Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst
Vanuit huis een Haunter gevangen, keurig.

Dat zijn de catches die de moeite waard zijn. Hier vandaag vanuit huis een Persian, Nidoran en een Parasect. Alle drie nieuw dus prima

Geplaatst

Mijn hoogste authentieke pokemons boven de 500 zijn:

Golduck 1173

Jolteon 930

Pidgeot 922

Hypno 809

Parasect 754

Starmie 619

Porygon 614

Raticate 604

Venomoth 573 (Nog een Venonat van 441)

Butterfree 537

Eevee 519

Beedril 508

Poliwhirl 500

Andere leuke pokemons, die ik nog heb zijn:

Cubone 452

Jynx 442

Charmander 433

Koffing 428

Gloom 418

Goldeen 417

Dratini 399

Mankey 295

Hunter 204

Growlithe 188

Geodude 180

Ponyta 152

Squirtle 132

Magikarp 92 (99 Magikarp candy)

Is volgens mij wel een beetje een lange lijst geworden.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Hier maar 1 op het plein. Op het werk 1 in de centrale hal en 1tje net buiten bij de ingang dus steeds ff er heen lopen :D

Geplaatst
Waarom zo MAD elke keer Pino? Mensen die met hun telefoon in de hand de hele dag door het park lopen vind je leuk, en iemand die die game ff ownt vanuit zn slaapkamer vind je kansloos. Zal mn pokémons ff naar Heerlen toe zetten en alle gyms overnemen, ouwe neckbeard.

:cab: Wat jij doet is net zo kansloos als constant je FM wedstrijden herladen om vervolgens te komen posten hoe je met FC Oss de CL hebt gewonnen in 2017. Maar goed, whatever floats your boat.

Geplaatst

Vind het nog niet de charme hebben van de normale pokemon spellen, als ze de andere generaties ook toevoegen wordt het nog veel mooier denk ik. Meer variatie.

Geplaatst
Vind het nog niet de charme hebben van de normale pokemon spellen, als ze de andere generaties ook toevoegen wordt het nog veel mooier denk ik. Meer variatie.

Voor mij juist totaal niet. Dit zijn de pokemons die ik nog ken leuk vind. Versies daarna veel minder/niet gespeeld.

Geplaatst
Voor mij juist totaal niet. Dit zijn de pokemons die ik nog ken leuk vind. Versies daarna veel minder/niet gespeeld.

Hier hetzelfde ja. Opgegroeid met Gen I. Van de tweede ken ik er een paar van naam, maar heb daar verder echt helemaal niks mee.

Geplaatst

Ik heb tot Ruby gespeeld daarna werd het niks meer. Dus dat is tot Gen 3 als ik mij niet vergis.

Geplaatst

Hier een Abra uit een ei :) Straks in de pauze op werk een Lure aanzetten met collega's ;c

Geplaatst

http://www.dumpert.nl/mediabase/6833597/ff093b99/pokemon_go_spelers_zijn_prutsers.html

[MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; denk eens na man

Ik vond gen 3 ziek. Had daar echt ziek veel kaarten van. Volgens mij bijna allemaal. Dus hoop dat die worden toegevoegd eens..

Aron <3

Gen 3? Toen was je 16?

Nou. 12 dus. Was dat niet een leeftijd waarop je er al overheen was? ;c

bewerkt door Magikarp

Geplaatst
Ja, dus??

Ja nee maakt mij verder niet uit, maar nu snap ik E. een beetje images?q=tbn:ANd9GcQxD_kypWffmWFqd-ZLQ1x5vSUxlJa0IcM_Q9EbPonzcjjLpyOk_nL_AIc

Geplaatst
Nee, op je 24ste dagelijks op Skype zitten met kleuters als @Tommyrebens; (jesus mention werkt weer niet) en Pokemon Go spelen is wel lekker volwassen

Jij bent 24, dus vertel het me maar :D

Geplaatst
Ben 25 en speel geen Pokemon Go :S

Telefoon nog niet laten maken nee?

Ach. Mn ballen nog steeds op. GPS doet het opeens goed, dus ik schiet niet meer door naar de Pokestop hier. Zo maar eens een rondje doen dan.

Geplaatst

Ik zit net te kakken, vang ik even een Eevee van CP205 en mijn ei is net uitgebarsten: Lapras van CP304 _O_.

Vind het wel kut dat ik nog maar iets van 70 ballen heb aangezien ik niet zo heel veel langs Pokestops kom.

Geplaatst

Nog maar 70, heb er 15 op het moment ;c Ga vandaag wel lekker wat pokemon evolueren met een lucky egg, dus ff die CP's omhoog gooien :)

Geplaatst

6 Pokemon nu haha, lekker achter m'n bureau Pokemon vangen :D

Geplaatst
Nog maar 70, heb er 15 op het moment ;c Ga vandaag wel lekker wat pokemon evolueren met een lucky egg, dus ff die CP's omhoog gooien :)

Huhu ik ook. Heb er al ongeveer 10 klaar staan die ik kan evolueren. Allemaal Rattata/Weedle's en een Goldeen :D