Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik had een Scyther in mijn 10km ei.

Hier in Den Haag centrum zijn ze trouwens ook aardig bezig met die Lure Module:

[spoiler=klik]2m5fko3.jpg

121v7lh.jpg

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst

Hier na een avondje in een park zitten met en paar gasten inmiddels level 8. Jynx en Tangela als meest bijzondere. Had een Magikarp uit een uit :r (Heb ook nog 7 eieren trouwens haha!)

In dit park waren trouwens 4 Pokestops bij elkaar. Ook allemaal lures, dus kwamen lekker veel beesten op af. Wel zonde dat baterij dan zo snel leeg gaat.

Geplaatst

Nou, snap het nog niet helemaal. Nog geen gevecht gezien en trainen weet ik ook nog niet helemaal. Gewoon alles vangen wat los en vast zit en dan pokemon transfereren?

Ben level 4, heb nog niet veel speciaals. Wel chill is dat ik schuin onder mijn huis (woon op een winkelcentrum) een pokéstop heb zitten, welke vanaf woon- en slaapkamer te activeren is en als ik mijn tuin uit loop heb ik er nog één binnen bereik.

Geplaatst

Vandaag een Electabuzz uit een 10 km ei :< Verder nog twee Eevee's nodig en nog heel blij met mijn Scyther :love:

Geplaatst

Level 8 nu, niet echt veel bijzondere pokemons, wel al heel de tijd een gym met vrienden.

Pidgeot (514), Pidgeot (329), Venonat (224) zijn mijn sterkste momenteel. Verder als 'aparte'; Cubone, Tentacool en Dratini.

Geplaatst

Kwam gister een Acadabra tegen lvl 92. Na een keer draaien was tir er alweer uit en gelijk weg...

Zuur. Wel leuk om savonds met wat vrienden te chillen enzo.

Trouwens een bug Gym bij een ziekenhios in Breda. Loopt steeds vast als we die met een pokemon van lvl3xx aan willen vallen.

Geplaatst

Hoe kan ik een lure zetten? Dan doe ik dat op werk :-D;c. Ben benieuwd hoeveel het zijn.

Geplaatst
Hoe kan ik een lure zetten? Dan doe ik dat op werk :-D;c. Ben benieuwd hoeveel het zijn.

Als je een PokeStop op je werk hebt moet je daar op klikken en als je dan zo'n Lure Module hebt kan je die daar activeren voor 30 minuten.

Geplaatst

Hoe komen jullie aan die pokemons van 300 enzo joh :cab:

Net even langs een basisschool gelopen (waren 3 pokestops) al die kinderen kijken en vragen welke pokemons ik had haha. Mooi man

Geplaatst
Hoe komen jullie aan die pokemons van 300 enzo joh :cab:

Net even langs een basisschool gelopen (waren 3 pokestops) al die kinderen kijken en vragen welke pokemons ik had haha. Mooi man

Mijn hoogste is Magmar van 652. Daarna Pidgeot van 542 en Magneton van 455. Vind ik nog meevallen, kom hier Pokemon tegen van 700, 800 en zelfs één van 1100 (Vaporeon).

Geplaatst

Jezus zeg, ik ben dat allemaal nog niet eens tegen gekomen. Beste is een raticate bij mij, en paras de meest zeldzame die ik ben tegengekomen. Kut gat hier

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Er zit hier een gym in de buurt, die kerel heeft een Snorlax van 1300.. Niet normaal.

Geplaatst

:r Bizar. Ik moet 5 minuten lopen voordat ik uberhaupt bij een pokestop ben. Maar zo ff naar Rotterdam, dus dan kan ik lekker even wat pokemon vangen en ballen sparen (d)

Geplaatst

Het pand waarin ik werk is een Pokestop, ik ben blij :D Gym ook vlak erbij, dus denk morgen even voor het eerst aanvallen. Pokemon die daar namelijk zitten zijn allemaal net wat sterker.

Nog tips voorde battles? Schijnt namelijk nog best lastig te zijn ;c Net trouwens met de bus door Haarlem was ook genieten, lekker veel ballen gekregen. Hoogste is nu een Pidgeot van 474

Geplaatst

Hoofdgebouw van mijn werk is een gym :D net trouwens een spearow gevangen in de kleedkamer op werk.

Geplaatst

Gister met een paar maten over een kerkhof gelopen op zoek naar pokémon :r was alleen niet zoveel te vinden helaas, het was een beetje dood dus

Liepen we daar weg, komen we een gast tegen die de hond aan het uitlaten is en ook pokemon aan het doen is. 100m verder komen we een groep tegen van 12 gasten, allemaal met mobiel in de hand :r:r:r weer 100m verder twee vrouwen die met mobiels in de hand van een zijpad vandaan komen

geniaal

Geplaatst

Ik liep gisteravond in Gouda was met Google Maps een kroeg aan het zoeken, liep ook veel jeugd Pokémon te zoeken, ze dachten dat ik ook Pokémon zocht. Eentje liep me zelfs "onopvallend" achterna en had pas na een minuut of 2 door dat ik helemaal geen Pokémon aan het zoeken was.

Geplaatst

Er zijn al zoveel volwassen mensen die het spelen, dat het ook gewoon niet meer gênant is om het te doen. ;c Dacht ook eerst bij mezelf dat ik dus echt niet ergens naartoe ging fietsen ofzo voor fucking pokemon. Nou, gisteravond na het trainen mooi nog een halfuurtje weggegaan.

Geplaatst

Alleen jammer dat de servers nog zo vaak overbelast zijn en dat de app vaak vastloopt etc

desalniettemin gisteravond wel mooi zo'n 5 km gewandeld

Geplaatst

Ik snap de hype wel, maar ik was, toen Pokémon jaren geleden begon, te oud ervoor dus ik heb die nostalgische gevoelens niet echt. Merk wel dat iedereen erover praat. Heel slim gespeeld van Nintendo.