Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Op je startscherm bovenaan heb je vriendenlijst daar kan je je friendcode vinden. Ik wil je wel helpen met je Kadabra heb zelf ook nog pokemon die ik moet traden om te evolueren.

Ben pas net begonnen hoor maar wil gewoon zo snel mogelijk een Alakazam :love: mijn vriendcode is 1135-1788-8843

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst

Ik had zo'n ding ingezet wat pokemons aantrekt. Leuk maar 14 minuten misgelopen omdat de server het niet deed ;e

Geplaatst

Aardig productief dagje gehad met deze geweldige app, vandaag naar Kijkduin (Scheveningen) geweest waar op de boulevard 3 pokestops naast elkaar zitten waar non-stop lures geplaatst worden. Zitten daar standaard 100 man Pokemon te vangen. Denk dat ik vandaag 5 levels omhoog ben gegaan haha.

Morgen weer naar Kijkduin, op het strand is elke paal een pokestop, mooi tannen en lures uitgooien.

Geplaatst

Hier gisteren naar de oude dierentuin geweest. Niet normaal. Hele park zit vol met pokestops, ook een zooi nieuwe pokemons er bij oa poliwirll.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Gister hele dag zowat in oude Emmen dierentuin gelopen, zat een electabuzz maar kon hem maar niet vinden. Wel een grimer gevonden:)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Net 12 great balls verspild aan een Zubat. Die kutapp liet werkelijk 6 ballen achter elkaar wegcurven :cab: Daarnaast ook nog 8 ballen aan en Pidgey en een Spearow die er de hele tijd uisprongen. Af en toe..

Geplaatst
Net 12 great balls verspild aan een Zubat. Die kutapp liet werkelijk 6 ballen achter elkaar wegcurven :cab: Daarnaast ook nog 8 ballen aan en Pidgey en een Spearow die er de hele tijd uisprongen. Af en toe..

Had ik gisteren ook last van dat die ballen vanzelf gingen curven, heel irritant.

Geplaatst

Ik word hier trouwens stilaan wel een beetje gek van die rattenplaag en die duiventil. Bij mij in de buurt heb ik ook gewoon geen geluk, alleen maar van die klote beesten en niks van die gave pokemon die kennelijk iedereen al heeft. Nijmegen bedankt weer ;e:-D.

Snel die Lucky Egg inzetten, kan ik ze allemaal evolueren en op laten sodemieteren.

Geplaatst

Charmander stalkt me hier in het Dorp haha. Heb camera aanstaan maar ben al door me pokeballs heen zonder maar iets te vangen...Wanneer moet je de bal los laten om te ze vangen??

Geplaatst

Rattata, Weedle, Pidgey, Magikarp, Rattata, Weedle, Pidgey, Magikarp, Rattata, Weedle, Pidgey, Magikarp, Rattata, Weedle, Pidgey, Magikarp, Rattata, Weedle, Pidgey, Magikarp, Rattata, Weedle, Pidgey, Magikarp. Ok ok.

Wellicht speel ik het ook te weinig, dunno. Moet je echt de hele dag die App aan hebben of zo?

Geplaatst

Hier in het dorp zijn er best wel veel monumenten en andere prullerijen dus hier zit het vol pokestops :D

Dadelijk tijdens de middagpauze is naar eentje fietsen en dan hopen dat de app het doet.

Geplaatst
Als dat gekleurde rondje zo klein mogelijk is, gooi je die bal tegen z'n harses.

Thnx!!

Dank. Ga zo thuis bekijken :)

Geplaatst

Kreeg als tip op facebook van een vriendin moet een veeg beweging maken..Toen lukte het en Squirtle meteen binnen :)

Geplaatst
Rattata, Weedle, Pidgey, Magikarp, Rattata, Weedle, Pidgey, Magikarp, Rattata, Weedle, Pidgey, Magikarp, Rattata, Weedle, Pidgey, Magikarp, gikRattata, Weedle, Pidgey, Magikarp, Rattata, Weedle, Pidgey, Magikarp. Ok ok.

Wellicht speel ik het ook te weinig, dunno. Moet je echt de hele dag die App aan hebben of zo?

Magikarp is na een tijdje wel waardevol hoor, als je er genoeg hebt kun je hem natuurlijk evolueren in een Gyardos