Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst

Vandaag reed ik mee met een vriend van me en hij moest even langs de action. Eerst een magnemite gechopt die ik nog niet had. Reden we langs een weg spotte ik een Electabuzz dus die gevangen, gooit die de auto om om hem zelf te vangen ;c hij kreeg m niet dus we reden onze 'wonderstraat' in en ja hoor daar zat die en nog beter want er zat een tweede electabuzz dus in 1 straat twee electabuzz gevangen :love:

Geplaatst

Zijn er nog van die bepaalde units die ik niet mag missen als beginner?

Geplaatst

Kan ik pikachu vangen, loopt de app vast als ik een bal gooi en pikachu erin zit, tot 3 keer toe . Mobiel opnieuw opgestart, zit 'ie wel bij m'n pokemon. Gelukkig dus gevangen de laatste keer blijkbaar :cab:

Geplaatst

Huhuhu, om de paar minuten een poké in m'n slaapkamer, waaronder een Abra. Ze mogen trouwens wel heel snel wat meer mons toevoegen, dit wordt echt té eenzijdig.

bewerkt door Root

Geplaatst

Kan het zo zijn dat mensen een bepaalde Pokemon voor je neus wegkapen? Zag net een Seal in de buurt was, een beetje rondgelopen in huis en ineens was die weg..

Geplaatst
Kan het zo zijn dat mensen een bepaalde Pokemon voor je neus wegkapen? Zag net een Seal in de buurt was, een beetje rondgelopen in huis en ineens was die weg..

Volgens mij niet. Enige verschil is dat mensen met een hoger level de pokemon waarschijnlijk met meer CP vinden dan als je een lager level bent.

Geplaatst

Zat gisteravond op de bank. Verschijnt ineens in het scherm dat 3 stappen verder een Lapras zit. Ik snel naar buiten en staan er 200m verder wel 20 man. Gelukkig de Lapras kunnen vangen. En een CP van 1081 :)

Geplaatst

Pokemon verdwijnen na een tijdje gewoon. Anders zitten ze 24/7 op dezelfde plek. Had ik gisteren met een Voltorb. Hij spawnde op het scherm en op het moment dat ik er op druk verdwijnt ie.

Geplaatst

Net een uurtje rondgefietst en een Pinsir van 870 gevangen :D Stonden van die vraagtekens bij en bleek dus superhoog te zijn. Ook nog Gloom en Clefairy als nieuwe Pokemon binnen :)

Geplaatst

Jezus waar vinden jullie toch al die Pokemon. Ik ben al blij als een keer een Spearow vind ipv een pidgey

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Ik zit met 3 Pidgeotto van 349, 354 en 390 CP waar ik eigenlijk niks mee kan :p vind het ook weer zonde om ze weg te doen, dus hopelijk voegen ze snel de trade toe, kan ik iemand anders er nog blij mee maken.

Geplaatst
Ik woon erg dichtbij de stad, ik zie in de binnenstad ook allemaal lures actief :D

Hier op m'n werk ook. Paar straten verderop staan de hoofdkantoren van ING en de Belastingdienst. De hele dag staan die lures daar aan. Hebben waarschijnlijk niks te doen daar haha

Geplaatst

Maar hoe gaan ze die updates regelen als je het via dat aparte bestandje hebt geïnstalleerd (dus niet via Australisch account)?

Geplaatst

Niet. Je kunt het gewoon opnieuw downloaden als het in Nederland uitkomt, het is niet appgebonden ofzo.

Heb echt zoveel pokemon die ik nu kan evolueren :p 2 rattata's, 6 caterpie's, (bijna) 10 pidgey's, 8 weedles, 1 zubat, (bijna) 1 bellsprout en dan ben ik er vast nog wel 1 vergeten. Even die lucky egg met een lure aanzetten vanavond ;c

Geplaatst
Niet. Je kunt het gewoon opnieuw downloaden als het in Nederland uitkomt, het is niet appgebonden ofzo.

Heb echt zoveel pokemon die ik nu kan evolueren :p 2 rattata's, 6 caterpie's, (bijna) 10 pidgey's, 8 weedles, 1 zubat, (bijna) 1 bellsprout en dan ben ik er vast nog wel 1 vergeten. Even die lucky egg met een lure aanzetten vanavond ;c

Gaat dat dan wel verder met hetzelfde account?

Geplaatst

Je hebt je toch aangemeld via een gmail- of een Pokemon Trainer Club account? Als je daar weer mee inlogt, lijkt het me dat je gewoon op hetzelfde account verdergaat. Las ook op internet van iemand dat hij op 6 verschillende devices speelde op 1 dag.

Geplaatst
Je hebt je toch aangemeld via een gmail- of een Pokemon Trainer Club account? Als je daar weer mee inlogt, lijkt het me dat je gewoon op hetzelfde account verdergaat. Las ook op internet van iemand dat hij op 6 verschillende devices speelde op 1 dag.

O kan wel kloppen, weet alleen niet op welk mailadres ik me heb aangemeld. Zal wel goed komen.

Geplaatst

Huhu, dat ja, van de week maar eens abo wijzigen met wat extra gb.

Geplaatst

Ik kreeg zojuist een tip:

Als je een pokeball gooit en mist kun je deze terug krijgen door erop te klikken!

Heb het zelf nog niet getest, maar zou wel handig zijn :P