Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Gister een rhyno in mijn ei zitten:). Wat is die lucky egg eigenlijk?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dan krijg je een halfuur lang dubbele XP voor alles wat je doet.

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst

Niet mogelijk om Pokeballs aan anderen te doneren zeker? Woon naast 3 Pokestops dus ben tripping balls ;c

ef9.jpg

Geplaatst

Zag een Dratini verschijnen, meteen heen gegaan. 12 CP verdomme :mrg:

[MENTION=4486]Montass[/MENTION]; Bij het halen van bepaalde levels, de eerste op level 9 dacht ik. Misschien ook bij Pokéstops maar daar ben ik ze nog niet tegengekomen.

Geplaatst
Huhu ik ook. Heb er al ongeveer 10 klaar staan die ik kan evolueren. Allemaal Rattata/Weedle's en een Goldeen :D

Wat houdt dit allemaal in dan?

Heb hier op kantoor een stagiaire, die is gister ook hele avond bij die AH/dat park geweest haha. Ontzettend druk was het.

Net bij de Makro, kwamen 2 jongens aangefietst; Even gezegd dat Mewtho binnen zat; hun meteen naar binnen gerend maja hadden natuurlijk geen pasje, moesten ze er weer uit hehehe.

Geplaatst
Wat houdt dit allemaal in dan?

Heb hier op kantoor een stagiaire, die is gister ook hele avond bij die AH/dat park geweest haha. Ontzettend druk was het.

Net bij de Makro, kwamen 2 jongens aangefietst; Even gezegd dat Mewtho binnen zat; hun meteen naar binnen gerend maja hadden natuurlijk geen pasje, moesten ze er weer uit hehehe.

Met een Lucky Egg krijg je een halfuur lang dubbele XP. Dus 2000 i.p.v. 1000 als je een Pokemon laat evolueren. Ben dus 2 levels gestegen.

Gister ook weer in dat park geweest. Was inderdaad nog drukker dan dag ervoor :r

Geplaatst
Zag een Dratini verschijnen, meteen heen gegaan. 12 CP verdomme :mrg:

[MENTION=4486]Montass[/MENTION]; Bij het halen van bepaalde levels, de eerste op level 9 dacht ik. Misschien ook bij Pokéstops maar daar ben ik ze nog niet tegengekomen.

Ik sta op het punt om level 9 te worden, maar als ik dat word en die lucky egg krijg, moet ik dan zelf activeren?

Langzamerhand kom je steeds meer achter dit soort weetjes en wordt het ook steeds leuker. Ben ook nog steeds aan het vangen voordat ik ze evolueer. Had dat wel al gedaan met een pidgey, maar heb inmiddels ook al een pidgey gevangen van CP140 ofzo, dus die wordt na evoluties een stuk sterker dan mijn Pidgeot van CP305 ofzo.

Geplaatst
Met een Lucky Egg krijg je een halfuur lang dubbele XP. Dus 2000 i.p.v. 1000 als je een Pokemon laat evolueren. Ben dus 2 levels gestegen.

Gister ook weer in dat park geweest. Was inderdaad nog drukker dan dag ervoor :r

O maar zit nog l8, dus heb hem nog niet. Maar dus even wachten met alles evolueren enzo lees ik hier. Net wel paar gedaan.

Geplaatst

Dat is ook zeker een goede tip. Ik laat wel vier van die ratten evolueren, want daar heb ik toch een bak snoepjes van ;e.

Edit: 114 dus. Man man man...

Geplaatst

Jaja, van level 10 naar level 12 en had 4 nieuwe pokemons intussen :mrgy: Had langer kunnen wachten, maar ik heb weinig pokeballs enzo dus moet ze ergens vandaan halen.

Wel genaaid vlak daarna overigens, twee 5 kilometer eieren die uitkwamen, liep Pokemon Go vast. Start ik opnieuw op, zijn ze weg en heb ik geen pokemon gekregen :cab: Superkut. Wel een gym overgenomen met mijn gloednieuwe Vaporeon van 834.:love:

Geplaatst
http://www.dumpert.nl/mediabase/6833597/ff093b99/pokemon_go_spelers_zijn_prutsers.html

[MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; denk eens na man

Gen 3? Toen was je 16?

Nou. 12 dus. Was dat niet een leeftijd waarop je er al overheen was? ;c

Hebben ze de grootste tokkie van Rotterdam gevonden en een filmpje laten maken? Man man

Geplaatst
Ik sta op het punt om level 9 te worden, maar als ik dat word en die lucky egg krijg, moet ik dan zelf activeren?

Langzamerhand kom je steeds meer achter dit soort weetjes en wordt het ook steeds leuker. Ben ook nog steeds aan het vangen voordat ik ze evolueer. Had dat wel al gedaan met een pidgey, maar heb inmiddels ook al een pidgey gevangen van CP140 ofzo, dus die wordt na evoluties een stuk sterker dan mijn Pidgeot van CP305 ofzo.

Zelf activeren, staat tussen de items.

Geplaatst
Nee, op je 24ste dagelijks op Skype zitten met kleuters als @Tommyrebens; (jesus mention werkt weer niet) en Pokemon Go spelen is wel lekker volwassen

Aandoenlijk dat je het blijft proberen

Geplaatst
Zelf activeren, staat tussen de items.

Ja ik zag em al tussen de items staan inderdaad. Nu nog steeds flink wat pokemon vangen die ik makkelijk kan evolueren. Ik wil wel snel levelen natuurlijk :D.

Geplaatst

Net voor het eerst zonder pokeballs gezeten, das dan wel weer jammer dat ik niet op zo'n stop woon :(

Heb net wel even een 353 Slowpoke in een gym van 6 gestopt, hopelijk blijftie daar wel even.

Geplaatst

Ik ben zelf inmiddels level 9, maar hoe werken die Gyms? Want daar ben ik nog niet eerder geweest.

Ik lees hierboven van Sirkeith dat hij een pokemon heeft achtergelaten in een Gym van 6. Wat houdt dat precies in?

Geplaatst

Gym's hebben prestige levels, en hoe hoger het level, hoe meer pokemons erin kunnen. Deze gym was level 7, dus er konden 5 pokemons in. (geen 6 dus :P)

Geplaatst
Gym's hebben prestige levels, en hoe hoger het level, hoe meer pokemons erin kunnen. Deze gym was level 7, dus er konden 5 pokemons in. (geen 6 dus :P)

oke

Geplaatst
Maar even wat potions en revives weggegooid, 323/350 items waarvan 155 pokeballs ;e

Ah.. er is dus toch een maximum. Potions en Revives heb ik ook in flinke getale. Pokeballs niet echt.

Geplaatst
Ah.. er is dus toch een maximum. Potions en Revives heb ik ook in flinke getale. Pokeballs niet echt.

Of je moet geld willen investeren in het spel dan kan je een upgrade kopdn voor je items zodat je meer items bij je kunt hebben.

Geplaatst

Kan je beter je pokemon trainen, evolueren of niks? Want als ik het goed heb begrepen krijg je betere pokemon als je level hoger is, maar dan heeft het sowieso weinig zin om te trainen toch? En is de beste manier gewoon op zoek gaan naar betere pokemon