Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Kan je beter je pokemon trainen, evolueren of niks? Want als ik het goed heb begrepen krijg je betere pokemon als je level hoger is, maar dan heeft het sowieso weinig zin om te trainen toch? En is de beste manier gewoon op zoek gaan naar betere pokemon

Trainen in een gym of wat bedoel je? Ik zou zorgen dat je in elk geval naar een level 9 of 10 gaat, dan krijg je vanzelf pokemons met hogere CP's.

Iemand die weet wanneer het spel in de Nederlandse appstore komt?

Ik verwacht het eigenlijk deze week, Duitsland kwam gister al.

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst
Trainen in een gym of wat bedoel je? Ik zou zorgen dat je in elk geval naar een level 9 of 10 gaat, dan krijg je vanzelf pokemons met hogere CP's.

Ik bedoelde het gebruik van power ups, waardoor CPs omhoog gaan. Maar in principe heeft dat dus niet veel zin aangezien je in een hoger level pokemon tegenkomt met hoge CP van zichzelf?

Geplaatst

Vandaag ff Tilburg centrum en richting Piushaven gegaan. Redelijk wat nieuwe pokemon gevangen. Wel een Caterpie, Pidgey en Paras volgens mij uit m'n 2km eieren :cab: Op de terugweg zag ik nog een Kabutops op 3 stappen afstand maar had nog maar 1% batterij :S Morgen eens in Nijmegen naar Kronenburgerpark en Waalkade.

Geplaatst
Ik bedoelde het gebruik van power ups, waardoor CPs omhoog gaan. Maar in principe heeft dat dus niet veel zin aangezien je in een hoger level pokemon tegenkomt met hoge CP van zichzelf?

Ik zou trainen idd nog niet doen, kost veel stardust. Als je een hele goede/rare tegen komt is het een optie, anders lekker evolueren.

Geplaatst

Om gyms te pakken is trainen best handig. Maar buiten je top 3 pokemons zou ik persoonlijk ook niet trainen idd. Wel leuk om mee te pronken ten opzichte van kleine kindjes :')

Geplaatst

Gooooodverdomme. Had wen Pikachu gevangen en toen ging de server er weer eens uit:wall:

Geplaatst
Gooooodverdomme. Had wen Pikachu gevangen en toen ging de server er weer eens uit:wall:

Denk dat ik je maar even een PM ga sturen om dat gevloek van je. ;c

Nee. Klote man. Iemand hier al een Pikachu? Mijn zusje wel. Moet je op hem klikken als je hem hebt. Meteen weer verliefd. :love:

Geplaatst

Nee. Klote man. Iemand hier al een Pikachu? Mijn zusje wel. Moet je op hem klikken als je hem hebt. Meteen weer verliefd. :love:

Ik heb een Pikachu. Wel CP van 32 :cab:

Geplaatst

Ga het volgende week maar eens downloaden als ik een nieuw telefoontje heb:). Is je account eigenlijk op email oid? Of apparaatgebonden? En hoe gaat dat straks als dat appje officieel uitkomt hier? Zou wel lauw zijn als iedereen al zijn shit verliest en opnieuw moet beginnen:D

Geplaatst
Ga het volgende week maar eens downloaden als ik een nieuw telefoontje heb:). Is je account eigenlijk op email oid? Of apparaatgebonden? En hoe gaat dat straks als dat appje officieel uitkomt hier? Zou wel lauw zijn als iedereen al zijn shit verliest en opnieuw moet beginnen:D

Google account is het makkelijkst. Je gevangen pokemon blijf je houden heb ik begrepen ;)

Geplaatst

Hier echt in een straal van 1km wel 10 pokestops. Net kwam ik langs ons kleine stationnetje, in een straal van 50m 3 pokestops. 3 lures in de lucht, even mijn auto geparkeerd. Met zeker 30 man was het wel even lachen :).

Geplaatst

Wat een drama, kreeg een Rattata uit een 5 kilometer ei :r En voor de tweede keer Exeggcute. Toch jammer, alleen Charmander uit een ei gehad. Voor de rest alleen maar poep.

Geplaatst

Net een Golbat van Lvl 4xx en Magnemite 2xx in een straal van 50km gevangen. Rondje hier in de buurt gedaan, zeker 18 stops in een straal van 2km en iedere keer minimaal 2 lures in de lucht.

Wat adviseren jullie trouwens. Eerst je pokemon power uppen en dan pas evolueren. Of evolueren en dan power uppen?

Geplaatst

Wat is het leuke daaraan als ik vragen mag? Het idee achter GO is toch juist dat je op expeditie gaat?

Geplaatst

Ik heb geen abbo :oops: en je moet spelen met internet en alleen maar rondjes te lopen in mijn huis is ook niet zo leuk. Dus dan moet ik het zo spelen.

Fake GPS gebruik ik. moet zelfs anders kom ik nergens.

Geplaatst

Gaan wij vrijdagavond ook op jacht? :D