Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Goh, dit item dus ook maar geïnstalleerd gister. Kreeg wel eerst een error of zo, maar scheen iets met de servers te zijn. Inmiddels stel van die beesten gevangen, lache hoor. Alleen het zijn wel constant dezelfde merk ik. Heb echt een handjevol van die mussen of zo, vogelitems met rode kuif. Verder nog een zeester, Psyduck, zwevende magneet met stekels en een soort van Wuppie-mot met eng hoofd ... maar alles heeft belachelijk lage CP. Wel geinig dat er tegenover mijn huis en op het werk echt om de hoek een Pokestop zit waar je allemaal van die units kan fixen de hele tijd.

Verder wel bizar te moeten constateren dat je echt óveral mensen dat spel ziet spelen, groepjes jongeren/mensen die van Pokestop naar Pokestop lopen. Ik weet nog niet of ik het intrigerend of een beetje eng moet vinden.

Ik vind helemaal mooi, het is toch weer een nieuwe stap in de game-industrie. Vooral blij dat de hype van de eerste dag voorbij is, allerlei flutkrantjes zaten gewoon 6 artikelen per dag te posten over dit

:r < huh de kotssmiley is weg? wat een politiek correct forum zeg.

bewerkt door Hakai

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst

Even wezen fietsen vanochtend/begin van de middag. Nieuw rondje gereden, meerdere stops achter elkaar gevonden :< stuk of 6 ofzo. Toen groepje tegengekomen en met hen wat lures uitgezet en kwamen toch een hoop mensen op af :-D

Ook een geluk door Charmander tegen te komen van 365 cp en uit twee eieren kwamen een Exeggcute en Sandshrew die ik beide nog niet had! Ook een Onyx gevonden dus zeker een productieve dag tot nu toe.

Hebben nu ook in Alkmaar een Pokemon GO walk georganiseerd maar daar voel ik me dan op de één of andere manier toch te oud voor ;e

Geplaatst

Hebben nu ook in Alkmaar een Pokemon GO walk georganiseerd maar daar voel ik me dan op de één of andere manier toch te oud voor ;e

Gewoon doen man, is best tof.

Geplaatst

Sinds gisteren in het bezit van Omega Ruby. Iemand tijd en zin om mijn Kadabra een Alakazam te maken? En mij een beetjewegwijs kan maken hiermee?

Geplaatst
Sinds gisteren in het bezit van Omega Ruby. Iemand tijd en zin om mijn Kadabra een Alakazam te maken? En mij een beetjewegwijs kan maken hiermee?

Wat wil je precies weten dan?

Geplaatst
MLdWbwQJWI0

Dit ook, huhuhu. Kan toch niet meer man, nee dit is gewoon griezelig.

Dit is gewoon griezelig ja, maar kleine groepjes mensen op straat die elkaar gewoon aanspreken wat ze normaal zeer wss niet zouden doen en samen pokemon spelen vind ik wel fucking mooi

bewerkt door De Stroot

Geplaatst
Zijn er nou al mensen die al legendarische pokemon hebben als Moltres of Zapdos? Volgens mij houden ze die echt zieke nog een beetje achter de hand.

Die houden ze inderdaad achter de hand voor events ofzo heb ik gehoord.

Geplaatst

Mooi een Growlithe gevangen, nooit tegengekomen so far in het spel. Verder servers beetje fucked vandaag.

Geplaatst
Kom er sinds een uur of 2 al niet meer in :(

Ik totaal geen problemen, maar twee vrienden kwamen er constant niet in.

Geplaatst

Waardeloos ja vandaag. Elke keer als ik denk lekker even spelen op de fiets doet hij het amper

Geplaatst
Heb je het nu nog over Pokemon Go of over iets anders?

Van gisteravond zou tussen ons blijven.

Geplaatst

Ik krijg alleen maar te zien servers doen het niet maar broertje en zusje die ik zag tijdens honden uitlaten van 11 en 7 ofzo konden wel spelen :(

Geplaatst
Ik krijg alleen maar te zien servers doen het niet maar broertje en zusje die ik zag tijdens honden uitlaten van 11 en 7 ofzo konden wel spelen :(

Jammer man, ik hoop echt dat ie het snel weer doet voor jou!

Geplaatst

Ja lap. Heb ik is een uur of 2 tijd om rustig te fietsen en onderweg pokemons te vangen... Geraak ik er niet op. Zal er wel voor zorgen dat er veel afhaken door die servers denk ik.

Geplaatst
Wat wil je precies weten dan?

Waar staan die gegevens van mijn ds zeg maar? Die code zeg maar om contact te maken met anderen? Kan jij mijn Kadabra traden naar Alakazam?

Geplaatst
Waar staan die gegevens van mijn ds zeg maar? Die code zeg maar om contact te maken met anderen? Kan jij mijn Kadabra traden naar Alakazam?

Oh dacht dat je Pokemon-inhoudelijke dingen wou weten. Heb zelf geen 3DS dus kan hier niet bij helpen ;c

Geplaatst

Op je startscherm bovenaan heb je vriendenlijst daar kan je je friendcode vinden. Ik wil je wel helpen met je Kadabra heb zelf ook nog pokemon die ik moet traden om te evolueren.