Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Wanneer dat halve cirkeltje rondom de pokemon vol is, zit je aan het maximum CP voor je huidige level :)

Zodra je level up gaat kun je weer Power Up doen :)

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst
Vanavond kijken wat er bij de Krom rond loopt , denk dat ik meer bezig ben met pokemon vangen dan met voetbal kijken :D

Mooie vent

Net hitmonlee in DH gevangen. Wat een pokestops daar ook.

Geplaatst

Heb je andere pokeballs nodig voor pokemons met een hoog level? Bv boven de 250? Ik heb een pidgotto in de woonkamer van level 264. 15 ballen gegooid maar geen 1 keer kwam in de bal terecht..

Geplaatst

Als je level 12 hebt, krijg je geloof ik ook betere pokeballs.

Wat je overigens wel kunt doen is even een berry gooien.

Geplaatst

Ten eerste wachten totdat het rondje zo klein mogelijk is (dat gekleurde veranderende rondje), dat helpt heel veel. Ten tweede de bal draaien zoals hierboven staat en dan gooien (curveball), dat helpt heel veel. Ik neem doorgaans als grens 300 voor de wat meer standaard pokemon en 200/250 voor de minder standaard pokemon. Ligt er een beetje aan wie je tegenkomt. Kwam bijvoorbeeld laatst Blastoise tegen toen ik nog geeneens great balls had. Kon maar 1 bal gooien omdat hij gelijk daarna vluchtte :(

Geplaatst
Ten eerste wachten totdat het rondje zo klein mogelijk is (dat gekleurde veranderende rondje), dat helpt heel veel. Ten tweede de bal draaien zoals hierboven staat en dan gooien (curveball), dat helpt heel veel. Ik neem doorgaans als grens 300 voor de wat meer standaard pokemon en 200/250 voor de minder standaard pokemon. Ligt er een beetje aan wie je tegenkomt. Kwam bijvoorbeeld laatst Blastoise tegen toen ik nog geeneens great balls had. Kon maar 1 bal gooien omdat hij gelijk daarna vluchtte :(

Ik dacht juist dat de cirkel groot moet zijn.

Geplaatst

Dam! Hij heeft wel heel veel Stardust. Ik had gister een Magmar lvl 605 uit m'n 10km ei

bewerkt door woeter

Geplaatst

Ik heb inmiddels ook een flink aantal dust, dus één deze dagen ga ik eens die special egg inzetten om die ratten te laten evolueren.

Geplaatst

5km ei broeden is zwaarder dan gedacht.

Ohja, kwam bij de gym iemand tegen die mij echt inspireerde. :r "Normaal zit ik altijd in me eentje thuis, maar nu ben ik buiten en maak ik vrienden ook. Pokémon GO brengt mensen bij elkaar."

Geplaatst
Stardust heb je daar niet voor nodig, alleen candy

Ja klopt, maar na 10 minuten heb ik die ratten en klote duiven wel geevolueerd, dus dan ga ik ook even wat pokemon sterker maken. Alles even voor de puntjes he :).

Wil wel alleen een soort minimum van 8k aan stardust houden. Heb nu 22k, dus dat zou moeten lukken dacht ik zo.

Geplaatst

Stardust gewoon opsparen, zoals eerder aangegeven ga je steeds sterkere pokemons vinden waardoor je eigenlijk gewoon stardust vergooid

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Gyms overnemen heeft ook nog totaal geen nut merk ik wel. Zorgen dat je eerst veel xp krijgt + uitgebreide deck en dan begin ik daar wel een keer mee.

Geplaatst
Stardust gewoon opsparen, zoals eerder aangegeven ga je steeds sterkere pokemons vinden waardoor je eigenlijk gewoon stardust vergooid

Dan wacht ik wel even daarmee :).

Geplaatst

Die maat van mij heeft altijd zoveel mazzel met dit soort shit hea. FIFA ook altijd dikke spelers in pakjes met FUT. Heeft ook een blastoise gevonden. En een mr. Mime

Geplaatst

1e pokemon was bulbasaur, daarna hele tijd geen enkele pokemon gevonden en wel geprobeerd dat ding dat pokemons lokt te gebruiken, lukte eerst 3 dagen lang niet, uiteindelijk lukte het wel en zag ik een pidgey, al mn ballen op gegooid, geen enkele raak :cry:

Geplaatst

Loopt wel echt ontzettend vaak vast he...soms als je pokemons hebt gevangen maar ook vaak gewoon uit het niets. Hier in Hoofddorp al denk 4x sinds ik thuis ben(ruim een uurtje). Nu dans KRabby al 5minuten van links naar rechts in het scherm en kan helemaal niks

Geplaatst

Net 20 minuten lang naar een Mr Mime gezocht, kreeg hem tot 2 stapjes maar uiteindelijk niet verder :S Iemand hier uit t gebouw heeft hem al wel gevangen, vanavond nog even op jacht.

Geplaatst
Loopt wel echt ontzettend vaak vast he...soms als je pokemons hebt gevangen maar ook vaak gewoon uit het niets. Hier in Hoofddorp al denk 4x sinds ik thuis ben(ruim een uurtje). Nu dans KRabby al 5minuten van links naar rechts in het scherm en kan helemaal niks

Dit inderdaad, ongekend hinderlijk brr. Had vanmiddag een ratje gevangen en die app raakte ineens frozen, na een paar minuten de app gerestart en weg was de poké.

Geplaatst
Net 20 minuten lang naar een Mr Mime gezocht, kreeg hem tot 2 stapjes maar uiteindelijk niet verder :S Iemand hier uit t gebouw heeft hem al wel gevangen, vanavond nog even op jacht.
JE moet even het volgende trucje toepassen. Als je 'm op 2 voetjes hebt, loop je een kant op. Gaat ie naar 3, draai je zelf 180 graden om, want dan weet je dat je verkeerd gaat en zou die naar 2 moeten gaan. Gaat 'ie uiteindelijk weer terug naar 3, loop je ongeveer naar het midden tussen de twee punten waar die veranderde van 2 naar 3. Vanaf dat midden loop je loodrecht op de vorige looplijn waarbij je weer hetzelfde principe toepast. Als het goed is loop je er dan ongeveer naar toe.