Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Er mag inderdaad wel snel een update komen waarbij de voetstapjes gefixt worden alsook het wegvliegen van de PokeBallen zo af en toe...
Dat er af en toe ongewild zo'n curveball bij zit is geen bug volgens mij, dat zit er expres in.

Momenteel level 16 in ieder geval, en een Vaporeon van 967 als beste. Maar wel een Pidgeotto van 499 die ik bijna kan evolueren, ben benieuwd of die naar de 1000 gaat. En nog een Eevee van 425 klaarstaan om ook te evolueren (nog 2 Eevee's nodig).

[MENTION=9788]Thomassje123[/MENTION]; Beter dat dan dat je hem kan vangen en hij uit de pokeball springt en wegrent :cab: Dat had ik een tijdje terug.

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst

Straks weer even naar het bos. Morgen middag op de fiets naar verjaardag en daarna ga ik alles evolueren. Zit ook pas level10 maar dat zal morgen een stuk omhoog gaan

Geplaatst

Inloggen gaat hier ook kut, zal de rest van de dag wel zo blijven gok ik.

Vanmiddag nog wel een Seadra van 545 CP gevangen, leuke aanwinst.

Geplaatst

Ben even op bezoek bij mijn moeder die ergens in de Achterhoek woont. He-le-maal fucking niets :r. Echt lachwekkend gewoon.

Geplaatst
Ben even op bezoek bij mijn moeder die ergens in de Achterhoek woont. He-le-maal fucking niets :r. Echt lachwekkend gewoon.

Ik ging van Enschede naar Lonneker (een dorpje daar vlakbij) maar daar was er ook bijzonder weinig

Geplaatst

Haha. Eindelijk een Eevee, loopt ie vast. Hoop dat ie toch gevangen is, maar kom er niet op om het te checken.

Geplaatst
Haha. Eindelijk een Eevee, loopt ie vast. Hoop dat ie toch gevangen is, maar kom er niet op om het te checken.

Ik heb er toch al wel een tiental ongeveer gevangen denk ik.