Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik heb alleen maar Voltorbs en Magnemites in de buurt:nono:. Gister op het strand wel even een Omanyte gevangen:).

Moet je die app nou aan hebben staan om een Egg te laten uitkomen? Of kan je die app gewoon op de achtergrond laten draaien en je telefoon in je zak doen oid?

bewerkt door Beppu

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst
Ik heb alleen maar Voltorbs en Magnemites in de buurt:nono:. Gister op het strand wel even een Omanyte gevangen:).

Moet je die app nou aan hebben staan om een Egg te laten uitkomen? Of kan je die app gewoon op de achtergrond laten draaien en je telefoon in je zak doen oid?

Hij moet aanstaan volgens mij. Je kan hem wel op battery saver mode zetten.

Geplaatst
Magikarp is na een tijdje wel waardevol hoor, als je er genoeg hebt kun je hem natuurlijk evolueren in een Gyardos

Je moet er iets van 100 vangen om die te kunnen evolueren (3 candies voor het vangen en 1 voor het transferen). Succes :-D. Zo vaak vind ik dat pleuris beest ook niet helaas.

Geplaatst
Hij moet aanstaan volgens mij. Je kan hem wel op battery saver mode zetten.

Hmm oké. Werkt dus niet als ik hem in mijn broekzak stop bij het fietsen als ik het goed begrijp? Straks maar even testen dan, krijg net zo een ei van een pokéstop.

Geplaatst

Gewoon je scherm aanzetten & op battery mode en dan in de je broekzak ;)

Geplaatst

Voor de mensen met veel Eevee's (zelf niet getest):

Als je trouwens een eevee wil evolueren kun je volgens een reddit post bepalen welke je krijgt. Respectievelijk door de volgende nicknames te geven:

Sparky = Jolteon

Rainer = Vaporeon

Pyro = Flareon

Geplaatst

Als je trouwens een eevee wil evolueren kun je volgens een reddit post bepalen welke je krijgt. Respectievelijk door de volgende nicknames te geven:

Sparky = Jolteon

Rainer = Vaporeon

Pyro = Flareon

Paar dagen geleden ook achtergekomen. Werkt inderdaad.

Geplaatst

Als ik met pokecoins mijn hyphotheek kon betalen, dan zou ik wel solliciteren.

Geplaatst

Sparky = Jolteon

Rainer = Vaporeon

Pyro = Flareon

Of je let op de aanvallen. Uit mijn hoofd:

Eevee met body slam = jolteon

Eevee met swift= vaporeon

Eevee met dig= flareon

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Sparky = Jolteon

Rainer = Vaporeon

Pyro = Flareon

Paar dagen geleden ook achtergekomen. Werkt inderdaad.

Ik las wel dat je bij een volgende Eevee het weer opnieuw moest doen:

De geëvolueerde Flareon/Vaporeon/Jolteon weer renamen (zodat ze niet meer Pyro/Rainer/Sparky heet), je volgende Eevee renamen,

Geplaatst

Dat van [MENTION=11698]Elsjorro1990[/MENTION]; schijnt niet te kloppen. Tegenstrijdige verhalen op internet. Het vernoemen naar die trainers ook alleen de allereerste keer.

Geplaatst

Zit alweer zonder pokeballs... Naar 2 aangegeven monumenten/pokestops gegaan en allebij waren ze leeg :cab:

Nieuwe Pokeballs hoor je toch gratis te krijgen bij Pokestops???

Geplaatst
Zit alweer zonder pokeballs... Naar 2 aangegeven monumenten/pokestops gegaan en allebij waren ze leeg :cab:

Nieuwe Pokeballs hoor je toch gratis te krijgen bij Pokestops???

Yep

Geplaatst
Yep

Ik heb er 2 bezocht maar allebei leeg... Moet straks naar werk dan probeer ik er daar wel eentje.. Maar kan nu al voor 2e keer binnen 2 uur me batterij opladen haha

Geplaatst

Af en toe doet de server even gek, dan kun je er niks uit pakken. Daarom wacht ik tegenwoordig even een paar seconden voor ik de pokestop open. Dat helpt vaak wel Kyrill.

Geplaatst
Af en toe doet de server even gek, dan kun je er niks uit pakken. Daarom wacht ik tegenwoordig even een paar seconden voor ik de pokestop open. Dat helpt vaak wel Kyrill.

Oke thnx vriend. Als ik weer ballen heb ga ik ze maar proberen te vangen met AR uit ipv aan.

Geplaatst

Sparky = Jolteon

Rainer = Vaporeon

Pyro = Flareon

Heb er 3 dus de namen zijn gegeven. Nu wachten totdat ik er meer vang voor de candy's...

Geplaatst

Weet niet of het aan mij ligt, maar bij mij bleef vandaag constant de pokemons op 3 stappen staan :cab: Enorm irritant.

Geplaatst

Hier ook al een tijdje. Wel een Bulbasaur gevangen bij het tankstation vanuit de auto net :D

Geplaatst
Weet niet of het aan mij ligt, maar bij mij bleef vandaag constant de pokemons op 3 stappen staan :cab: Enorm irritant.

Dat is al zo sinds de update die heeft plaatsgevonden. Heel irritant inderdaad, de enige manier om te zien of een pokemon dichtbij is is als hij als eerste in de lijst staat, maar welke kant je op moet is wel heel lastig te bepalen.

Geplaatst
Dat is al zo sinds de update die heeft plaatsgevonden. Heel irritant inderdaad, de enige manier om te zien of een pokemon dichtbij is is als hij als eerste in de lijst staat, maar welke kant je op moet is wel heel lastig te bepalen.

Heb bewust de laatste update niet gedownload, maar zo te zien maakt het geen verschil.

Geplaatst

Dit is bij mij al een paar dagen zo, erg irritant.

Geplaatst

Vandaag maar een Sim-only abbo gehaald ;c Kwam gelijk een Fearow tegen. Terug naar huis kon ik ook Weezing tegenkomen maar niet gevonden helaas.