Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst

In mijn vriendengroep echt iedereen verdeeld; Sommige spelen het echt obsessief en andere vinden het maar kinderachtig en snappen er niks van.

Geplaatst

Gisterennacht toen ik terugkwam van de stad een pidgeot tegengekomen. Heb daar serieus 10 min gestaan en ongeveer 30 pokeballs verspild om dan te freezen bij het moment dat ie normaal gevangen was. Kon er niet mee lachen ;c

Geplaatst
In mijn vriendengroep echt iedereen verdeeld; Sommige spelen het echt obsessief en andere vinden het maar kinderachtig en snappen er niks van.

Hier spelen ze allemaal. Die groepsapp blijven ook maar door rinkelen met afbeeldingen van pokemon. Familie, vrienden, voetbal. Maakt niet uit. :cab: Moet wel zeggen dat ik echt niet begrijp dat mijn zusje al zoveel pokemon heeft die ik uberhaupt niet ben tegengekomen. Heeft alle starters al bijv. :cab: En we zijn dezelfde level.

Geplaatst

Ik heb daar wel mijn theorieën over.

Krijg ook zin om Pokemon Red/Blue weer te spelen. Maar dan niet op zo een emulator, gewoon mn Gameboy Color :<

Geplaatst

Gister echt een wtf momentje. Liep in zo'n park bij mij in de buurt een rondje, waar heel veel pokemon en andere dingen zijn, kom ik serieus echt gewoon 15 man ofzo tegen die ook bezig waren. Wou ik naar zo'n speciale plek lopen om die pokeballs te krijgen staan er 5/6 man om heen. :-D

Geplaatst
Een vriendin van mij woont letterlijk boven op een pokestop -_-, das gewoon niet eerlijk meer :cab:

Mijn vriendin woont in een soort van kerk, wat ook een PokeStop is. Morgenavond ben ik daar weer :D kan ik weer even wat items inslaan :)

Geplaatst

Hopsakee, even een Lure aangezet op werk en meteen Jigglypuff en Horsea gevangen (h)

Geplaatst

Huhu, dit loopt best wel een beetje uit de hand he? Ik vind het concept wel vermakelijk, maar ga dan vervolgens niet de stad door sjouwen gefixeerd op mijn telefoon. :D Maar vind t wel zeer vermakelijk om iedereen zo rond te zien wandelen.

Al denk ik wel dat het afwachten is voor er een dooie valt.

Geplaatst
Welk level moet je zijn om zo'n lure module neer te zetten? Is niet hetzelfde als zo'n Incense hè?

Level 8 krijg je je eerste.

Geplaatst
Welk level moet je zijn om zo'n lure module neer te zetten? Is niet hetzelfde als zo'n Incense hè?

Lure kan iedereen van mee genieten die ook bij de Pokestop staat.

Geplaatst
Level 8 krijg je je eerste.

Lure kan iedereen van mee genieten die ook bij de Pokestop staat.

Danku voor de snelle reactie.

Geplaatst

Ik speel het niet en heb voor zover ik weet ook geen echt goede vrienden die het spelen... En als ik in de stad ben(Agga/Den Haag/070) zie ik maar weinig mensen nog spelen zowat.

Geplaatst

Gisteren met een maat een uurtje in Amersfoort rond gelopen, ben zeker 25 a 30 spelers tegen gekomen :D Zo'n gozer liep nog een heel eindje met ons mee. Zaten daar zo'n 30 Pokestops dus ik heb nu mooi iets van 160 Pokeballs en een hele zooi items ook. Qua Pokemons een Starmie van 400 gevangen waar ik wel blij mee was, verder nog een Squirtle, Krabby, Psyduck gevangen. Productief dagje wel.

Geplaatst

Telefoon ligt hier aan de oplader, maar omdat ik boven op een pokestop woon is dit wel fucking easy haha.. elke vijf minuten even draaien en net liep er voor de tweede keer een Eevee in m'n keuken. Gewoon Pokémon Stay voor mij ;)

Ben er ook niet zo van om door de stad te lopen met m'n telefoon in m'n hand. Achter de kinderwagen, vind dat zo niks :p