Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst

Vanmorgen richting werk voor m'n huis een Eevee van 409, rent ie weg na 1 mislukte poging. Net ingelogd, deed het weer en wie kwam er weer tevoorschijn :love: nu wel gevangen!

Geplaatst
Hier geeft hij de melding "Unable to authenticate"...

ik heb hetzelfde probleem. is het ook zo bij anderen?

Geplaatst

Hier ook. Volgens mij heeft het met de PTC te maken. Via Google ging namelijk alles goed, dus waarschijnlijk zijn er teveel mensen die een PTC-account aanmaken (die servers kunnen het niet aan). Was de eerste 1.5 dag zo en nu ook, nu ze het weer in meerdere landen hebben uitgerold.

Geplaatst

Toch triestig dat er altijd hackers moeten zijn die het spelplezier moeten verbrodden voor anderen...

Geplaatst

de servers doen het weer nar het schijnt, maar hetzelfde probleem blijft.

nevermind, 2 minuten later liggen ze er weer uit.

Geplaatst
Toch triestig dat er altijd hackers moeten zijn die het spelplezier moeten verbrodden voor anderen...

???

Geplaatst
Haha. Eindelijk een Eevee, loopt ie vast. Hoop dat ie toch gevangen is, maar kom er niet op om het te checken.

Even op je poppetje links onderin klikken en dan naar Journal gaan. Houdt alles bij

Geplaatst

Ik had team geel gekozen maar er zitten hier in de buurt alleen maar rode en blauwe gyms ;e

Heb wel mijn Pidgeot (700 cp) bij een gym achter gelaten vannacht en hij zit er nog steeds :D

Geplaatst

Vent, kijk eens ff wat er in de buurt staat [MENTION=9788]Thomassje123[/MENTION]; Heb je die dragonite gevangen (volgens mij is dat 'm)?

Geplaatst
Vent, kijk eens ff wat er in de buurt staat [MENTION=9788]Thomassje123[/MENTION]; Heb je die dragonite gevangen (volgens mij is dat 'm)?

Die grijze pokemon? Dat is een Magmar en die ga ik nu zoeken. Was net eerst even darten te kijken

EDIT:

Valt potverdomme de server uit, weg Magmar nu waarschijnlijk

bewerkt door Thomassje123

Geplaatst
Ah verdorie er zit hier een Pidgy en een Raticate in de beurt... Maar ik kan toch moeilijk nu effe de straat op lopen :D

Ik juist wel, ik ga nu juist lekker op pad, lekker rustig in de straat

Geplaatst
Ik juist wel, ik ga nu juist lekker op pad, lekker rustig in de straat

Kom net thuis :P ff 3 uurtjes op pad geweest waarvan het laatste uurtje voor de deur op het pleintje onder een pokestop bier gedronken en pokemon gevangen :P

Trouwens! Team Geel! :D olé olé :D

Geplaatst
De Magmar nog gevonden [MENTION=9788]Thomassje123[/MENTION];?

Nope, was de 2e keer dat ik hem vanuit mijn woonkamer tegen kwam dus zal wel weer voorbij komen..

Ondertussen net een lekkere sessie gehad. Ving een Kingler en een Poliwag (die had ik nog niet) en er kwam een Lickytung uit een 5 km ei

Geplaatst

Goh, dit item dus ook maar geïnstalleerd gister. Kreeg wel eerst een error of zo, maar scheen iets met de servers te zijn. Inmiddels stel van die beesten gevangen, lache hoor. Alleen het zijn wel constant dezelfde merk ik. Heb echt een handjevol van die mussen of zo, vogelitems met rode kuif. Verder nog een zeester, Psyduck, zwevende magneet met stekels en een soort van Wuppie-mot met eng hoofd ... maar alles heeft belachelijk lage CP. Wel geinig dat er tegenover mijn huis en op het werk echt om de hoek een Pokestop zit waar je allemaal van die units kan fixen de hele tijd.

Verder wel bizar te moeten constateren dat je echt óveral mensen dat spel ziet spelen, groepjes jongeren/mensen die van Pokestop naar Pokestop lopen. Ik weet nog niet of ik het intrigerend of een beetje eng moet vinden.

Geplaatst

Net even met mijn dochter de straat op geweest. Ze heeft een Charmander en een Venonat gevangen, kind helemaal blij.