Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Ben ik vandaag 2 keer (en zeer luid!) nageroepen, met toch wel 15 minuten spatie ertussen en dus ook door een andere persoon: "Pikachu. Pikachu" en "Pikachu aan het zoeken? Pikachu liep net de andere kant op!"
Ken het, heb nu wel al ontdekt hoe ik de automatische 'Time-Out en Screen Lock' van mijn scherm uit kan zetten. Nu moet ik tijdens het wandelen of fietsen niet meer naar mijn scherm kijken of er op duwen om het te ontgrendelen. Ik hou het gewoon vast ergens naast me, dan valt het minder op hoop ik dan.

Hier nog niets zeldzaam gevonden, wel 3 pokestops heel kort (binnen de 400 meter) van elkaar hier in het dorp (y) lekker handig. Dan wandel ik in een cirkel en zijn telkens de pokeballs terug beschikbaar per stop wegens al bij een andere geweest ondertussen :D

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst

Net opweg naar werk even een kleine omweg gemaakt om 6 pokestops binnen 200m mee te pakken :D kwam daarna ook gelijk mijn gewenste Psyduck tegen zodat ik die kan laten evolueren. Ook nog even een Omanyte gevangen met een hogere cp dan degene die ik al had. De tweede Omanyte en Dratini in de buurt moest ik aan me voorbij laten gaan anders kwam ik te laat :p

Geplaatst

Maar wat is eigenlijk die witte pokéball die zo zit te trillen linksboven in het scherm? Ik vind daar niets over terug maar kom dat wel om de haverklap tegen...

Geplaatst
Maar wat is eigenlijk die witte pokéball die zo zit te trillen linksboven in het scherm? Ik vind daar niets over terug maar kom dat wel om de haverklap tegen...

Volgens mij is dat een tekentje dat aangeeft dat het spel iets aan het laden is, niks bijzonders volgens mij

Geplaatst

Het oude, herkenbare zandlopertje zeg maar.

Geplaatst

Goh, waar ik gister een Bulbasaur had gevangen, heb ik er vandaag weer één. Zelfde plek ongeveer. Misschien maar eens vaker boodschappen doen. Ook nog een Porygon tegengekomen onderweg.

Geplaatst
Volgens mij groeit ie dan sneller als je 'm wilt power up'en.

Heeft met battles te maken. XS kan sneller aanvallen en dodgen maar heeft minder kracht en hp. XL precies het omgekeerde.

Geplaatst

Ik zie inderdaad een verschil tussen 2 Golbats bij mij. Een heeft 2e aanval van 25 (55 kg) en ander 15 (15 kg). Wel handig om te weten ivm evolueren :cab:

Geplaatst
Ik zie inderdaad een verschil tussen 2 Golbats bij mij. Een heeft 2e aanval van 25 (55 kg) en ander 15 (15 kg). Wel handig om te weten ivm evolueren :cab:

Combinatie van CP+gewicht+aanvallen moet je naar kijken inderdaad. Zolang het verschil in CP niet te groot is kun je kijken naar het gewicht.

Geplaatst

Jeetje, iemand een lure ingezet op zo'n 40 meter lopen van m'n huis. Zie ook een Jynx staan rechtsonder. Maar gezien de temperaturen buiten mogen ze alles houden.

Geplaatst

Net onder werktijd even 26 pokemon laten evolueren. Gelijk weer level gestegen en ook alweer op de helft van level 18. Sterkste Pokemon nu is Golduck met 900 cp, daarna Starmie met 800 cp. Hen ook nog anderhalve km te gaan voor mijn 10km ei, ben benieuwd.

Geplaatst
956ceb0c7e7c9e3465521921f735f05e.png

Hier schiet het ook wel al aardig op

Die sterren houden in dat ze op moment in een gym zitten of hoe moe ik dat zien?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Die sterren houden in dat ze op moment in een gym zitten of hoe moe ik dat zien?

De sterren betekenen dat ik ze bij mijn favorieten heb gezet, dit zijn de pokemons die ik wil gaan trainen om te gebruiken voor de gyms

Geplaatst

Hypno zit bij hem in een gym, dat zie je aan het gele (hij is dus team geel) icoontje linksonder de naam Hypno.

Geplaatst
De sterren betekenen dat ik ze bij mijn favorieten heb gezet, dit zijn de pokemons die ik wil gaan trainen om te gebruiken voor de gyms

Trainen is nog nergens voor nodig. Gewoon levelen en je komt vanzelf sterkere pokemon tegen. Zeker Pidgeot, Raticate, Eevee etc. moet je niet trainen aangezien je er toch duizenden tegenkomt.

Geplaatst
Je mag wel eens wat pokemon wegsturen naar prof Willow [MENTION=9788]Thomassje123[/MENTION]; anders kan je zo meteen niks meer vangen ;)

Zo ver is het al :xd:

Trainen is nog nergens voor nodig. Gewoon levelen en je komt vanzelf sterkere pokemon tegen. Zeker Pidgeot, Raticate, Eevee etc. moet je niet trainen aangezien je er toch duizenden tegenkomt.

Ieder zijn eigen tactiek he, ik kies er voor het wél te doen maar wel alleen bij pokemons die ik wil gebruiken voor de gyms

Geplaatst

Ik dacht net voor de grap laat eens gym bekijken hier op t Spui, Den Haag...

Is er een Scyther met CP 659 achtergelaten...Daar ben ik nog lang kansloos tegen hahahaha

Geplaatst
Zo ver is het al :xd:

Ieder zijn eigen tactiek he, ik kies er voor het wél te doen maar wel alleen bij pokemons die ik wil gebruiken voor de gyms

Hahaha. Anders een upgrade kopen in de shop :p