trouwens tijdens het vangen van een Pokemon rechtsbovenin AR naar links schuift dan blijft de Pokemon altijd in het midden van je scherm. Ideaal met fietsen enzo want dan hoef je je telefoon niet helemaal te draaien enzo.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Ik heb em ook, Squirtle gevangen en er zitten ontiegelijk veel pokestops dichtbij :D

En 2 gyms in de buurt.

Vertrouw je het wel?

Geplaatst

Net een Clefairy uit een 2km ei, stom beest vind ik dat maarja had m nog niet.

Ga straks met een maat nasr de bios masr we gaan wat eerder zodat we nog ff op jacht kunnen. ;c

Geplaatst
Ik had Charmander uit 2 kilometer ei :love:

Dat is ziek ja.

Mijn zusje is met haar vriendje nu op pokemonjacht. Heb mijn mobiel meegegeven. :huhu:

Geplaatst

Goh, huhuhu, hier loopt elke dag zo'n groepje van tien man langs het strand om pokémons te vangen, ongekend. Al die toeristen storen zich er de tering aan, mooi joh.

Geplaatst

Vanwege werkzaamheden zat ik vandaag langer in de trein, dus was onderweg van werk naar huis (half 6 en half 8 thuis). Onderweg in de trein vond ik een Seel, maar omdat de trein reed en de pokebal niet meteen goed ging, was ik die dus kwijt.

Overigens, in die twee uur tijd is mijn batterij van 75% naar 4% vlak voor de deur gegaan. Dit slurpt benzine. Morgen maar met mijn solarcharger onderweg :-D.

Geplaatst
Vanwege werkzaamheden zat ik vandaag langer in de trein, dus was onderweg van werk naar huis (half 6 en half 8 thuis). Onderweg in de trein vond ik een Seel, maar omdat de trein reed en de pokebal niet meteen goed ging, was ik die dus kwijt.

Overigens, in die twee uur tijd is mijn batterij van 75% naar 4% vlak voor de deur gegaan. Dit slurpt benzine. Morgen maar met mijn solarcharger onderweg :-D.

Het downloaden van je omgeving via Google Maps schijnt ook te helpen

Geplaatst

Heb dat ei pas net ontdekt joh. Moet nog veel dingen leren dus

Geplaatst

Hier in de buurt is het een dooie boel helaas, centrum van Emmen zit wel vol met van alles

Geplaatst
Het downloaden van je omgeving via Google Maps schijnt ook te helpen

Kan ik ook gewoon heel Nederland downloaden? :-D.

Geplaatst

Avondje rondrijden heeft behoorlijk wat opgeleverd.

- Venomath CP 383

- Fearow CP 280

- Golbat CP 235

- Gastly CP 156

- Venomat CP 154

Verder nog een paras, poliwag en een hele zooi met eevees, paras, zubats, een magikarp, metapod en een abra.

Zaten ook nog achter een Pinser en Dratini aan maar die konden we niet vinden.

Geplaatst

Berrie jongen, welk level ben jij dan inmiddels? Ik mag mijn handjes fijn knijpen als ik een pokemon tegen kom die een CP dichtbij de 100 heeft.

Geplaatst

Hier samen met iemand die ik tegen kwam een paar Gyms veroverd. Hij wilde gelijk m'n nummer om vaker samen te fietsen. Zag ook dat er een Dratini in de buurt zat maar kon hem helaas niet vinden.

Geplaatst

Lelijk dit he. Dat dat spel het vastloopt.

Net Persian van 350, daarna Psyduck van 300.

Geplaatst

Dat kan niet :cab: Als je gedrukt hebt op de Pokemon en in dat vang-schermpje zit kan je hem niet kwijtraken door te bewegen. Je zou bij wijze van spreken in de JSF kunnen zitten, vanaf dat moment maakt je gps niet meer uit. Is alleen bij stops en gyms. Enige manier om die Pokemon kwijt te raken is dat ie zelf vlucht (net gehad met een zieke Pidgeot) of dat ie weer eens vastloopt (hoi Jynx en Psyduck).

Geplaatst

Hm, dan denk ik dat hij zelf is gevlucht naderhand. Wel toevallig dan dat het iedere keer was als ik in de trein zat.

Geplaatst
Berrie jongen, welk level ben jij dan inmiddels? Ik mag mijn handjes fijn knijpen als ik een pokemon tegen kom die een CP dichtbij de 100 heeft.

9, valt best mee dus.

Geplaatst

Ik kom hier alleen maar pidgeys tegen. Klotenzooi. Al had ik wel een squirtle in mijn ei.