Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Hier op m'n werk ook. Paar straten verderop staan de hoofdkantoren van ING en de Belastingdienst. De hele dag staan die lures daar aan. Hebben waarschijnlijk niks te doen daar haha

Ik was er ook even geweest, druk daar joh :cab:

Maar alleen pidgey's, Rattata's en Spearow's gevangen. Verder 1 Gastly maar verder liep er dus helemaal nik bijzonders rond

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst

Ben ik de enige waarbij de voetjes niet meer werken? Alle pokemon blijven te allen tijde op 3 voetjes staan? :(

Geplaatst
Ben ik de enige waarbij de voetjes niet meer werken? Alle pokemon blijven te allen tijde op 3 voetjes staan? :(

Nee.

Geplaatst

Heb ik ook weleens, als je de app dan opnieuw opstart is dat probleem weer weg.

Geplaatst
Ik kreeg zojuist een tip:

Als je een pokeball gooit en mist kun je deze terug krijgen door erop te klikken!

Heb het zelf nog niet getest, maar zou wel handig zijn :P

Bij mij lukte dat niet, maar heb het ook maar één keer getest.

Ging zelf eerder een rondje lopen, maar echt helemaal fucking niks op een Seel na. Alsof ik in de verkeerde stad woon :r.

Geplaatst

Mijn voorraad van 160 Pokéballs is inmiddels geslonken tot een stuk of 15. Vanavond maar even een korte supply run doen. ;c

Geplaatst
Mijn voorraad van 160 Pokéballs is inmiddels geslonken tot een stuk of 15. Vanavond maar even een korte supply run doen. ;c

Ik reed vanmorgen met een flinke omweg naar m'n werk om langs een stuk of 10 pokestops te fietsen ;c had ook weer een kleine voorraad nodig.

Geplaatst
Ik reed vanmorgen met een flinke omweg naar m'n werk om langs een stuk of 10 pokestops te fietsen ;c had ook weer een kleine voorraad nodig.

Ja, ik verneukte iets van 30 balls aan een Golbat :r Het werd een principe kwestie ;c Alleen jammer dat m'n spel toen vast liep. :cab:

Geplaatst

Vriend van mij vangt net effe een Snorlax ;c

Hier vandaag beste vangst een Scyther die ik nu dubbel heb

Geplaatst
Vriend van mij vangt net effe een Snorlax ;c

Niks bijzonders, doet een vriend van me elke zaterdag in de kroeg.

Geplaatst
Niks bijzonders, doet een vriend van me elke zaterdag in de kroeg.

[MENTION=7078]Stefanos[/MENTION]; zeker?

Geplaatst
[MENTION=7078]Stefanos[/MENTION]; zeker?

Nee, iemand die met succes achter de vrouwtjes aan gaat.

Geplaatst

Anders vang je ff een Pidgeotto van 499 _O_ Na m'n lucky egg van lvl 14 naar 16 gegaan door een hoop evolueren, kom je die tegen. Hoe lekker. Nog steeds weinig diversiteit in de pokemon die ik heb eigenlijk, ook uit die eieren komt werkelijk niets nuttigs.

Geplaatst

Ik ben hier toch wel benieuwd naar, zag gisteren op het strand ook weer dat echt iedereen dit zo ongeveer speelt joh. Opmerkelijk. Wanneer is het nu in Nederland uit? Want ik ga niet een heel nieuw Apple-account hiervoor aanmaken.