Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst

2mfetso.png

Zag later pas dat je kon skippen, anders hadden Haunter en Golduck niet zo hoog gestaan :cab:

Geplaatst
2mfetso.png

Zag later pas dat je kon skippen, anders hadden Haunter en Golduck niet zo hoog gestaan :cab:

Joery man wanneer weer battlen? :D [MENTION=8509]Mathi[/MENTION];

Geplaatst
Joery man wanneer weer battlen? :D [MENTION=8509]Mathi[/MENTION];

Jij altijd met je battlen :r

Geplaatst

nog iemand die competitieve wedstrijdjes wil spelen?

gisteren battle gehad met een poketuber/streamer:

vanaf 1.47.35 en
voor het vervolg.

1-0 overwinning en mijn laatste pokemon overleefde op 3HP.

bewerkt door Aaron21

Geplaatst

Zit toch te kijken voor een 3ds met Pokemon erbij, vooral voor in het vliegtuig op vakantie (19 uur hoho), nu vind ik het nog redelijk prijzig, dan zijn die 2dsjes wel redelijk betaalbaar, maar die zijn totaal niet ideaal om mee te nemen op vakantie, dus moet nog ff kijken goed hoor. Iemand tips?

Geplaatst

Gewoon 3ds halen. Heb nu Pokemon Omega Ruby, Y, Heartgold, White en White 2. Speel nogsteeds iedere dag :D Nu met Heartgold bezig

Geplaatst
Gewoon 3ds halen. Heb nu Pokemon Omega Ruby, Y, Heartgold, White en White 2. Speel nogsteeds iedere dag :D Nu met Heartgold bezig

Ja ik kan ook eventueel White 2 halen, heb nog een oude DS, maar dan kan ik bijv. nooit Pokeys als Alakazam en Escavalier krijgen omdat ik niet meer kan traden, ze hebben die Wifi shit eruit gedonderd.

Geplaatst
Ja ik kan ook eventueel White 2 halen, heb nog een oude DS, maar dan kan ik bijv. nooit Pokeys als Alakazam en Escavalier krijgen omdat ik niet meer kan traden, ze hebben die Wifi shit eruit gedonderd.

Daar heb ik in ieder geval 20 euro voor betaald via Marktplaats.

Geplaatst
Daar heb ik in ieder geval 20 euro voor betaald via Marktplaats.

Wel een beetje relaxed nog zonder online functies? Speel hem zelf al op de emulator, maar dan kan je zo alles erin hacken wat je nodig hebt desnoods. :mrgy:

Geplaatst
Wel een beetje relaxed nog zonder online functies? Speel hem zelf al op de emulator, maar dan kan je zo alles erin hacken wat je nodig hebt desnoods. :mrgy:

Ik heb hem eerlijk gezegd nog niet gespeeld. Eerst Heartgold afmaken en dan beginnen met White.

Geplaatst

Enige wat ik speel(de) was Showdown, ook al een tijd niet gedaan overigens.

Geplaatst
ik speel zowel showdown als op m'n 3DS. :)

Wat speel je dan? OU?

Geplaatst
Wat speel je dan? OU?

ik heb teams in OU/RU/NU. ik had ook 1 in UU, maar Zapdos is helaas van UU naar OU gegaan, dus dat moet ik nog even aanpassen. ;)