Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst

Heb Android N, en daar werkt het niet op gvd :@

Geplaatst

Heb die app ook maar eens gedownload. Maar je bent kansloos als je niet in een stad woont.. In een straal van 8 kilometer alleen maar pidgeys en dat soort zooi.

Komen er ook zeldzame pokemon af op zon incense?

Geplaatst
Heb die app ook maar eens gedownload. Maar je bent kansloos als je niet in een stad woont.. In een straal van 8 kilometer alleen maar pidgeys en dat soort zooi.

Heb ik geen last van hoor. Gewoon beetje rondlopen en er komt vanzelf een ' speciale' pokemon in mijn lijst. Je moet gewoon goed doorkrijgen hoe het principe met de voetstappen werkt, dan is het een stuk makkelijker.

Geplaatst

Die pidgeys zijn gewoon standaard in het begin, komt door je level.

Geplaatst
Heb ik geen last van hoor. Gewoon beetje rondlopen en er komt vanzelf een ' speciale' pokemon in mijn lijst. Je moet gewoon goed doorkrijgen hoe het principe met de voetstappen werkt, dan is het een stuk makkelijker.

Dat met die voetstappen snap ik wel, maar pas op 500 meter van mijn huis is er een pokemon te vinden haha(rattata) en ik heb niet de tijd om helemaal naar de stad(meer dan 15km) te slenteren voor pokemon/items

Geplaatst

Vier uurtjes later en ik ben weer thuis. 150 Pokémon gevangen, vier eieren uit laten komen en vier, bijna vijf, levels omhoog. Hoogtepunt was toch wel het vangen van de Squirtle toen ik bijna thuis was, heb nu alle starters.

Geplaatst
Als je een gym bezit kan je ook tegen je eigen pokemon vechten om de gym sterker te maken (meer prestige zoals het heet). Hierdoor kan de gym in levels groeien en kunnen anderen van hetzelfde team ook pokemon toevoegen en ook weer sterker maken.

Bij shop staat rechts bovenin dan de hoeveelheid gyms die jij in handen hebt en 1x per 21 uur kan je dan pokecoins krijgen (10 per gym tot max 100 coins).

Winnen van m'n eigen gym om hem sterker te maken? Wordt lastig met de 1000+ CP van de leader :D

Geplaatst

Ik heb het ook gedownload, maar ik heb vroeger nooit iets van Pokemon gespeeld dus ik heb echt geen idee hoe het werkt. Vanavond maar een rondje fietsen.

Geplaatst
Ik heb het ook gedownload, maar ik heb vroeger nooit iets van Pokemon gespeeld dus ik heb echt geen idee hoe het werkt. Vanavond maar een rondje fietsen.

Je ontdekt het vanzelf. Lees vooral de tips in dit forum door en Google even voor wat basic uitleg. Succes!

Geplaatst
Vier uurtjes later en ik ben weer thuis. 150 Pokémon gevangen, vier eieren uit laten komen en vier, bijna vijf, levels omhoog. Hoogtepunt was toch wel het vangen van de Squirtle toen ik bijna thuis was, heb nu alle starters.

Dit vind ik echt een van de hoogtepunten van de game hoor. Hoe lang is het geleden dat je anders ook 4 uurtjes door de stad zou hebben gefietst? :D

Geplaatst
Je ontdekt het vanzelf. Lees vooral de tips in dit forum door en Google even voor wat basic uitleg. Succes!

Heb ik ook gedaan en ik ben benieuwd hoe lang dit spel leuk blijft. Bedankt!

Geplaatst

Wat doen jullie dan met pidgeys etc ? GEwoon alles vangt wat je tegenkomt of echt gericht dingen vangen?

Geplaatst
Wat doen jullie dan met pidgeys etc ? GEwoon alles vangt wat je tegenkomt of echt gericht dingen vangen?

Alles vangen wat je tegenkomt. Zo krijg je punten voor die pokemons en kun je ze laten evolueren.

Geplaatst

Ik vang alles, want je hebt die Pidgeys nodig voor upgrades/evoluties

Geplaatst

En dan daarna gewoon transfer doen of al die onzin pokemons houden?

Geplaatst

Zo, bijna level 12. Gaat hard als je paar uurtjes buiten rondfietst met vrienden. Ideaal zo'n spel in de zomer.

Geplaatst
En dan daarna gewoon transfer doen of al die onzin pokemons houden?

De slechtste transferren idd, krijg je nog een extra candy voor. Dus 4 candy per Pokemon.

Geplaatst
Dit vind ik echt een van de hoogtepunten van de game hoor. Hoe lang is het geleden dat je anders ook 4 uurtjes door de stad zou hebben gefietst? :D

Haha heb gewoon alles gelopen. Het laatste uurtje was de terugweg waar ik normaal een kwartier over doe...

Geplaatst

Ik ving net een Wigglytuff, ook met CP ???, bleek 476. Vlak daarna een gym verslagen en die Wigglytuff achtergelaten, alleen nu een halfuur later ben ik hem alweer kwijt :-D

Had die Wigglytuff toch even iets beter moeten maken.